INSSI

clow

mulla tehtiin eilen eka inssi ja nyt haluisinkin tietää onko jollain vastaavaa.eli laparoskopia tehty elokuussa.sen jälkeen tutkimukset osoittanut mulla "kaiken olevan"kunnossa.miehellä alhainen siittiöiden liikkuvuus.pesussa saatiin kuitenkin kohtuu hyvä tulos.lähemmäs 50% eli vaadittava(?).
mulla on ihan luonnolisella tavalla toiminu ovulaatio koko ajan ja nyttekin oli iso rakkula..onko siis mahdollista että vois tärpätä ensi yrittämällä?ja onko kellään kirvelly vatsa inpan jälkeen?tai muita tuntemuksia mistä voi päätellä suuntaan tai toiseen?

olis hienoa kun tärppäis.rahaa palanu tähä mennes 448 186E...ei muuten mitään mutta eräpäivä 19.12...kallis joululahja...mut sen arvoinen=)
(olen työtön siksi hiukan kammottaa mitä hinnaksi vielä tuleekaan)

testipäivä 21.12...pitäkää peukkuja.ja mä pidän teille=)

4

333

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

voisiko joku ystävällisesti vastata?!?!oisin kiitollinen

• Nasu1978

Mulla tehty laparoskopia lokakuussa ja marraskuussa oli eka inssi. Mulla myös kirveli inssin jälkeen pari kolme päivää ja oli raskausoireita aika paljon, mutta viikon sisään kaikki palautui aikas normaaliksi.Tosin raskausoireet johtuivat todennäköisesti lisähormoneista joita käytin ennen inssiä. Ja uusi inssi on ensi maanantaina eli saa nähdä mitkä on oireet tällä kertaa. N. 1/3 kuulemma tulee raskaaksi ensimmäisestä kerrasta ja joka kerralla mahdollisuudet pienenee. Tämä vain palstoilta kuultua joten en tiedä paikkansa pitävyyttä. Onnea kuitenkin kovasti ja toivottavasti tärppää!!

• inkutinku

tehtiin mulle ensimmäinen inssi.
      ainakaan toistaiseksi ei ole ollut mitään erityisiä oireita. Vähän väsyttää, koska pyysin rauhottavaa/rentouttavaa lääkettä toimenpiteeseen, koska jännitin sitä. Ihan turhaan, näemmä, koska oli aika nopee toimitus!
      Nyt vaan sitten jännätään lopputulosta.
      Mulle kyllä hoitsu sanoi, että inssin mahikset onnistua on 15-20 prosenttia, eikä se puhunut mitään, että mahdollisuus laskisi uusilla kerroilla. Miksi se laskisikaan, mikä olisi peruste?
      lääkäri sanoi inssissä, että sperma oli 100-prosenttisen hyvää pesun jälkeen (wau!) ja mullakin hyvät kohdunkaulan limat. Antoi vähän niinkuin toiveita, että voisi olla hyvät edellytykset... Nyt vaan pitää koettaa olla sata kiloa jäitä hatussa, ettei innostuisi haaveilemaan liikaa...
      Ja sen olen kyllä huomannut jo tässä noin 2,5 vuoden yrittämisen aikana, ettei niitä oman kehon tuntemuksia juuri kannata tarkastella tai kuulostella. Varmaan joka toisessa kierrossa on tuntunut siltä, että nyt varmasti olen raskaana, enkä sitten kuitenkaan ole ollut kertaakaan... Aina on olevinaan kaikenmaailman raskaustuntemuksia, mitä on toisilta kuullut.
      Nyt yritänkin vain elää ja olla ja unohtaa koko asian, vaikka tietysti se on mahdotonta...

• Sipsi

Mulle tehtiin eka inssi 7.12....Meille ehdotettiin inssiä just sen takia, koska miehellä oli hitaanpuoleiset nuo siittiöt, mutta pesun jälkeen tulos parani ja lääkärin mukaan tarvittava määrä. Tutkimusten mukaan mulla pitäis olla kaikki kunnossa.
      Inssin jälkeen oli kirvelyä ja nyt on semmosta nipistelyä oikealla puolella. odottavan aika on pitkä, testaamaan pääsee 22.12.

toivottavasti teillä tärppää!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe