tytöt?

Koska oikein alatte välittämään luonteesta enemmän kuin ulkonäöstä, totuus en että kun näytän apinan perseeltä, niin en saa ketään, vaikka kuinka mukava olisin.. Romanttinen olen, uskollinen, rakastava, hellä, huumorintajuinen, herkkä, rehellinen, luotettava, joku on ritariksi sanonut.. Aivan sama, kumminki joka kerta muijal palaa käy un ulkonäkööö heti ku nnäkeeki paremman näkösen.. Minkä takia näin? Miksei asiat vois olla toisin?

40

2112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJK90

Samaa vois tytöt kysyä meiltä pojilta,miks me aina kiinnitetään huomiota vain ulkonäköön,tämmöstä paskaa tää on :(

• tyttövm.90

Äläs yleistä :) Voin sanoa että kartan sellaisia ns. hyvännäköisiä poikia. Eivät mielestäni ole edes mitenkään erikoisen näköisiä, vaikuttavat vain aivottomilta trendipelleiltä. Mutta ikinä, ei ikinä ole oikeasti ulkonäöllä ollut minulle mitään merkitystä. En ole ikinä oikein ymmärtänyt että miten ihmisiä voi muka jakaa kauniisiin ja rumiin. Minun mielestäni ei ole mitenkään hyvännäköisiä ihmisiä erikseen. Kaikki näyttävät mielestäni hyvältä.

Luonteenkuvauksesi perusteella saattaisin hyvin vaikka rakastua sinuun :D Koska nuo piirteet ovat juuri ne mitkä ainakin minua viehättävät. Älä usko kaikkea mitä sanotaan, mutta usko se että kaikki eivät ole pinnallisia teinihuoria :D

• jos kerta oon niin ihana ni tuu hakee, saat omakses.. :)

• tyttövm.90
        Tassu89 kirjoitti:

jos kerta oon niin ihana ni tuu hakee, saat omakses.. :)

Ehkä tulisinkin jos sinut tuntisin :D

• tyttövm.90 kirjoitti:

Ehkä tulisinkin jos sinut tuntisin :D

opettelisit tuntemaan, jos vaa huvittaa:)

• tyttövm.90
        Tassu89 kirjoitti:

opettelisit tuntemaan, jos vaa huvittaa:)

Totta kai huvittaa! :D Mielelläni tutustun aina uusiin ihmisiin. Huvittaisiko sinua tutustua minuun?

• tyttövm.90 kirjoitti:

Totta kai huvittaa! :D Mielelläni tutustun aina uusiin ihmisiin. Huvittaisiko sinua tutustua minuun?

Ossa löytyy galleria sivulta

• tyttäreniluumu

Molemmat sukupuolet syyllistyy kyllä tuohon, että ulkonäkö voittaa luonteen. Mutta toisaalta, eihän sitä kauaa jaksa toista kattoa vaikka olisi kuinka komea jos ei päästä muuta löydy kuin paskaa. Kun alkaa etsiä sitä vakavaa suhdetta, elämänkumppania, niin ei se ulkonäkö paljoa paina. On yksilöllinen asia milloin se teinikauden kokeilunhaluisuus alkaa hellittämään ja alkaa vakavissaan niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia katselemaan.

"Kauneus on katoavaista."

• No sit voitte heittää mulle hyvästit, koska siin vaiheessa ku se kokeilunhalu ktoaa, et pitää kokeilla eri nkäösii ja erikokosii ynnä muuta... Silloo ku pääsette siitä vaiheesta yli ni mua ei enää varmaa oo... Koska tunnen sen että kohta kyllästyn tähän vitun oottamisee.

• ...............
        Tassu89 kirjoitti:

No sit voitte heittää mulle hyvästit, koska siin vaiheessa ku se kokeilunhalu ktoaa, et pitää kokeilla eri nkäösii ja erikokosii ynnä muuta... Silloo ku pääsette siitä vaiheesta yli ni mua ei enää varmaa oo... Koska tunnen sen että kohta kyllästyn tähän vitun oottamisee.

Joku tosi onnellinen tyttö sinut vielä löytää, ja kyllä käy kateeks ku se noin hyvän pojun itselleen saa :) ..ja kyl sitä kannattaa odottaa, vaikka se tuntuukin niin helvetin kurjalta, kun vuodesta toiseen joutuu sitä kestämään. Välillä (koko ajan) minulkin tulee kausia, kun ei enää yhtään jaksais olla täällä (tosin syy ei ole poikaystävän puute, vaikka sellasenkin joskus toivoin löytäväni, mut heitin koko asian mettään.. koko hemmetin elämä ressaa), mut siitä on vaan päästävä yli ja jatkettava. Vuosia oon jo masentuneena ollu, silti täällä vielä kidun toivoen kuolemaa. Mie ansaitsisin kyl kuolla, mut et sinä eikä kukaan muukaan toinen ihminen, joten unoha tuommoset ajatukset..

