Irrotin ovikellon

ovestani...

Irrotin ovikellosta takaosan, joten eipä kilise. Turha siis kilistellä siellä oven takana, kitooooos. Jos haluaa tulla sisälle, niin voi soittaa etukäteen.

En tajua, mikä tässä on ogelma. Tuossa lapussa lukee, että jos teillä ei ole televisiota, niin voitte repiä sen ilmoituksen. No ei ole, joten olen repinyt useamman ilmoituksen. Siltipä tuolla kilkuttelevat. Ihan periaatteesta minun ei tarvitse ketään kotiini päästää.

5

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikrofoni??

      Entä irrotitko puhelimesta mikrofonin?? Nehän soittelee myös ja kyselee, että onko tv-lupa-asiat ajankohtaisia. Varaudu myös siihen!

      • ---------

        Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.


      • häviää...
        --------- kirjoitti:

        Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.

        siittä punasesta taikaluurista jollainen on varmaan sunkin puhelimessa...


      • profiili..
        --------- kirjoitti:

        Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.

        itse olen tehnyt puhelimeen profiilin, jossa puhelin ei hälytä lainkaan jos soitto tulee sellaisesta numerosta jota ei osoitekirjassa ole.

        symbian-puhelimiin saa lisäksi blocker-ohjelmia jotka automaattisesti painavat punaista luuria kun tuntematon soitto tulee.


    • tarkastajan

      ovikellostani ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1409
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      147
      682
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      112
      526
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe