Herra Humppis kirjoittaa tanssipalstalla,olleensa Järvenpäässä ja hakeneensa daameja,joidenka ikä 9 alle 40v. kolme nuorinta alle 25v. eikä yksikään yli 50v. Siis ihailtavaa ihmisen ikä tuntemusta, vai kysyykö HUMPPIS ennen tanssiin lähtöä neidon iän??? Kuis käykään jos daami onkin 60v,???
ihailtavaa
16
3392
Vastaukset
Nimimerkki Tanssijan tökeröihin tölväisyihin ei kannattaisi vastata, mutta olkoon nyt informaationa niille, jotka eivät ole tanssikertomuksiini ja tanssirutiineihini tustustuneet:
Haen lähes pelkästään (99%:sesti) tuttuja, joten tiedän heistä monen muun seikan lisäksi myös iän.
Minnua hakevista lähes yhtä suuren osan kohdalta pätee sama.
Senkin olen selvittänyt vaikka kuinka monta kertaa, että ikä sinänsä ei ole oleellinen seikka, vaan ne liikkumiseen ja tanssiin muutenkin negatiivisesti vaikuttavat seikat, jotka usein kytkeytyvät ikään.
Tanssijan tarkoitus on irroittamalla joitakin osia kirjoituksistani niiden alkuperäisestä yhteydestään vahingoittaa mainettani mahdollisimman paljon ja mahdollsimman monessa eri yhteydessä. Näin hän on tehnyt jo kauan.
Syytä tähän en tiedä, koska en ko. henkilöä tunne enkä missään nimessä noin sivistymättömiä ihmisiä koskaan haluakaan kohdata.Tästä oli kysymys siinä, mistä "tanssija" katsoi aiheelliseksi ottaa osia herjaansa aineksiksi:
Tähän kysymykseen:
Järvenpään ikäjakauma eri päivinä?
Kissa
2006-11-28 9:04
Onko Järvenpäässä havaittavissa vinoutumia ikäjakaumassa päivästä riippuen? Lähinnä haluaisin tietää, käykö sunnuntaisin vanhempaa porukkaa, kuten Pavilla on tapana? Vai vaihteleeko pelkästään orkesterin mukaan?
Vastasin näin:
Humppis
2006-11-28 15:33
Olen nyt käynyt 13 kertaa. Niistä 5 on ollut sunnuntai-iltapäiviä.
Kuten iltapäivätansseissa aina ja kaikkialla (no, Töllin kohdalta ei ole vertailukohtia, kun olen vain sunnuntaisin käynyt), on Järvenpäässäkin yleisön ikäjakauma hiukan erilainen kuin muulloin.
Esiintyjällä/orkesterilla kuitenkin on erittäin suuri merkitys.
Jos nyt ei aivan kaikkein nuorimpia (3-12 v) oteta lukuun, on sunnuntaisin tanssijoiden keski-ikä jotakuinkin neljänkymmenen korvilla.
Parikymppisiä on muutama ja sitten yli seitsenmänkymmenenkin ikäisiä. Ääripäät lähes poikkeuksetta pariskuntia.
Jos vaikka toissasunnuntain osalta omaa tilastoa: Yhdeksästä tanssittamastani oli neljä alle neljänkymmenen eikä yksikään yli 50-vuotias. Nuorimmat kolme 25:n seutuvilla.
Jokseenkin samanlaista jakaumaa se noudattelee perjantai-iltainenkin käytäntö.
Lauantaisin olen pyrkinyt käymään muualla.
Ei kai sillä iällä sitäpaitsi ihan ratkaisevaa merkitystä ole. Noitakin, kuten kaikkia muitakin haen lähes pelkästään sen vuoksi, että tanssi heidän kanssaan sujuu parhaiten (minun tavallani).
Muilla voi toki olla muunlaisia kriteereitä.- Parkettien todellinen tanss...
Truehum kirjoitti:
Tästä oli kysymys siinä, mistä "tanssija" katsoi aiheelliseksi ottaa osia herjaansa aineksiksi:
Tähän kysymykseen:
Kissa
2006-11-28 9:04
Onko Järvenpäässä havaittavissa vinoutumia ikäjakaumassa päivästä riippuen? Lähinnä haluaisin tietää, käykö sunnuntaisin vanhempaa porukkaa, kuten Pavilla on tapana? Vai vaihteleeko pelkästään orkesterin mukaan?