En tiedä tuosta nuorten ''kokeilunhalusta'', mut ei se kyllä ihan niinkään mene...Ehkä joku osa porukasta noinkin toimii, mut ei lähellekkään kaikki...

Jaksamisia sinulle..

• JJK90
        ............... kirjoitti:

Joku tosi onnellinen tyttö sinut vielä löytää, ja kyllä käy kateeks ku se noin hyvän pojun itselleen saa :) ..ja kyl sitä kannattaa odottaa, vaikka se tuntuukin niin helvetin kurjalta, kun vuodesta toiseen joutuu sitä kestämään. Välillä (koko ajan) minulkin tulee kausia, kun ei enää yhtään jaksais olla täällä (tosin syy ei ole poikaystävän puute, vaikka sellasenkin joskus toivoin löytäväni, mut heitin koko asian mettään.. koko hemmetin elämä ressaa), mut siitä on vaan päästävä yli ja jatkettava. Vuosia oon jo masentuneena ollu, silti täällä vielä kidun toivoen kuolemaa. Mie ansaitsisin kyl kuolla, mut et sinä eikä kukaan muukaan toinen ihminen, joten unoha tuommoset ajatukset..

En tiedä tuosta nuorten ''kokeilunhalusta'', mut ei se kyllä ihan niinkään mene...Ehkä joku osa porukasta noinkin toimii, mut ei lähellekkään kaikki...

Jaksamisia sinulle..

..........Tassu89 haudo itsemurhaa,sulla on vielä elämä elettävänä,ja joku tyttö sutt löytää ym.
        Kyllä sinulle vielä elämä hymyilee :)

• ............... kirjoitti:

Jaksamisia sinulle..

Mä alan olla epätoivonen, ja en ala oikeesti kauheesti odottamaan enää, kuka mut sit ikinä haluukaa ni saa. Helppo se on netis sanoo mitä vaa mut jos oikeestaa tulisin kadul vastaa ni ois toinen ääni kellossa.

• tyttäreniluumu
        Tassu89 kirjoitti:

Mä alan olla epätoivonen, ja en ala oikeesti kauheesti odottamaan enää, kuka mut sit ikinä haluukaa ni saa. Helppo se on netis sanoo mitä vaa mut jos oikeestaa tulisin kadul vastaa ni ois toinen ääni kellossa.

Ei kaikille tule tuota kokeilunhalua, mä mukaanlukien. Mutta miksi sä haluat tyttöystävän?

• JJK90
        tyttäreniluumu kirjoitti:

Ei kaikille tule tuota kokeilunhalua, mä mukaanlukien. Mutta miksi sä haluat tyttöystävän?

.......siksi että Tassu on kyllästynyt yksin olemiseen

Mutta edelleen Tassu ÄLÄ SAATANA MEE TEKEMÄÄN MITÄÄN TYHMÄÄ

• pieni tyttönen.
        Tassu89 kirjoitti:

miksi sä ajattelet tollain? hei oikeasti, kukaan ei ole niin ruma ettei kellekkään kelpaa. olethan sinäkin käynyt treffeillä tyttöjen kanssa, se kertoo jo paljon. kukaan ei lähtisi treffeille sellaisen kanssa, joka on niin ruma, ettei ei halua olla kyseisen kaverin seurassa.
        mä en usko että näytät ''apinan perseeltä'', tai edes sinne päinkään. sä vain luulet niin.
        ihmiset osaavat etsiä toisesta(ulkonäöstä) ne hyvät puolet, vaikka vain pienen mikä pistää silmään hyvänä, voi saada koko ihmisen näyttämään upealta. ja makujahan on monia, toiset pitävät älyttömän komeana henkilöä, mikä toisen mielestä on ''vitun ruma'' jne. niin se menee. eikä kumppanin edelleenkää edes tarvitse olla mikään hyvännäköinen kun luonne vaan on kohdillaan.

mut hyvä ihmine älä mitään idioottimaista tee..

• tyttäreniluumu kirjoitti:

Ehkä ois kiva jos elämässä sais sen mikä on elämän tarkotus, ehkä ois ihanaa jos ei tarvis sivusta seurata muitden onnea vaa saada myös osansa onnesta ja tehdä joku muu onnelliseksi :)

• pieni tyttönen. kirjoitti:

miksi sä ajattelet tollain? hei oikeasti, kukaan ei ole niin ruma ettei kellekkään kelpaa. olethan sinäkin käynyt treffeillä tyttöjen kanssa, se kertoo jo paljon. kukaan ei lähtisi treffeille sellaisen kanssa, joka on niin ruma, ettei ei halua olla kyseisen kaverin seurassa.
        mä en usko että näytät ''apinan perseeltä'', tai edes sinne päinkään. sä vain luulet niin.
        ihmiset osaavat etsiä toisesta(ulkonäöstä) ne hyvät puolet, vaikka vain pienen mikä pistää silmään hyvänä, voi saada koko ihmisen näyttämään upealta. ja makujahan on monia, toiset pitävät älyttömän komeana henkilöä, mikä toisen mielestä on ''vitun ruma'' jne. niin se menee. eikä kumppanin edelleenkää edes tarvitse olla mikään hyvännäköinen kun luonne vaan on kohdillaan.

mut hyvä ihmine älä mitään idioottimaista tee..

mut joo, voi sitä netis mitä vaa sanoo mut yksikää teistäkää ei mua oikeeti huolis jos vastaa tulisin..

• tyttäreniluumu
        Tassu89 kirjoitti:

Ehkä ois kiva jos elämässä sais sen mikä on elämän tarkotus, ehkä ois ihanaa jos ei tarvis sivusta seurata muitden onnea vaa saada myös osansa onnesta ja tehdä joku muu onnelliseksi :)

Täytyy muistaa, että elämä osaa yllättää. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo :)

• tyttäreniluumu kirjoitti:

Täytyy muistaa, että elämä osaa yllättää. Koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo :)

Mitä mun tulevaisuus varmuudella tuo? Et varmaa oysty mitää lupaamaan..

• kisu.
        Tassu89 kirjoitti:

mut joo, voi sitä netis mitä vaa sanoo mut yksikää teistäkää ei mua oikeeti huolis jos vastaa tulisin..

ni mä sulle kelpaamiset näytän ;D

• kisu. kirjoitti:

ni mä sulle kelpaamiset näytän ;D

ei mutta tuu sä tänne kelpaaiset näyttämää :D mitä sit ikinä tarkotitki :)

• tyttäreniluumu
        Tassu89 kirjoitti:

Mitä mun tulevaisuus varmuudella tuo? Et varmaa oysty mitää lupaamaan..

En tietenkään. Sen vaan sanon että tulevaisuudessa kaikki on mahdollista. Tiiäkkö ettet ole ainut joka tuntee tuolla tavalla..

• kisu.
        Tassu89 kirjoitti:

ei mutta tuu sä tänne kelpaaiset näyttämää :D mitä sit ikinä tarkotitki :)

No tulen mielelläni sinne (kaiken;)) näyttämään! :P :)

• kisu. kirjoitti:

No tulen mielelläni sinne (kaiken;)) näyttämään! :P :)

Et kuiteskaa tuu :) Kivakos mua on höynäyttää :D

• kisu.
        Tassu89 kirjoitti:

Et kuiteskaa tuu :) Kivakos mua on höynäyttää :D

Valmistaudu elämäsi parhaimpaan ja ihanimpaan....öö..johonkin, kyl sä tiät :D

• JJK90
        kisu. kirjoitti:

Löysihän se Tassu jonkun,nyt vaan äkkiä treffejä sopimaan Kisun kanssa,siittä se lähtee :)

• kisu. kirjoitti:

Et ees tiedä mihin tulla tai milloin ;) :)

• YksinäinenVaeltaja
        tyttäreniluumu kirjoitti:

En tietenkään. Sen vaan sanon että tulevaisuudessa kaikki on mahdollista. Tiiäkkö ettet ole ainut joka tuntee tuolla tavalla..

On meitä muitakin jotka tuntee enemmän tai vähemmän samalla tavalla.

Tassu älä vain mene tekemään itsemurhaa tai mitään muutakaan samantapaista, siitä ei tule mitään hyvää kenellekkään

• JJK90
        Tassu89 kirjoitti:

Tartu hetkeen Tassu,antakaa sähköpostiosotteet toisillenne :)

• kisu.
        Tassu89 kirjoitti:

Kyllä kisu saaliinsa vaistoaa ja mulle sopii vaikka heti ;) ..Mutta voisit vähän kyl jotain vinkkiä antaa :D

• JJK90
        kisu. kirjoitti:

Kyllä kisu saaliinsa vaistoaa ja mulle sopii vaikka heti ;) ..Mutta voisit vähän kyl jotain vinkkiä antaa :D

Nyt ne emailit vaihtoon,ja jossette uskalla julkisesti niin laittakaa vaikka mun kautta,mun osote on esittelysivulla :D

• kisu. kirjoitti:

anna :D

• kisu.

• ...
        JJK90 kirjoitti:

.......siksi että Tassu on kyllästynyt yksin olemiseen

Mutta edelleen Tassu ÄLÄ SAATANA MEE TEKEMÄÄN MITÄÄN TYHMÄÄ

Näin siis inside rinki! Kun mää kerroin tänne huoliani nii minut leimattiin suunnilleen narsistipaskamulkuksi joka ei naista sais ees nähä muutako 10cm paksun pleksin takaa! Ja tämä kaikki siis sen takia että kirjotin vittuuntuneena ja vihasena yhden viestin. Siispä haistakaa vaa pitkä paska!!!

