Kuinka nopeesti emuleplussan pitäisi ladata? Kun mulla lataa keskimäärin 20-30 kB/s, ja se tuntuu kauhean hitaalta. Nettiliittymä on 1G.
emuleplussan hitaus
3
321
Vastaukset
- zxcvbnm
Mistä olet gigaisen nettiliittymän saanut? Ja paljonko maksaa?
- ...
lipsahti vähän ensimmäiseen viestiin, sorry.
- Unto Kuutamo
Emule on huono ohjelma koska se on niin hidas. Nuo nopeudet on jo ihan ok luokkaa emulelle kun taas esim. torrentilla voisit saavuttaa noin 100 kB/s nopeuden. Muistathan että nettiliittymän nopeus ilmoitetaan kilobitteinä (kb) ja latausnopeudet kilotavuina (kB tai kt).....
Emulella täytyy myös jakaa tavaraa ja mitä pitempään olet online tilassa sitä enemmän etenet "latausjonoissa" eli kun olet jakanut saat siitä pisteitä ja ohjelma yhdistää sinut useampiin eri lähteisiin jolloin nopeus voi kasvaa...
Emulella moni tavara on harvinaista joten kannattaa katsoa onko ladattavalla tiedostolla riittävästi lähteitä...myös latauspalkin väri kertoo lähteistä...
Jos emulella meinaa saada jotain valmiiksi kannattaa kone pitää auki yötä päivää eikä turhaan sulkea konetta vaikka ei olisi pariin päivään kotona...ei se siitä hajoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 146789
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604