Mua on ruvennu kauheena inhottaa ens keväänä olevat lakkiaiseni (jos se lakki nyt sieltä tulee).Suoraan sanottuna en haluaisi juhlia niitä ollenkaan. En haluu olla huomion keskipisteenä. Kuviin pitäs hymyillä hampailla joita vihaan, iho on niin akne arpinen.
Ja kaiken lisäksi sitä hirveetä hattua pitää pitää päässä!Mulla on hörökorvat ja mä niin vihaan niitä ja tiedän että tuun näyttämään maailman suurimmalta idiootilta ku ne törröttää sitten hiuksien välistä. Kaikki kaverit on varmaan ihan innoissaan ja mä en haluu enkä jaksa niitten kaa juhlia ja iloita jostain paskasta..
Vaihtoehtona on että en mene ollenkaan ottamaan lakkia mutta sitten kaikki mua hulluna vasta pitäisikin. Onko kellään muulla tällasia tuntemuksia?
Omat tulevat lakkiaiset masentaa
4
648
Vastaukset
- hieno juttu!
Älä tuollaisia murehdi nyt tässä vaiheessa,ehtiihän sitä nyt myöhemmin.
Mieti nyt vähän niitä hyviäkin puolia omissa juhlissa on monia, ensinnäkin saat olla ylpeä kun olet saavuttanut yhden etapin elämässäsi ja siitä alkaa uusi alku. Vieraat tuntuvat varmasti ärsyttäviltä kysellessään asioistasi,mutta hyväähän siinä on ainakin se että saat lahjoja ja kukkarokin kasvaa.Illalla sit kavereiden kanssa ulos,samalla pääset vaihtaan sen kaamean yo-lakin vähän rennompiin vaatteisiin.Yks päivä ei se niin kamalaa ole!:) - se on kivaaa!
Muistan oman olemukseni ennen lakkiaisia. Stressi ja rasvainen valmisruoka lukulomalla olivat tehneet tehtävänsä, naama kukki, hiukset olivat kuivat ja kulahtaneet. Vaatetus oli luokkaa tuulipuku. En halunnut juhlia ja kuvauksia, koska olisin ollut niin hirveän näköinen.
Äitini sanoi, että älä höpötä, ja raahasi minut kosmetologille, kampaajalle, meikkaajalle ja manikyyriin. Hetkessä olin muuttunut nörtähtävästä finninaamasta ihan ok-näköiseksi. Yo-juhlissa on lupa olla huoliteltu. En olisi uskonut, että kaikella laittamisella minusta saatin jopa erittäin hyvännäköinen. Jokainen voi olla edukseen, kunhan vain oikein laitetaan. Enkä todellakaan ollut ainut. Näyttipä tuo lakkiaissali olevan tuona suurena päivänä täynnä meikattuja tyttöjä ja poikia.- mie vaan:)
mullakin oli ennen hörökorvat, mutta pienellä leikkauksella ne korjattiin. Leikkaus mksaa kyllä jonkin verran ja viikin joutuu olemaan "turbaani" päässä, mutta on se sen arvoista!
- sassari
oimin oman tuntosi mukaan. Jos haluat olla osallistumatta juhliin, miksi ajattelet siinä kohtaa muiden mielipiteitä? "kaikki mua hulluna vasta pitäisikin"
Ja jos oikeasti olet sitä mieltä. että lakkiaisjuhla on paska, niin kannattaakin jättää juhlimiset väliin.
Tee niin kuin itse parhaaksi näet. Jos tuollaisia asioita pähkäilet, niin toimi myös ajatustesi mukaan. Mutta tee päätöksesi vasta ensi keväänä, ehdit nimittäin muuttaa mieltäsi vielä moneen kertaan.
p.s. kaikki näyttävät yo-lakki päässään vähintään idiootilta, joten et olisi ollenkaan ainutkertainen sen muutaman tunnin ajan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668