Kiitos kuuluu Josif Stalinille joka allekirjoitti meidän maalle itsenäisyyden.
Kiitos itsenäisyydestä Stalin
8
589
Vastaukset
- :=)
haisee pahalle, kun sillä on se maksaläiskä. Ehkä, ehkä ei... Vieläköhän kyseinen heppu, joka toi Neuvostoliiton mun tietoisuuteen, on hengissä?
Oli aika loistelias kuva Neuvostoliitosta noihin aikoihin, mulla medianuhrilla. Sitten kaikki muuttui. Tuliko totuus esiin? Vai jotain aivan muuta...- 80-luvun lapsi
ihmeellistä aikaa. TV:stä tuli ihan ihme asioita. Taisi olla aika kova sensuuri.
- Spasiba ja Heikki
kaupunkien kaduilla oli aivan yhtä autiota kuin Kokkolassa ja siellä käytettiin paljon untuvatoppiksia. On varmaan vieläkin untuvatoppisten luvattu maa. Meillä on tällainen laivurimuoti tällä hetkellä, kun vaihtoehto ois se untuvatoppatakki. Tulis jotain uutta välillä... Mitkähän ois muut vaihtoehdot talvitakkeihin? Nahkatakki, maihinnousutakki, pilottitakki, kelsiturkki. Tosi tylsää... Niin no ponchot tuli vasta uutena.
- Stalinko
vai oliskohan se kuitenkin ollut Lenin?!
- Ei omia lainoja....
itsensä mausoleumiin Leninin viereen", et kai se sitten oli Lenin.... Mut samassa elämäkerrallisessa kirjassa, mistä tää on poimittu (tms. muodossa) hänet kai otettiin sieltä alas nopeasti. Kertoi siitä ajasta, kun Neuvostoliitto metsästi toisinajattelijoita ja sulki heitä lapsineen vankileireille. Rankkaa kirjallisuutta toi Suomen ja Venäjän historia, ei ihan Tiina-kirjoja, vaikka keuhkokuumeeseen kuoltiinkin yhdessä osassa... Ja Gorbatsov on Gorbatsov.
- Edellinen
Ei omia lainoja.... kirjoitti:
itsensä mausoleumiin Leninin viereen", et kai se sitten oli Lenin.... Mut samassa elämäkerrallisessa kirjassa, mistä tää on poimittu (tms. muodossa) hänet kai otettiin sieltä alas nopeasti. Kertoi siitä ajasta, kun Neuvostoliitto metsästi toisinajattelijoita ja sulki heitä lapsineen vankileireille. Rankkaa kirjallisuutta toi Suomen ja Venäjän historia, ei ihan Tiina-kirjoja, vaikka keuhkokuumeeseen kuoltiinkin yhdessä osassa... Ja Gorbatsov on Gorbatsov.
Miten Stalin kuoli? Tästä on noin 12-13-vuotta kun mä olen tollaisen kirjan lukenut. Mitäs teidän lapsenne lukevat? Ne loppuu ne nuortenpuolen kirjat tosi nopeesti, kun on niin helppoja ja nopeita. Mulla oli jo 9-vuotiaana mennyt Tiinat, Gullat (synkkiä), Neiti Etsivät läpi kahteenkin kertaan, kun mulle luettiin niitä ääneen lapsena.
- Sökö
Ei Staalini mitään sellaista allekirjoittanut, ainoastaan hyökkäyskäskyn Suomeen.
- Huono väittelijä
. Kyllä kirjoitti aika monien muidenkin kuolemantuomiota. Kauheeta, kun on tuollainen ideologia, ettei ole vaihtoehtoja ja sitten paranoidi henkilö joukkoja vetämässä. Taisi tulla yllätyksenä Stalinillekin toi ideologia. Mitä Stalin tekin maansa HYVÄKSI? Mä en nyt edes muista milloin Neuvostoliitto perustettiin... 1800? Katujen nimistä päätellen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770