Pojat! Orgasmista!

__tyttö__88__

Sellasta kyselisin pojilta että kuinka kauan teillä kestää saada orgasmi yhdynnässä? Harrastettiin tänään poikaystävän kanssa seksiä aika kauan (?) (15 min)eikä hän lauennut, onko normaalia? Pelkään et mussa on jotain vikaa...=(

13

4772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............................

Sun jätkäs on kone :D

Se ei oo hyvä asia että tulee liian nopeesti ;)
      Nauti tästä vielä kun voit.

• mustasiipi666

15 min = kauan? Minkälaista superseksiä te harrastatte?

On vähän omituista kyllä, jos poika ei laukea... Yleensä se on toisinpäin.

Epäilyttää vähän, että oletko sinä oikeasti jo aikuinen...

• hah ja hah

Et varmaan ollut tosissasi. Vai luuletko ihan oikeasti, että 15 minuutin seksi on kauan? Kyllä, sinussa taitaa olla jotain vikaa, jos tuossa ajassa jo odotat seksin olevan ohi.

• ogrE

Jos itse YHDYNTÄ kestää 15 minuuttii ni kyl se on aika kauan. ja kieltämättä hyvä suoritus jätkält... propsit siitä! :)

Luuletko että seksi on pelkkää yhdyntää??

• luuletko itse
        ogrE kirjoitti:

Jos itse YHDYNTÄ kestää 15 minuuttii ni kyl se on aika kauan. ja kieltämättä hyvä suoritus jätkält... propsit siitä! :)

Luuletko että seksi on pelkkää yhdyntää??

Aloitusviestissä lukee melko selvästi, että puhuttiin seksistä, ei pelkästä yhdynnästä. Ja sitäpaitsi 15 minuuttia ei ole pitkä aika pelkälle yhdynnällekään. Puolisen tuntia meillä ainakin kestää keskimäärin alusta loppuun saakka ja tuosta yhdyntää on n. puolet ajasta.

Mitä, jos opettelisitte vähän sitä pidättelyä, kun 15 minuuttia tuntuu pitkältä?

• LGO
        luuletko itse kirjoitti:

Aloitusviestissä lukee melko selvästi, että puhuttiin seksistä, ei pelkästä yhdynnästä. Ja sitäpaitsi 15 minuuttia ei ole pitkä aika pelkälle yhdynnällekään. Puolisen tuntia meillä ainakin kestää keskimäärin alusta loppuun saakka ja tuosta yhdyntää on n. puolet ajasta.

Mitä, jos opettelisitte vähän sitä pidättelyä, kun 15 minuuttia tuntuu pitkältä?

Ehkä sinä tai tyttöystäväsi on niin löysä, että laukeaminen jo ihan siitä syystä kestää. Tai sitten olette niin rumia, että ei ole edes mitään syytä laueta... Haha.

• teini...
        LGO kirjoitti:

Ehkä sinä tai tyttöystäväsi on niin löysä, että laukeaminen jo ihan siitä syystä kestää. Tai sitten olette niin rumia, että ei ole edes mitään syytä laueta... Haha.

Arvelinkin, että tällä palstalla saa tällaista palautetta, koska paikka vilisee typeriä teinejä.

Ensinnäkin olen itse tyttö ja erittäin tiukka. Rumaksikaan ei ole kukaan kumpaakaan koskaan sanonut.

Oletkohan ehkä kateellinen, kun et kestä sitä, että toisten seksisessiot kestävät vähän pidempään?

• asdasdasd
        teini... kirjoitti:

Arvelinkin, että tällä palstalla saa tällaista palautetta, koska paikka vilisee typeriä teinejä.

Ensinnäkin olen itse tyttö ja erittäin tiukka. Rumaksikaan ei ole kukaan kumpaakaan koskaan sanonut.

Oletkohan ehkä kateellinen, kun et kestä sitä, että toisten seksisessiot kestävät vähän pidempään?

Hetkonen hetkonen. Mielestäni missään ei ole kirjoitettu kauanko itse aktin pitäisi kestää. Jotkut parit voivat tykätä 45 minuutin esileikeistä ja 10 minuutin toiminnasta, ja jotkut voivat mennä suoraan asiaan ja viilata tunteja, pitäen taukoja ja nauttia toisistaan.

joku kirjoitti että on pojalta hyvä suoritus kestää 15 minuuttia?! mitävitttttt.

• jytky1

on ihan normaalia ettei heti laukee, mullaki saattaa mennä joskus jopa tunti ennenku tulee.. ei muuta ku kovasti yrittämistä ja ei kannata itseään syyllistää ellei mies tule..

• tiedän

Kuule.
      Ensiksikin tuli mieleen että miksi sitten lopetitte 15 minuuttiin ja kuinka aktiivinen olit itse sillä sekin vaikuttaa tosi paljon.
      Se seksin kesto vaihtelee eri ihmisillä ja samalla parillakin. 15 minuuttia voi jollekin nuorelle pojalle olla vain haave ja lotkut ovat luonnostaan kestävämpiä.
      Koittakaa nauttia siitä seksistä sen aikaa kun se tuntuu hyvältä ja löytäkää se oma rytminne.

• Törkeetä!

lapset. Tarviiko sitä perkele nuorena nussia, kun vanhakin vielä kerkiää.

• tiedän
        Törkeetä! kirjoitti:

lapset. Tarviiko sitä perkele nuorena nussia, kun vanhakin vielä kerkiää.

Mene sinä runkkari helvettiin kun et näköjään ymmärrä asioista yhtään mitään.....

• alkuperäinen "tiedän...
        tiedän kirjoitti:

Mene sinä runkkari helvettiin kun et näköjään ymmärrä asioista yhtään mitään.....

Tämä kirjoitus ei ollut alkuperaiseltä nimimerkiltä "tiedän". Halusin antaa aikuismaisen näkemyksen asiaan ensimmäisellä kirjoituksellani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      80
      4424
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3850
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3519
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3150
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2638
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2529
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2332
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2036
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1752
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1715
    Aihe