Nii eli oon 16 ja aloitin harrastamaan seksiä poikaystäväni kanssa vähä yli kuukausi sitten. Ensin se oli tooosi hankalaa, ei meinannu mennä sisään ja vasta viidennellä kerral se sitten meni ja sattu iha v***sti. Ollaa nyt pantu yli kymmenen kertaa. Se on kyl nyt vähä hellittäny se kipu, mut vielä sattuu ku menee sisään. Ja siis ei tunnu hyvältä seksi, vaikka poikaystävä onkin iha fiiliksissä :D mut tää ei oo todellakaan kivaa ja oon hieman paniikissa, että mikä minua vaivaa ?
Haluan ihan asiallisia vastauksia kiitos.
Seksi ei tunnu hyvältä
5
1252
Vastaukset
- henkkapoika
Jutteles poikakaveris kanssa. Kerro sille ontgelmastas. Mitenkäs noi esileikit? Jos et oo kostunu tarpeeks, niin varmaan on sisäänmeno vaikeeta ja kivuliasta, varsinkin jos oot tiukka ja jännität. Yritä rentoutua ja muista hengittää.
Mun tyttiksellä oli joskus samanlainen ongelma, niin autto et sormettaa ennen yhdyntää. Se rentouttaa ja paikat jää sopivan kosteiks:)- mmm
Kiitos paljon ihmiset :) Esileikkejä kyllä on ja oon ihan kostee, et tuskin se siitä. Ja poikaystävä tietää etten nauti, ja ei se tietenkään hänestäkään ole kivaa.
Juu siis omasta mielestänikään en ole kauhean nuori siihen, ja ihan olin valmis siihen ja näin.
Ja todellakin toivon ettei minussa ole mitään vikaa tuolla alapäässä, mutta kun tuntuu vähän jo pitkältä tää aika kun ei ole tuntunut missään. Vähän huolestuttaa.
- sir grundberg
syitä:
1. olet liian nuori.
2. poikaystäväsi on kokematon.
3. koitat olla aikuismainen liian aikaisin.
ja kun vielä tähän sanon, että sua ei vaivaa mikään, vaan olet normaali ihminen, sun pitäis vielä uskoa mua. mahdotonta, eikö?- mustasiipi666
"Koitat olla aikuismainen liian aikaisin." Mitä ihmettä? "Olet liian nuori"? Luulenpa, että suurin osa tytöistä harrastaa seksiä ensimmäistä kertaa tuossa iässä.
Minullakin ongelmia välillä saman jutun takia, mutta kyllä ne siitä selviytyvät. Ensimmäiset kerrat sattuvat, ja tosiaan, esileikit ovat naisille tärkeitä.
- vinkki20vM
oletko kokeillut vatsanpohjan lihasten rentoutusta, ja jumppaamista? Olen itse kuullut, että siitä on kipuun apua, sekä myös siitä, kun itsekin yrittää olla fiiliksissä ja mahd. kivun tunteesta huolimatta edes jotenkin yrittää nauttia.
Itselläni ei seksistä vielä ole kokemusta, mutta olen lukenut asiaan viittaavia teoksia, ja joissakin on jopa olemassa tarkkoja ohjeita vatsanpohjanlihasten rentouttamista varten.
Hyvää uutta vuotta, ja keskustelun aloittajalle miellyttävämpiä hetkiä seksin ja yleensä suhteen parissa jatkossa! Moips.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862