No nyt se meni äänestämään EU:n perustuslain puolesta!
Juha "Euro" Rehula
5
570
Vastaukset
- tiedäks mihin aikaan
lähti?
- Hiljainen hissukka
Arka mieshän (poikanen) se Rehula on ja toisten (isompien) täysin vietävissä kuten tuokin äänestys osoitti. Omia aitoja mielipiteitä ei juuri ole ja aikaansaannokset muutenkin nollatasoa. Demokratian nimissäkin vaihto pitää jo saada aikaiseksi ja tekokkuuden ja ideologistenkin syiden vuoksi tarvitaan uutta ja aidompaa kansanetujen ajajaa edustajaksi ja töihin!
- Saannos
No onhan Jussi ja Timppa aikaansaaneet ainakin hullunkauppoja. Ostettiin metsämaata tonttimaan hinnalla ja maksettiin noin 700 000 - 800 000 euroa ylimääräistä.
- Toinen ei
Saannos kirjoitti:
No onhan Jussi ja Timppa aikaansaaneet ainakin hullunkauppoja. Ostettiin metsämaata tonttimaan hinnalla ja maksettiin noin 700 000 - 800 000 euroa ylimääräistä.
Joo ja Seppälä sentääm fiksuna miehenä ymmärtää jo vetäytyä itse eduskunnasta ja politiikasta mutta tämä tupisija ja uneksija Rehula yrittää vaan jatkaa vaikka oikeaa asioiden hallinnan osaamista ei ole lainkaan. Äänestämättä (sitä) jättämällä se täytyy pudottaa pois eduskunnasta. Huijasi vielä TV-lupien maksamatta jättämisellä ym. ym. ujokin vielä kuin hämeen kapinen susi.
- Jo, joo mies
Rehulalla ei ole omia ajatuksia muutenkin kovin kirjanoppinut tyyppi ja parempiensa myötäilijä eli ns. joo, joo mies.
No eipä ihme jos omia ajatuksia ei ole kun ei ole mitään oikeaa ammattiakaan. Joltain Tampereen kirjekurssilta suoraan politiikkaan ja siinä se on. Joitakin kunnanvirastojen keikkahommia mutta ei oikeita töitä eikä oikean työn tuomaa työelämän kokemusta. Poliittinen broileri alunperinkin ja hiljainen takarivin kiltti poika eduskunnassakin. Äänet menee aikalailla hukkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599