Olen tutkimassa gradussani uutta sähköistä mainonnan muotoa ja ihmisten mielipiteitä ja asenteita sitä kohtaan. Pyytäisinkin halukkaita vastaamaan kyselyyn. Kysely on kaksi osainen: Ensimmäisessä osassa pyydetään kirjoittamaan mielikuvituksen avulla kuvaus onnistuneesta tai epäonnistuneesta sähköisestä mainoksesta. Tässä kohtaa voi siis valita kumpaan haluaa vastata. Kun tämä on valmis, lähetetään se. Lähettämisen jälkeen aukeaa vielä lyhyt kyselylomake (sama molemmissa tapauksissa), josta selvii, millaista mainontaa tarkalleen olen tutkimassa.
Valitse siis jompikumpi alla olevista linkeistä:
Onnistunut mainos:
http://users.utu.fi/amriik/lomake.html
tai
Epäonnistunut mainos:
http://users.utu.fi/amriik/lomake2.html
Aineistonkeruu
3
491
Vastaukset
- tieteellisyyttä
Voi elämä. Tämäkö on käsityksesi tieteellisestä tutkielmasta? Et ilmoita kuka olet, missä opiskelet ja mitä opiskelet. Et takaa tässä "saatekirjeessä" millään tavalla vastaajille anonyymiyttä. Käytät puhekielisiä ilmauksia ja muutoinkin osin melko huonoa suomea. No, onpahan ainakin pohdittavaa sitten kun mietit tutkimuksesi luotettavuutta ja asioita mitä sinun olisi pitänyt tehdä toisin.
- sama kuin ed.
Tutkit "uutta sähköistä mainontaa" ja kysymyksesi aluksi ilmoitat, että kyseessä on mitä ilmeisemmin televisiomainos. Sekö on sinun mielestäsi uusi sähköinen mainontakeino?
- TuKKK
Ennen kuin menet pidemmälle, tutustu tutkimuksen teon yleisiin periaatteisiin.
Oletko lainkaan miettinyt tutkimuksesi eettistä puolta? Sen luotettavuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2785819Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432627"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni124847Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10798