Xtinan fanipoppoo

kummaa sakkia

Xtinan fanit palvovat idoliaan kuin jotain jumalaa. "Christina on niin upea, häikäisevä, aito tulkitsija, kylmiä väreitä ja diipadaa..."

Listatkaa tähän ketjuun syitä, mikä tuossa tytössä on niin erikoista tai persoonallista. Mahtaa Christiinaa nyt harmittaa, kun Britney tekaisin vähän rohkeamman tempun jättämällä housut kotiin. Samanlaisia vosuja molemmat. Mitäänsanomattomia massateinibimboja.

8

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Destin3

      ...on uskomaton ääni. Tässä tapauksessa en vaivautunut perustelemaan asiaa tämän erityisemmin. Mitenkä onkaan edelleen niin, että suurin osa ihmisistä vertaa aina Christinaa Britneyhyn?

      Hyvää itsenäisyyspäivää vaan sinullekin!

    • Erizo

      Jos et kuitenkaan laittaisi sanoja toisten suuhun.

      Jos minä olen kokenut konsertin hienona elämyksenä, niin se ei ole kuitenkaan vielä mitään artistin palvomista. Ei ainakaan minulle. Christina ei varmaan ihmisenä poikkea muista tavan tallaajista muuten kuin vain laulutaitonsa takia. Kaikkia ei hänen äänensä välttämättä miellytä, mutta minua miellyttää. Live with it.

      Massateinibimbo? 26-vuotias nainen ei kyllä mielestäni käyn enää mistään teinistä. Kateellinen Britneylle alapään vilautuksesta? Tuskin. Tuollaiset temput eivät kerää kuin sääliä ja kauhistusta.

      Jos sinua Christina ylipäätään noin suuresti ärsyttää, niin mitäpä sitten täällä ylipäätään teet? Kovin tarkasti olet näköjään viestejä täällä kuitenkin lukenut, kun osaat melkein sanasta sanaan niitä lainata.

    • Java

      Christinan fanittaminen sitten eroaa jostain Britneyn tai jonkun muun julkkiksen fanittamisesta? Jos on jonkun fani, niin silloin julkkiksessa on se jokin joka on saanut ihmiset häntä ihailemaan. Ei fanien tarvitse alkaa fanittamistaan perustelemaan, luulisi sen olevan itsestään selvää.

      • ettäettä

        Hän muistutaa lavashowllaan poplegenda Madonnaa sillä molempien esiintymiset ovat täynnä toimintaa ja häikäisebiä temppuja. Lisäki tämän "massateinibimbon" ääni on kerrasssaan puolestaanpuhuva(ei välttämättä hyvä kaikista mutta mieleenpainuva) ja mitä tuohon massateini-juttuun tulee niin periaatteessahan Chrisse on aina osanut erottua joukosta joko pukeutumisensa tai tempaustensa takia joten ei tähti kyllä kovin massaan sulaudu.
        Lienet kuitenkin tarkoittavan sitä että Xtina on useimpien nuorten suosikkiartisti että kun toinen tykkää niin loput tulee peräässä? Siinä mielessä olet oikeassa...
        Kumma kyllä kuinka kohta 26vuotta täyttävää naista voi vielä nimittää teiniksi mutta koska Aguilera oli ensim. superteinitähtiä niin hän tulee tuskin koskaan pääsemaan eroon imagostaan vaikka nykyään parhaansa yrittääkin..Nuo Britney-vertailut eivät myöskään ota loppuakseen mutta minkäpä sille voi kun kaksi niin samanlaista naista nousee yhtä aikaa huipulle ja median lempilapsiksi...


    • ~ Hippo ~

      Christina on aidosti persoonallinen ja omaperäinen tyyppi, laulutaitoa on 4 oktaavin verran. Eikä hän tuo yksityiselmäänsä julkisuuteen, vaikka real-tv sarjaa hänelle tarjottiinkin.

