Irrotin ovikellosta takaosan, joten eipä kilise. Turha siis kilistellä siellä oven takana, kitooooos. Jos haluaa tulla sisälle, niin voi soittaa etukäteen.
En tajua, mikä tässä on ogelma. Tuossa lapussa lukee, että jos teillä ei ole televisiota, niin voitte repiä sen ilmoituksen. No ei ole, joten olen repinyt useamman ilmoituksen. Siltipä tuolla kilkuttelevat. Ihan periaatteesta minun ei tarvitse ketään kotiini päästää.
Irrotin ovikellon
5
790
Vastaukset
- mikrofoni??
Entä irrotitko puhelimesta mikrofonin?? Nehän soittelee myös ja kyselee, että onko tv-lupa-asiat ajankohtaisia. Varaudu myös siihen!
- ---------
Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.
- häviää...
--------- kirjoitti:
Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.
siittä punasesta taikaluurista jollainen on varmaan sunkin puhelimessa...
- profiili..
--------- kirjoitti:
Minkä helvetin takia jokaiseen puheluun pitäisi vastata? En ole alkuperäinen kirjoittaja mutta samaa mieltä. Ketään ei tarvi päästää kotiinsa sisälle eikä avata ovea. Itse en ainakaan periaatteesta vastaa yhteenkään tuntemattomaan numeroon. Mulle ei tarvi soitella kenenkään tuntemattoman. Vastaan vain tutuille. Eipähän tarvi kuunnella myöskään lehtimyyjien jauhantaa.
itse olen tehnyt puhelimeen profiilin, jossa puhelin ei hälytä lainkaan jos soitto tulee sellaisesta numerosta jota ei osoitekirjassa ole.
symbian-puhelimiin saa lisäksi blocker-ohjelmia jotka automaattisesti painavat punaista luuria kun tuntematon soitto tulee.
- tarkastajan
ovikellostani ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701409
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231018- 43875
- 35683
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html147682- 40630
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 112526
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521