Vastasin näin:
Humppis
2006-11-28 15:33
Olen nyt käynyt 13 kertaa. Niistä 5 on ollut sunnuntai-iltapäiviä.
Kuten iltapäivätansseissa aina ja kaikkialla (no, Töllin kohdalta ei ole vertailukohtia, kun olen vain sunnuntaisin käynyt), on Järvenpäässäkin yleisön ikäjakauma hiukan erilainen kuin muulloin.
Esiintyjällä/orkesterilla kuitenkin on erittäin suuri merkitys.
Jos nyt ei aivan kaikkein nuorimpia (3-12 v) oteta lukuun, on sunnuntaisin tanssijoiden keski-ikä jotakuinkin neljänkymmenen korvilla.
Parikymppisiä on muutama ja sitten yli seitsenmänkymmenenkin ikäisiä. Ääripäät lähes poikkeuksetta pariskuntia.
Jos vaikka toissasunnuntain osalta omaa tilastoa: Yhdeksästä tanssittamastani oli neljä alle neljänkymmenen eikä yksikään yli 50-vuotias. Nuorimmat kolme 25:n seutuvilla.
Jokseenkin samanlaista jakaumaa se noudattelee perjantai-iltainenkin käytäntö.
Lauantaisin olen pyrkinyt käymään muualla.
Ei kai sillä iällä sitäpaitsi ihan ratkaisevaa merkitystä ole. Noitakin, kuten kaikkia muitakin haen lähes pelkästään sen vuoksi, että tanssi heidän kanssaan sujuu parhaiten (minun tavallani).
Muilla voi toki olla muunlaisia kriteereitä.Kuulleppas Truehum,sulla on homma kyllä hanskassa...älä välitä noista provoista.
Tiedän jo pelkkien kirjoituksiesi vuoksi,että olet asiallinen kaveri.Niin tietävät monet muutkin tällä palstalla vierailevat.
Ei kannata kommentoida "tanssija"komentteja,koska ne ei todellakaan johda mihinkään.
Viisas vaikenee! - Yks vaan
Parkettien todellinen tanss... kirjoitti:
Kuulleppas Truehum,sulla on homma kyllä hanskassa...älä välitä noista provoista.
Tiedän jo pelkkien kirjoituksiesi vuoksi,että olet asiallinen kaveri.Niin tietävät monet muutkin tällä palstalla vierailevat.
Ei kannata kommentoida "tanssija"komentteja,koska ne ei todellakaan johda mihinkään.
Viisas vaikenee!otkohan nyt ihan varmasti varma asiastasi. Minäkin jo vuosia hänen kirjoituksiaan (milloin aktiivisemmin milloin vähemmän aktiivisemmin)seuraneen en nyt vieläkään tiedä onko homma hanskassa vai ei.
En sitä sano etteikö osaisi tanssia viimmesen päälle ja myös opettaakkin jos tarve vaatii ,mutta joku mättää muuten. - Gunnar G
Yks vaan kirjoitti:
otkohan nyt ihan varmasti varma asiastasi. Minäkin jo vuosia hänen kirjoituksiaan (milloin aktiivisemmin milloin vähemmän aktiivisemmin)seuraneen en nyt vieläkään tiedä onko homma hanskassa vai ei.
En sitä sano etteikö osaisi tanssia viimmesen päälle ja myös opettaakkin jos tarve vaatii ,mutta joku mättää muuten.Mitä sillä on merkitystä onko jonkun muun homma hanskassa vai ei? Kannattaa vaan panostaa itseensä. Kehittyminen on hidasta ja vaatii tuhansia toistoja. Olemme kaikki yksilöitä, jokainen omalla tavallamme kummallisia...
- Yks vaan
Gunnar G kirjoitti:
Mitä sillä on merkitystä onko jonkun muun homma hanskassa vai ei? Kannattaa vaan panostaa itseensä. Kehittyminen on hidasta ja vaatii tuhansia toistoja. Olemme kaikki yksilöitä, jokainen omalla tavallamme kummallisia...
me tanssinystävät ollaan ainakin joidenkin muiden silmissä kummallisia kuulema. Se vie kuulema sielun ja muuttaa koko ihmisen. En kyllä itten tunne noin..tai sit oon vaan itteleni niin sokea etten näe tai halua nähdä tota.
