Katsoin eilen viimeiset Weed-jaksot ja petyin täysin viimeiseen jaksoon. Tarkoitan tällä nyt kohtaa jossa Weed haastaa Hougenin. Pikkuinen on kuolemaisillaan mutta Hopeanuoli ei tee mitään asian hyväksi. Toteaa vaan "Taistelu on jo alkanut" tai vastaavaa. En pysty hyväksymään että lempparini Hopeanuoli joka ennen oli aina niin auttavainen ja hyväsydäminen, toimii näin. Riki olisi koska vaan pelastanut Hopeanuolen (ja pelastikin!) Lisäksi minua häiritsee se että Weedistä tuli päällikkö. Miksi ihmeessä kun Hopeanuolikin eli vielä....
Taidan olla hullu kun en saa rauhaa tältä asialta. Mitä mieltä te muut olitte lopusta? Onko joku kanssani samaa mieltä? Harmittaa vaan pirusti...
WEED
15
888
Vastaukset
- riki
En itsekkään pitänyt siitä minkälainen Ginistä eli Hopeanuolesta oli tehty tässä animessa ja viimenen jakso kieltämättä hieman tympäsi, mutta...
Kuitenkin Weed oli sanonu ettei kukaan sais keskeyttää hänen ja Hougenin välistä taistelua ja kuten Gin jotain sepitti että Weed sanoi sen sydämestään ja plaaplaaplaa niin EHKÄ voimme ymmärtää miksei Gin auttanut Weediä.
Ja Weedhän tavallaan syrjäytti Ginin kun tönäisi tämän pois Hougenin luota ja osoitti olevansa hyvä johtaja tai jotain sellasta, en tiiä.- Celena -84
Tolleen mäkin olen tätä yrittänyt järkeillä. Vähän vaan oudon kylmäks oli Gin muuttunu viimeisessä jaksossa, kun pitkin matkaa Weedissä Gin on ollut niin lämminsydäminen ja muita ajatteleva, mutta muuttui lopussa täysin. Kaikki pelasti Weediä pitkin matkaa (esim Jerome monta kertaa) mut sit Gin ei pelasta poikaansa? En vaan ymmärrä. Harmittaa. Mitä tekijä on oikein lopussa ajatellut?
Jos weed mangaa on enemmänkin niin tietääkö joku miten se jatkuu? Onko siinä sarjakuvassa samanlainen loppu? Täytyy todeta et Riki oli kyl kaikkist paras. Kai täst on yli päästävä... - riki
Celena -84 kirjoitti:
Tolleen mäkin olen tätä yrittänyt järkeillä. Vähän vaan oudon kylmäks oli Gin muuttunu viimeisessä jaksossa, kun pitkin matkaa Weedissä Gin on ollut niin lämminsydäminen ja muita ajatteleva, mutta muuttui lopussa täysin. Kaikki pelasti Weediä pitkin matkaa (esim Jerome monta kertaa) mut sit Gin ei pelasta poikaansa? En vaan ymmärrä. Harmittaa. Mitä tekijä on oikein lopussa ajatellut?
Jos weed mangaa on enemmänkin niin tietääkö joku miten se jatkuu? Onko siinä sarjakuvassa samanlainen loppu? Täytyy todeta et Riki oli kyl kaikkist paras. Kai täst on yli päästävä...Riki on paras!
- vampira-87
koko Weed sarja on todella huono. Kuten yleensä jatko-osille käy, tässäkin kävi niin. Petyin suuresti, sillä Hopeanuoli on ollut yksi lempi piirretyistäni koko ikäni.
Olisivat saaneet jättää tämän tekemättä, sillä koko sarjaan ei edes oltu panostettu paljoa. Piirrosjälki oli todella karmivan näköistä. Virheitä esiintyi koko ajan. Mielestäni tämä lähinnä häpäisee koko Hopeanuoli tarinan. Vaikka tämä Weed onkin ihan oma tarinansa periaatteessa.
Sellaisia ajatuksia minulta. - Quinc.y
Kyllä itsekkin olin pettynyt Hopeanuolen hahmoon weedissä, vaikkei sitä paljoa näytetty. Mutta asiasta vastaukseen. Eli sen takia gini ei mennyt siihen väliin koska kysehän oli 1on1:stä. Kukaan ei saanu mennä väliin. Ja jossain siellä missä weedi oli "häviämässä" se ginihän sanoin että sen sydän itkee verta. hehe. Ja siinä kohtaa kun Gin oli Huogenin päällä, niin weed tuli ja tönäisi sen siitä pois. Kyllä, mutta Ginin tarkoitus olikin testata että mitä mieltä Weed olisi asiata. Ja jos muistatte hän hän oli iloinen asiata.
Näin. Omasta milestä. - weedPro
mulla ei mese toimu mutta laita tullee jos on jotai niin se kyllä harmittaa mutta tulis enää edes lisää weediä
- Kkos
kiitos sinun, ei tarvitsekkaan katsella nyt joululomalla tuotakaan sarjaa.
milloinkahan täälä opitaan kirjoittamaan "seuraava teksti sisältää juonipaljastuksia"?- Shiro^^
Vaikka itse olenkin nähnyt kaikki Weedit, niin spoilaaminen jaksaa ärsyttää aina. Elikkä jos kerrotte juonesta jotain laittakaa alkuun esim.
*SPOILAA*
tai jotain vastaavaa.
Kenelläkään, jolla on aikaa kirjoitella tänne, ei ole liian kiire jottei tuollaista pientä "varoitusta" voisi tekstinsä alkuun liittää. - Quinc.y
Shiro^^ kirjoitti:
Vaikka itse olenkin nähnyt kaikki Weedit, niin spoilaaminen jaksaa ärsyttää aina. Elikkä jos kerrotte juonesta jotain laittakaa alkuun esim.
*SPOILAA*
tai jotain vastaavaa.
Kenelläkään, jolla on aikaa kirjoitella tänne, ei ole liian kiire jottei tuollaista pientä "varoitusta" voisi tekstinsä alkuun liittää.asiaa mutten kummiskaan vaivautunut kirjottamaan "Varoitus: Seuraava materiaali sisältää spoilausta"
mutta tästähän opin että seuraavaksi kerraksi sitten muistan pistää. - vampira-87
Että ihmiset jaksavat inistä tästä spoilaamis jutusta. Se on kuulkaas aivan oma vika jos lukee jutun. Tässäkin tapauksessa jo tekstin alussa pystyy päättelemään, että tekstissä kerrotaan sarjasta tarkemmin. Eli ei lue enempää, jos ei halua tietää.
Onhan spoilaamisesta tietysti kohteliasta varoittaa, mutta turha siitä on itkeä jos ihmiset eivät sitä muista laittaa. - Kkos
vampira-87 kirjoitti:
Että ihmiset jaksavat inistä tästä spoilaamis jutusta. Se on kuulkaas aivan oma vika jos lukee jutun. Tässäkin tapauksessa jo tekstin alussa pystyy päättelemään, että tekstissä kerrotaan sarjasta tarkemmin. Eli ei lue enempää, jos ei halua tietää.
Onhan spoilaamisesta tietysti kohteliasta varoittaa, mutta turha siitä on itkeä jos ihmiset eivät sitä muista laittaa.sekö on siis täysin ylivoimainen tehtävä kirjoittaa "**spoiler**" tjs. huomautus ennen mahdollista spoilaamista?
toiset kun lueskelevat kaikki topicit nopeasti läpi ja katselevat jos olisi jotain mihin vastailla. - vampira-87
Kkos kirjoitti:
sekö on siis täysin ylivoimainen tehtävä kirjoittaa "**spoiler**" tjs. huomautus ennen mahdollista spoilaamista?
toiset kun lueskelevat kaikki topicit nopeasti läpi ja katselevat jos olisi jotain mihin vastailla.Sehän on sitten näiden "toisten" oma asiansa, jos eivät viitsi vähän katsoa mitä lukevat. Että on mielestäni typerää vaatia ihmisiä laittamaan spoilaus varoituksia, jos ei itse viitsi yhtään sen vertaa vaivautua, että katsoisi vähän mitä on lukemassa.
Eiköhän ihmiset laita varoituksen jos suinkin vaan muistavat ja tulevat ajatelleeksi tätä asiaa.
- Mimosan
Mua taas jäi tökkimään ihan sairaasti se, et Jerome kuoli. En voi vaan käsittää ja hyväksyä sitä, et sen loppu oli sellainen kuin oli. Mun mielestä Jerome oli ihan paras tyyppi ja Weed ei osannu arvostaa sitä tarpeeksi.
Johtuen varmaan tästä Jeromen kuolemasta, niin mua alkoi tökkimään myös koko Weed jokseenkin paljon. En pitänyt koko viimeisestä jaksosta yhtään ja mun mielestä se loppu oli ihan älytön, kun Hopeanuoli tuskin välitti omasta pojastaan.
En muutenkaan pitänyt nyt lopulta siitä millaiseksi Hopeanuolessa olleet hahmot kehittyivät tässä Weedissä (Akame oli ok ja John myös). Ainut hahmo josta oikeasti Weedissä tykkäsin oli Jerome ja silläkin oli paskainen loppu.
Mua jo Hopeanuolessa vähän ärsytti se, että Hopeanuolta ylistettiin koko ajan, mutta se oli mun mielestä vielä realistista. Weedissä taas ammuttiin jotenkin täysin yli sillä, et kuinka mahtava se Weed oli.
Kyllä Hopeanuoli oli mielestäni paljon parempi kuin Weed ikinä. Siinä oli paljon paremmat hahmot ja niitä kehitettiin koko ajan.- riki
Kyllähän tuo vähän potutti koko sarja. Hopeanuoli oli aivan ehdottomasti parempi.
- Celena -84
Olet oikeassa siinä että Jerome oli Weedissä se paras tyyppi. Muakin ärsytti suunnattomasti se et sen piti kuolla ja se kun Weed käski sen yhdessä jaksossa jättää lauma. Pidin myös Akamesta, Tesshinistä ja Johnista. Muut hahmot eivät olleet Hopeanuolen veroisia.
Taidankin tässä joululomalla katsoa taas kerran Hopeanuolet läpi, vaikkakin ärsyttää kattoo Hopeanuolta hahmona kun ajattelen koko ajan millainen siitä Weedissä tuli. Noh Rikin takia katson kuitenkin! Se on ihan best! Paras ikinä!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948