Suomi 24, herätys! Siis palstaostsikko-logiikanne mukaan Dublin sijaitsee Iso-Britanniassa?! Aivan käsittämätöntä! Let God forgive you and your teacher(s)!
Are you crazy???
8
1735
Vastaukset
- ...
Heh, ihmettelin just ihan samaa:D Ei taida olla maantieto ihan hallussa jollain nyt...
- Crazy...
I AM NUTS AND I LIKE MY NUTS VERY MUCH!
WHO WANTS TO BUY ME ANOTHER ROUND?
LET`S ALL GO BANANAS HERE! - SCOT
Ette ole varmaan koskaan kuullut, että Iso-Britanniaan ei VAAN KUULU Englanti, siihen kuulu esimerkiksi myös Skotlanti.
- ^-^
Iso-Britannia on maantieteellisesti Atlantin valtameressä, Euroopan mantereesta luoteeseen sijaitseva saari. Se on Euroopan suurin saari ja koko maailmassakin kahdeksanneksi suurin.
Poliittisesti saarella on kolme maata: Englanti, Skotlanti ja Wales.
lähde: Wikipedia
----------------
Ja mikäli Iso-Britannia termia käytetään Yhdistyneen kuningaskunnan korvikkeena, tämä soveltuu sitten korkeintaan Pohjois-Irlantiin, mutta ei tietenkään koko Irlantiin (Dublin ei ole samassa valtiossa kuin Lontoo, Glasgow ja Belfast).
Ison-Britannian ja Pohjois-Irlannin yhdistynyt kuningaskunta tai lyhyemmin Yhdistynyt kuningaskunta on saarivaltio Länsi-Euroopassa. Se muodostuu Ison-Britannian saaresta, Pohjois-Irlannista, eräistä näiden lähellä sijaitsevista saarista ja saaristoista sekä muutamasta kaukaisemmasta saarisiirtokunnasta.
lähde: Wikipedia
----------------
hävetkää! - !!!!!!!
Ootko tosissas!? Kuka täällä on väittänyt että Iso-Britanniaan kuuluisi vain Englanti? Siihen kuuluu Englanti, Wales, Skotlanti ja Pohjois-Irlanti. Dublin sijaitsee Etelä-Irlannissa eikä todellakaan kuulu Iso-Britanniaan.
...Niin mikäs se sun korjaus olikaan?
- moka
On se itse asiassa aika älytöntä, että monia meistä joko naurattaa tai raivostuttaa S24:n toimituksen tiettämättömyys, mutta nuo "toimittajat" eivät aiokaan asialle tehdä yhtään mitään. Taidan kysyä Irlannin suurlähetystön virkailijalta mitä mieltä he ovat siitä, että Dublin kuuluu muka Iso-Britannialle. :(
- mieltä...
Mielestäni on aika nolo moka, varsinkin kun miettii Pohjois- ja Etelä-Irlannin historiaa, syitä minkä takia Etelä-Irlanti ei TODELLAKAAN kuulu Iso-Britanniaan. Tämä ei tosiaan ole edes mitään pikku nippelitietoa, vaan kuuluisi kyllä jokaisen edes tämän verran tietää...
- really!
Welcome Dublin back to Ireland, where it belongs! Nice to see it here.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298