SnowStorm & PK

wise.old.man

klo:18:00 alkaen edgen bank w 135 snowstromiin(lukekaa ohjeet almmeasta topickista) sen jälkeen me suomalaiset voisimme mennä castlelle hillz ym. ja näyttää ulkomaalaisille!

9

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64lvl

      lähtisin pk mutta pitäs saaha lobsuja ja tietää miss
      ootte vastatkaa kiitos..

      • JEESUS!!!

        SE OLI SEN YHDEN BILEISSÄ IDEA JA NYTTEN TE MENITTE PÖLLII SEN!! HEI DAA KEKSIKÄÄ JOTAIN MITÄ EI OLE VIELLÄ KEKSITTY!!


      • runegamettaja
        JEESUS!!! kirjoitti:

        SE OLI SEN YHDEN BILEISSÄ IDEA JA NYTTEN TE MENITTE PÖLLII SEN!! HEI DAA KEKSIKÄÄ JOTAIN MITÄ EI OLE VIELLÄ KEKSITTY!!

        siis tiiän et snowstorm on suomeks lumimyrsky mut mitä te sil meinaatte niinku runes tai sillee?????


      • wise.old.man
        runegamettaja kirjoitti:

        siis tiiän et snowstorm on suomeks lumimyrsky mut mitä te sil meinaatte niinku runes tai sillee?????

        Hei sinä mikä teiniX/pissis ootki niin sori nyt vaan mutta mulla on ollu toi idea about 2 kuukauden mieles että jos sul on ongelmii niin en haluu kuulla niistä...


      • AHAHAHA!
        wise.old.man kirjoitti:

        Hei sinä mikä teiniX/pissis ootki niin sori nyt vaan mutta mulla on ollu toi idea about 2 kuukauden mieles että jos sul on ongelmii niin en haluu kuulla niistä...

        Joo ''varmasti'' on ollut about 2 kuukautta mielessä.

        En tajua miksi haukut TeiniX/pissikseksi, ''daa'' on kuule jonkun kielen sana, en muista minkä mutta meinaa ''okei'' tai jotai tollasta.

        Hei daa = Hei okei.


      • ...
        AHAHAHA! kirjoitti:

        Joo ''varmasti'' on ollut about 2 kuukautta mielessä.

        En tajua miksi haukut TeiniX/pissikseksi, ''daa'' on kuule jonkun kielen sana, en muista minkä mutta meinaa ''okei'' tai jotai tollasta.

        Hei daa = Hei okei.

        ;D..


      • wise.old.man
        ... kirjoitti:

        ;D..

        No kovinkaa moni ei varmasti sinua tällä palstlla tunne joten maineen suhteen sinun on aivan turha valittaa. Kritiikkiä en kestä?Ja pah vielä omg kyllä sitä on puolessa vuodessa tullut mutta myös kiitosta ja kunniaa joten sinuna pitäisin vaan turpani kiinni eli en spämmäisi viestejä vaan häipyisin koko palstalta .


      • .............
        wise.old.man kirjoitti:

        No kovinkaa moni ei varmasti sinua tällä palstlla tunne joten maineen suhteen sinun on aivan turha valittaa. Kritiikkiä en kestä?Ja pah vielä omg kyllä sitä on puolessa vuodessa tullut mutta myös kiitosta ja kunniaa joten sinuna pitäisin vaan turpani kiinni eli en spämmäisi viestejä vaan häipyisin koko palstalta .

        .---.


      • wise.old.man
        ............. kirjoitti:

        .---.

        mainitsinko että kerjäisin mainetta?En tietääkseni!sanoin että sitä on tullut juhlista ja muista tapahtumista mutta sitten jätkä vielä jatkaa aihetta vaikka itse en enää välitä koko asiasta sillä juhlat ovat ohi ja oäin persettä menivätlkin. Ja jos joku sanoi että daa on jotai n venäjää ym. niin eikö tämä ole suomalainen palsta ellen sitten pahasti erehdy ... lol


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe