http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Sims_3
EA kertoo internet-sivuillaan uuden pelin sisällöstä. Uusia toimintoja ovat mm.
* Voit rakentaa kerrostaloja, joissa voi asua useampi simperhe.
* Simit saavat 2 uutta ikää. Vanhemman lapsuuden, joka sijoittuu lapsuuden ja teiniyden väliin sekä vanhemman aikuisuuden, joka on aikuusuuden ja vanhuuden välissä.
* Grafiikka paranee.
* Paljon uusia toimintoja.
* Voit lukea simiesi ajatuksia.
* Voit ottaa kotiisi kotieläimiä ja villielämiä.
* Simit voivat mennä ystäviensä luokse kylään taksilla, bussilla, kävellen, hevosella tai potkulaudalla.
* Voit valita, millaiset sukat simiesi jalassa on.
* Simit voivat mennä laskettelukeskukseen.
* Simin naamalla näkyy ilme, josta näkee, onko sim iloinen vai surullinen.
>
>
>
Tuo kerrostalo kuulostaa hirmu upealta!!! :D Olen tehnyt sims 1 ja 2 peleissä kerrostaloja mutta ne ovat vähän tylsiä kun aina toinen sims tunkee naapuriin katsomaan tv:tä taikka jääkaapille :D
Olen tehnyt myös opiskelija asuntoja/rivitaloja kun ei ole vielä ollut yliopistolisäosaa mutta nyt olen sen saamassa :DDD
Sims 3 O_O
9
537
Vastaukset
- kitty-chan
"Simit voivat mennä ystäviensä luokse kylään taksilla, bussilla, kävellen, hevosella tai potkulaudalla."
Buahhahhaa XDDDDDD
hevosella :D :D Siinä saa sit vissiin hepanki :D Olis hienoa jos voisi tehdä maatilan simssis :D Olis kaikkia lehmiä ja hevosia yms. Sit kyllä kaikki heppatytöt ostais pelin ihan himona :D- sims1
en haluu pilata teidän iloa mutta wikipedian tietoja voi muokata ja tuo on voitu keksiä.
- -juma-
Toi ikävaihe on kyl liikaa ja joku et mikkä sukat on jalassa. Sehä on ny ihan sama.... Mua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään.... Jää kyllä ostamatta tuo peli. Se on huooonoo jos yritetään liikaa tunkee pikkuyksityiskohtii toho viel.....
- Samatta
Siis ihan liian vähän uudistuksii, kuulostaa enemmän joltain lisäriltä, minun mielestäni kan tuo peli jää varmaa ostamatta =(
- pinkkikarhu
Samatta kirjoitti:
Siis ihan liian vähän uudistuksii, kuulostaa enemmän joltain lisäriltä, minun mielestäni kan tuo peli jää varmaa ostamatta =(
Tekisivät maatila lisärin jos kerta tulee hevosia yms. ja sitä paitsi wikipedia voi muokata kuten sanottiin ja onko edes varmaa, että sims 3 ylipäätänsä tulee.
- pinkkikarhu
pinkkikarhu kirjoitti:
Tekisivät maatila lisärin jos kerta tulee hevosia yms. ja sitä paitsi wikipedia voi muokata kuten sanottiin ja onko edes varmaa, että sims 3 ylipäätänsä tulee.
sori wikipediAA
- tuosta...
pinkkikarhu kirjoitti:
"onko edes varmaa, että sims 3 ylipäätänsä tulee."
Wikipediassa oli linkki:
http://www.gamespot.com/news/6160951.html?tag=latestnews;title;0
josta ilmenee että Sims 3 on tekeillä/kehitteillä ja ilmestynee jo ennen huhtikuuta 2009. "Yes, there's a Sims 3 in development and it's likely to be a fiscal '09 title," said Jenson, meaning the game would hit stores before April 2009."
Eli eiköhän ole kolmonen tulossa. - kitty-chan
tuosta... kirjoitti:
"onko edes varmaa, että sims 3 ylipäätänsä tulee."
Wikipediassa oli linkki:
http://www.gamespot.com/news/6160951.html?tag=latestnews;title;0
josta ilmenee että Sims 3 on tekeillä/kehitteillä ja ilmestynee jo ennen huhtikuuta 2009. "Yes, there's a Sims 3 in development and it's likely to be a fiscal '09 title," said Jenson, meaning the game would hit stores before April 2009."
Eli eiköhän ole kolmonen tulossa.wikipediasta sen verran että kyllä ne siellä tarkastaa mitä sinne tulee, ettei sinne voi tosta vain mennä sanomaan, että lehmät on sinisiä ja syö muroja aamiaisella. Itse muutaman kerran kirjoitin pitkän sepustuksen Victoria Beckhamista niin eivät ottaneet sitä vastaan vaikka oli ihan oikeaa tietoa.
Ne siis kyllä katsovat siellä, että mitä sinne pistetään...
No mut sims3 on tulossa. Kuten aiempikin henkilö linkitti niin olen käynyt myös muilla sivuilla mutta kun kielitaito huono niin on helppo etsiä esim wigipediasta niin saa suomeksi.
Uskon että he uusivat enemmän simssiä koska jo kakkonen on hirmu kehittynyt.
Kävin eräillä sivuilla niin ne ukot olivat hiukan anime chibi hahmojen näkösiä. Eli uusivat kunnolla hahmotkin.
- Sim-Lapsi
Se kuulostaa tosi hauskalle!;D:D:D:D:DD:D;D;D;D;D;D;D;D;D;
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1803067SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän671931Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,3071916Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava1081891Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --241708Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291559Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291392Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?1181263Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411142RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041072