Irrotin ovikellosta takaosan, joten eipä kilise. Turha siis kilistellä siellä oven takana, kitooooos. Jos haluaa tulla sisälle, niin voi soittaa etukäteen.
En tajua, mikä tässä on ogelma. Tuossa lapussa lukee, että jos teillä ei ole televisiota, niin voitte repiä sen ilmoituksen. No ei ole, joten olen repinyt useamman ilmoituksen. Siltipä tuolla kilkuttelevat. Ihan periaatteesta minun ei tarvitse ketään kotiini päästää.
Irrotin ovikellon
5
783
Vastaukset
- mikrofoni??
Entä irrotitko puhelimesta mikrofonin?? Nehän soittelee myös ja kyselee, että onko tv-lupa-asiat ajankohtaisia. Varaudu myös siihen!
- ---------
Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.
- häviää...
--------- kirjoitti:
Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.
siittä punasesta taikaluurista jollainen on varmaan sunkin puhelimessa...
- profiili..
--------- kirjoitti:
itse olen tehnyt puhelimeen profiilin, jossa puhelin ei hälytä lainkaan jos soitto tulee sellaisesta numerosta jota ei osoitekirjassa ole.
symbian-puhelimiin saa lisäksi blocker-ohjelmia jotka automaattisesti painavat punaista luuria kun tuntematon soitto tulee.
- tarkastajan
ovikellostani ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1182554Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/491983Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1341720Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee191618- 1121501
- 1381278
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka136976Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su78961"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!46942Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29887