      Tuskin koskaan vilauttelee mitään kuten Britney, ehkä jonkilaiset PlayBoy kuvat voisi tulla kyseeseen? Seurusteli vuosia miehensä kanssa ennen häitä. Miehellä miljoonaomaisuus, eikä ole mikään onnenonkija.

      • Erizo

        Tuosta Hipon mainitsemasta "aidosti persoonallisesta ja omaperäisestä tyypistä" tuli vielä mieleen yksi ominaisuus, mikä Christinassa ainakin minua viehättää. Ja tämä on sitkeys.

        Christinan lapsuus ei ollut helpoimmasta päästä. Kasvaminen talossa, jossa äiti ja lapset saivat vuoroperään isännältä turpaan, ei ole ollut varmasti mikään helpoin tie kasvaa. Siitä huolimatta Christina ei ole jäänyt rypemään itsesääliin vaan on ponnistanut elämässään eteenpäin, ja vieläpä onnistunut siinä. Se on ihailtava piirre hänessä ja sitä hänessä musiikin sekä laulutaidon lisäksi arvostan.

        Ja mitä tulee "mitäänsanomattomaan massateinibimboon" niin vasta-argumentiksi voisin sanoa, että eipähän kovin mitäänsanomattomalta Christina vaikuta, jos hänestä on tullut vuosien saatossa miljoonien dollareitten arvoinen brändi. On eri asia pitääkö hänestä vai ei.

        Ja vielä lisäisin tuohon jumalaksi kohottamiseen sen kommentin, että jos näitä tämän palstan viestejä on oikeasti kukaan ns. ei-fani lukenut, niin luulisi viesteistä erottuvan se, kuinka kovasti me täällä olemme montaa asiaa Christinan suhteen kritisoineet singlevalinnoista esiintymisiin sekä imagosta levymyyntiin.

        Jumalan tekoja ei yleensä kyseenalaisteta tällä tavoin vaan kaikki otetaan annettuina. Palvontaa ei siis löydy tältä palstalta, eikä miltään ulkomaisiltakaan palstoilta, missä minä olen käynyt. Tämä ei ole kuitenkaan pelkästään Christina-fanien ominaisuus; samanlaisia "fani kriitikkoja" löytyy muun muassa myös Kelly Clarksonin faneista.


    • joyzz

      Oletpas sinä negatiivinen. Miten Britneyn alapään vilauttelu tähän liittyy?
      Christina on lahjakas laulaja/lauluntekijä ja hänellä on 4 oktaavin kattava ääniala. Eli laulutaidossa voidaan verrata Mariahiin ja Whitneyhyn.

      Christinan musiikki ja hänen sanansa on auttaneet esim. minua yli vaikeimpien aikojen elämässä. Olen itsekin kokenut perheväkivaltaa joten ymmärrän mistä hän puhuu ja arvostan hänen rehellisyyttään. Vaatii paljon rohkeutta puhua tollasista asioista julkisesti. (Esim. kappaleet I'm Ok ja Oh mother)

      Ja halusin kirjoittaa tähän erään kappaleen kohdan josta pidän erityisesti: Don't be scared to fly alone/find a path that is your own/love will open every door/what are you waiting for/spread you wings and soar!

      • edelliseen

        Ja vielä yksi asia on aitous. Kun Christina tekee jotain hän tekee sen täysillä ja kaikki on aitoa. Musiikin pitää olla henkilökohtaista ja rehellistä jotta se voi puhutella ja koskettaa muita ihmisiä. Kun kuuntelee esim. Strippediä niin huomaa että Christina on antanut kaiken, koko sydämensä, siihen musiikkiin ja laulujen sanoituksiin. Ja uusin levy Back to Basics on musiikillisesti hyvin erilainen, siinä on jazz-, blues- ja soul- musiikista vaikutteita ja enemmän hauskanpitoa. Mutta Christinaa on kumpikin.

        Purkkapoppipaska ei oikein iske ihan siitä syystä että siinä ei sanota mitään. Paljon puhetta mutta vähän sisältöä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7621
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4556
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3201
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      354
      1473
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1429
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1119
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1070
    Aihe