En ole mikään himo enkä lavojen vakioprinsessa.Kunhan nyt käyn tanssimassa ympäröivää ystävä ja tuttava piiriä useammin.Ja siis omallatavallani kummallinen siis. - SamiB
Yks vaan kirjoitti:
otkohan nyt ihan varmasti varma asiastasi. Minäkin jo vuosia hänen kirjoituksiaan (milloin aktiivisemmin milloin vähemmän aktiivisemmin)seuraneen en nyt vieläkään tiedä onko homma hanskassa vai ei.
En sitä sano etteikö osaisi tanssia viimmesen päälle ja myös opettaakkin jos tarve vaatii ,mutta joku mättää muuten.Kyseinen herra suukottelee suulle, poskille ja korviin tanssittamiaan daameja (ilman lupaa kysymättä). Daamit ovat naimisissa ja ukot tansseissa mukana. Joskus tuntuu että herra H:lla ei aina itsesuojeluvaisto pelaa kun se kyseistä toimintaa harrastaa.
SamiB kirjoitti:
Kyseinen herra suukottelee suulle, poskille ja korviin tanssittamiaan daameja (ilman lupaa kysymättä). Daamit ovat naimisissa ja ukot tansseissa mukana. Joskus tuntuu että herra H:lla ei aina itsesuojeluvaisto pelaa kun se kyseistä toimintaa harrastaa.
Ja mistähän mr SamiB on saanut käsityksen, että ilman lupaa ollaan moista tekemässä?
Jos vaikka sinulla sellaisia tapoja olisikin, älä oleta muiden käyttäytyvän samalla tavalla!
Tarkoitatko, että ei riitä kyseisten daamien oma tahto tuossa, vaan on kyseltävä mahdollisilta avio- ja avomiehiltä ja muulta suvulta ensin?
Vai sinultako se lupa pitäisi saada?
Ihan on hyvässä sovussa jopa aviomiehen vieressä seistenkin (ja daamin aloitteesta) suudeltu.
Mitäpä jos katselisit ympärillesi. Huomaisit samaa tapahtuvan vähän siellä ja täällä. Eletään nykyaikaa ja vapaassa maassa.
No, vakaassa vahingoittamistarkoituksessahan tuo tietysti olikin kirjoitettu. Ettei vain olisi itse herra tanssija valepuvussa taas asialla.
- Danssija
Kannattais tanssijan rekisteröityä, kun Humppista jaksaa aina haukkua. Ellet sit ole säälittävä pelle anonyymin nikin takana.
- tanssija
EN Miellellään ketään haukkuisi/arvostelisi,mutta tässä teen poikkeuksen.Koska kukaan ei kukaan voi aina olla suunapäänä tietämässä oikomassa toisten kommentteja,, olla siis oikeassa, eikö se mennyt jotenkin niin et joka itsensä ylentää se ALENNETAAN
- zxc2
tanssija kirjoitti:
EN Miellellään ketään haukkuisi/arvostelisi,mutta tässä teen poikkeuksen.Koska kukaan ei kukaan voi aina olla suunapäänä tietämässä oikomassa toisten kommentteja,, olla siis oikeassa, eikö se mennyt jotenkin niin et joka itsensä ylentää se ALENNETAAN
Se oli punnittua puhetta fiksulta nuorelta mieheltä.
- Leena K
Kyllähän tämä herra H vähän turhan paljon kirjoittelee palstoille.
Miltei jokaiseen kannanottoon, johon useampi kuin viisi on kirjoittanut, on mielipiteensä armollisesti antanut myös mainittu herra.
Asiallisia kommentteja useimmiten, mutta pitäisi muistaa kohtuus kaikessa ;) Leena K kirjoitti:
Kyllähän tämä herra H vähän turhan paljon kirjoittelee palstoille.
Miltei jokaiseen kannanottoon, johon useampi kuin viisi on kirjoittanut, on mielipiteensä armollisesti antanut myös mainittu herra.
Asiallisia kommentteja useimmiten, mutta pitäisi muistaa kohtuus kaikessa ;)Mikähän mahtaisi olla ns. sopiva määrä viestejä, ja millä perusteella?
Väitänpä, etä esimerkiksi Vaino Harha kirjoittelee enemmän (ja hankalammin luettavasti) kuin minä. Eipä tuota ole katsottu pahalla.
Huomautan, että tanssi on nykyisin ainoa harrastukseni, joten on luonnollista, että osallistun myös sitä koskevaan keskusteluun.
Täällä ei sitä hyväksytä, mutta jutut sentään ilmestyvät heti, mitä ei voi kaikista muista estradeista sanoa.
Erilaiset moderointikriteerit.- Vaino Harha
Truehum kirjoitti:
Mikähän mahtaisi olla ns. sopiva määrä viestejä, ja millä perusteella?
Väitänpä, etä esimerkiksi Vaino Harha kirjoittelee enemmän (ja hankalammin luettavasti) kuin minä. Eipä tuota ole katsottu pahalla.
Huomautan, että tanssi on nykyisin ainoa harrastukseni, joten on luonnollista, että osallistun myös sitä koskevaan keskusteluun.
Täällä ei sitä hyväksytä, mutta jutut sentään ilmestyvät heti, mitä ei voi kaikista muista estradeista sanoa.
Erilaiset moderointikriteerit.niin paljon kuin kerkiät. Mitä taasen tulee siihen, kunpiko meistä enänpi kirjoittaa: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että käsittääkseni aika tasoissa oleilemme kirjainmäärissä mitattuna: edelleenkinhän on erittäinkin pitkälti niin, että sinänsä toki ainoastansa minun mielestäni sinä kirjoitat useammin ja minä vastaavasti enemmän kerralla. Enkä mä nyt ollenkaan ota siihen mitään kantaa, kummallako kulloinkin on enänpi tahi vähenpikään asiaa ja missä muodossa.
Mutta nyt asiaan...ei vaineskaan...tästä tulee näillä näkymin ihan lyhyt perusjuttu: nythän vasta onkin hyvinkin pitkälti niin, että mitäilmeisimminkin muutamilla tahoilla on unohdettu se tosiasia, että meistä kaikista se olin juuri minä, joka silloinkin kutsui Humppista ystäväkseen ja lopuksi lisäsi, että vaikka sinänsä toki ainoastansa lähimmäisen lailla Humppista rakastaakin, ei kiellä keitään toista Humppista(kaan) muillakaan tavoilla rakastamasta. Vaino Harha kirjoitti:
niin paljon kuin kerkiät. Mitä taasen tulee siihen, kunpiko meistä enänpi kirjoittaa: nythän on hyvinkin pitkälti niin, että käsittääkseni aika tasoissa oleilemme kirjainmäärissä mitattuna: edelleenkinhän on erittäinkin pitkälti niin, että sinänsä toki ainoastansa minun mielestäni sinä kirjoitat useammin ja minä vastaavasti enemmän kerralla. Enkä mä nyt ollenkaan ota siihen mitään kantaa, kummallako kulloinkin on enänpi tahi vähenpikään asiaa ja missä muodossa.
Mutta nyt asiaan...ei vaineskaan...tästä tulee näillä näkymin ihan lyhyt perusjuttu: nythän vasta onkin hyvinkin pitkälti niin, että mitäilmeisimminkin muutamilla tahoilla on unohdettu se tosiasia, että meistä kaikista se olin juuri minä, joka silloinkin kutsui Humppista ystäväkseen ja lopuksi lisäsi, että vaikka sinänsä toki ainoastansa lähimmäisen lailla Humppista rakastaakin, ei kiellä keitään toista Humppista(kaan) muillakaan tavoilla rakastamasta....viha Vaino väistyköön!
Jospa tänään lopulta muistaisin laittaa sen adventtiseppeleen oveen.- Vaino Harha
Truehum kirjoitti:
...viha Vaino väistyköön!
Jospa tänään lopulta muistaisin laittaa sen adventtiseppeleen oveen.ei muuta kuin tuumasta toimeen, mutta älä kuitenkaan käytä siihen ulko-oveen naulatessasi yli kaksituumaista, sillä alun kolmatta tuumaa siihen oveen etenkin ulkoa päin iskettäessä se alkaa sisältä päin melko varmasti kurkkia naula ja sitten suotta revit siittä ovesta mennesäsi siihen joka kerta sen vanhaintanssipaitasi ja joudut heti kotoa lähtiessä turvautumaan varapaitoihin. Eli hywää Joulumieltä itse kullekin säädylliselle vaan joo ja eikä ole mitään syytä tässä suhteessa täysin säädyttömiäkään syrjiä.
Peeäs: itte mä yritän muistaa ottaa vasaroidessani MOLEMMAT peukut poies siltä kohtaa, jolle ajattelin huitaista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv142276Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.451870- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948