onkohan normaalia jos olen leikkinyt tytön kanssa pienenä 6 tai 7 vuotiaana lääkärileikkiä.. Silloin se tuntui hyvältä.. Mutta siitä on päähäni jäänyt kuitenkin paha "trauma", ajatus ahdistaa minua..:/ Seurustelen pojan kanssa, eikä naiset ole ikinä siinä mielessä kiinnostaneet. En ole edes ajatellut olevani muutakuin hetero. mutta nyt mietityttää, varmaan kuitenkin syyttä.. Joskus kuitenkin joissain määrin "kiihotun" naisten kuvista.. sekin ajatus kuitenkin vähän ahdistaa.. enkä niitä katsele, joskus vaan jos sellanen iskee silmään. Heterona itseäni pidän.. Kai tää normaalia on.. Oon 16..
tyhmä kysymys
2
661
Vastaukset
- että ole huoletta
Olen itse sinua vanhempi, lapset melkein sinun ikäisiäsi, pidän itseäni tavallaan heterona mutta harrastin varhaisnuoruudessa parhaan kaverin kanssa kaikennäköistä tutkiskelua, olimme silloin siis jo kehittyneitä, onanoimme yhdessä jne.
Haluan kuitenkin naista, mutta muistelen joskus lämmöllä näitä hetkiä, kiihotun vieläkin. Enkä pidä itseäni sen häiriintyneempänä. - tuo...
minusta ole ollenkaan tyhmä kysymys...
Olen itse ollut samanlaisessa tilanteessa.
Nyt minulla on ikää jo 25v ja avioliitossa olen ja aina miesten, mielellään itseäni vanhempien perään rakkaussuhteissa katsellut.
Ihan pikku tyttönä (alle 10v?) muistan, että saman ikäinen ystäväni halusi työntää molempiin aukkoihini kyniä, risuja, ym. Nyt kun ajattelen, niin punastuttaa hieman. En muista että olisin itse tehnyt vastaavasti hänelle... olen myöhemmin seksisuhteissa miehiin ollut yhtä passiiviinen, hyväksi käytettävän roolissa... ja nautin siitä jollain tavoin, kun saan antautua toiselle...
Olen aika ajoin miettinyt, että olisi kiva olla nyt vanhempanakin naisen kanssa... en vain koskaan ole päässyt niin läheiseen kontaktiin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä292312Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri291642Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241423- 891412
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171082- 1211044
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa237877kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!14747- 10730