• JJK90
        ... kirjoitti:

Näin siis inside rinki! Kun mää kerroin tänne huoliani nii minut leimattiin suunnilleen narsistipaskamulkuksi joka ei naista sais ees nähä muutako 10cm paksun pleksin takaa! Ja tämä kaikki siis sen takia että kirjotin vittuuntuneena ja vihasena yhden viestin. Siispä haistakaa vaa pitkä paska!!!

Laita toki linkki(jos siis viestisi on nyt puolen vuoden sisällä laitettu),mää en ainakaan muista haukkuneeni. Valitettavaa jos joku on haukkunut,ei ole mielestäni mitään narsistista siinä että valittaa siitä että ei löydä ketään kumppania,olet oikeassa,tasavertaisuutta kaikille

Ja turha tulla mulle mitään vittuileen kun mää muka olen tekopyhä ym.,olen aidosti edellämainittua mieltä

• tyttö.

Sinä olet tavannut vain vääriä tyyppejä. Läheskään kaikki tytöt eivät katso ulkonäköa niin tarkasti, vaikka olisivat itsekkin nättejä. Kyllä luonne on ehdottomasti tärkein.
      Minä ihastun ulkonäön sijasta, ihmisen antamaan olemukseen. Hiljaiset ja ujohkot tyypit iskevät, vaikka kyseisen henkilön ulkonäkö ei todellakaan silmää miellyttäisi. En kylläkään ole ihastunut kuin kaksi kertaa.. Ja kävipä siinä niin, että minä ihastuin koulun syrjityimpään ja kiusatuimpaan henkilöön, jonka ulkonäkö ei todellakaan ollut kovin puoleensavetävä. Mutta kerran huomasin, ihan pikkuruisella teolla, kuinka ystävällinen hän oli.. jonka jälkeen olin aivan myyty :)
      Nyt olen onnellisempi kuin koskaan, löytyy maailman ihanin poikaystävä, jonka elämän suunnan tämän lisäksi olen onnistunut muuttamaan

• Diiva-89

Monikin tyttö välittää enemmän luonteesta ku ulkonäöstä, ja kun vielä jokainen pitää eri näkösistä ihmisistä nii sä mun mielestä ehkä vähän ylireagoit.(ei pahalla mutta kuiteskin...) Se että sun kohdalle on sattunut muutama sellanen ei sun pidä olettaa että kaikki naiset ois sellasia.
      Tottakai ulkonäkö katotaan ensin, niin kai säkin teet, mutta onko se se ratkaiseva tekijä? voin itseni ja MONIEN muidenkin naispuolisten puolesta sanoa että ei ole. Vaikka se on se eka juttu joka katotaan, ei se ole se ratkaiseva kaikille tytöille, niinkuin ei varmasti kaikille pojillekkaan.

• ...

kyllä suurin osa jätkistäkin kattoo vaan ulkonäköä...että...

• ...

ja jos vaika käyttäisit suht muodikkaita vaatteita ja laittaisit hiukset siististi, niin kyllä sekin saattais vaikuttaa..tai enhän voi tietää että ootko muodikas...mutta kuitenkin...

• lukiolaistyttönen...---

Ööh, olet aivan väärässä. Tuo on todella törkeää yleistystä. Pojista voisi sanoa ihan samaa, mutta no, enpä viitsi olla epäoikeudenmukainen.

Jos joku poika on aivan mielettömän hyvännäköinen, mutta ihmisenä inhottava ja ikävä, ulkonäkö ei siinä tapauksessa auta mitään.
      Luonne on paljon tärkeämpi ainakin minulle. Sitä paitsi ilkeän ihmisen ulkonäkö muuttuu ainakin minun silmissäni epämiellyttäväksi...

Jostain syystä en edes ihastu niihin "kaikkein komeimpiin" poikiin. En itsekään ole mikään kaunotar ja jotenkin.. mieluummin joku tavallisennäköinen poika kuin joku ylisöpö ällötys.
      Kauneus on katsojan silmissä. Olen itse huomannut ihastuvani joskus juuri niihin niin sanottuihin virheisiin.
      Toisaalta itse olen hieman jäävi arvioimaan, koska itse asiassa en ihastu ihmisiin, joiden kanssa en ole koskaan jutellut, ainakaan enää. Tässä muutaman vuoden ajan ihastukseni ovat siis olleet... tädää... enemmän tai vähemmän tuttuja ihmisiä. Siinä on sekä hyvät että huonot puolensa.

Älä masennu, Tassu. Kyllä sinä jonkun löydät, aivan varmasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe