En tiennyt huusiko hän tuskasta vai nautinnosta, kun survaisin vanhan kostajan sisään. Enkä suuremmin välittänytkään, sillä hän ei merkinnyt minulle mitään. Hän oli minulle vain ajanvietettä. Oliko häntä edes olemassa? Olinko minä itse olemassa? Olimmeko vain jonkinlainen kosminen häiriö, joukko vähäksi aikaa materialisoituneita hiukkasia? Vai oliko hän vain harhakuvitelma, makasinko kenties malarian uuvuttamana houraillen jossain hatarassa teltassa viidakkorumpujen paukuttaessa jotain synkkää sanomaa ei-kenellekään.
Kadonnutta aikapoikaa etsimässä
9
802
Vastaukset
- scarabaeus
Tässä toistuvassa unessani huojuin kuin solakka kookospalmu korallisaaren rannalla. Öinen rankkasade riepottelee palmuja ja kypsät kookospähkinät mätkähtelevät alas. Kun aamupäivällä sade vähitellen heikkenee ja aurinko alkaa erottua paksujen pilvien läpi tunnen palmunlehvillä katetussa savimajassa sen hiekkaisen tuoksun. Viidakossa kuuluu marakattien kutsuääniä ja kirkumista. Olen niin lukemattomat kerrat katsellut niitä puissa. Siellä ne taas syövät mantelipuun lehtiä. Kuulen voimistuvana kohinana aaltojen tyrskyt. Rannalla olevat jykevät ja kiemuraiset mangrovetiheiköt kätkevät suojiinsa kaikki ne pienet meren eläimet. Nousuveden saapuessa suolainen vesi lainehtii metsässä, liete kuplii kuuluvasti ja ravut ryömivät liejussa. Kerään rannalta kivikovan paketin, kookospähkinän, ja puhkaisen taitavasti siinä olevat kolme tummaa pistettä ja valutan kookosnesteen talteen, sen jälkeen lyön vielä kivellä voimakkaasti pähkinän keskikohtaa kunnes se halkeaa, hajoaa.
Herään.- Ainoa, mikä häiritsi
oli ensimmäisen lauseen imperfekti. Muuten ilo lukea!
Nimimerkki scarabaeus ei nyt tuhissut? Ainakaan paljon...:) - scarabaeus
Ainoa, mikä häiritsi kirjoitti:
oli ensimmäisen lauseen imperfekti. Muuten ilo lukea!
Nimimerkki scarabaeus ei nyt tuhissut? Ainakaan paljon...:)Tekstini on muokattu yhdestä scifi-tarinastani.
Juups. Omiahan saa lainailla ja muokata, eikös se niin mene kirjoittamisessa?
(Se sciffi on kyllä aika hyvä, kun itse pääsen kehumaan. Yes!) - hännän nostais,
scarabaeus kirjoitti:
Tekstini on muokattu yhdestä scifi-tarinastani.
(Se sciffi on kyllä aika hyvä, kun itse pääsen kehumaan. Yes!)ellei kissa itse. Kirjoitit kerran pätkän fraaseilla, tai sanonnoilla, muistan...
- kunhan muistaa
scarabaeus kirjoitti:
(Se sciffi on kyllä aika hyvä, kun itse pääsen kehumaan. Yes!)mainita lähteen...;)
- scarabaeus
hännän nostais, kirjoitti:
ellei kissa itse. Kirjoitit kerran pätkän fraaseilla, tai sanonnoilla, muistan...
katsomaan sitä tekstiä. Siellähän se on edelleen Kirjailijanalut aika monta sivua taaksepäin selaten otsikolla miten kirjoittaa teksti...ja jotain.
Joo. Ei se mun osuus siellä mitenkään huono ole. Vielä viime vuosisadalla monia lapsia kasvatettiin sananlaskuilla ja muilla viisailla sanoilla, ja niin on minutkin kasvatettu. Toisella Isoäidilläni oli tapana ojentaa minua: "Ei aina tartte olla ko koirankakka mättäällä!" ja siihen sitten toinen Pappani sanoi: "Kukas sen kissan hännän nostaa jollei kissa itte!"
Juu. Tällaisia muistoja tänään tuli mieleeni, ja laitoin tähän kohtaan, vaikkei mikään jatko-osa olekaan. - tlank
Heräsin siis. Pieraisin ja perseeni pamahti. Hitler lensi taloni yli pommikoneella ja pommitti minut kuoliaaksi. Sitten Hitler törmäsi puuhun ja pommikone pamahti.
Kohtasin loppuni. - Wigman´s Revenge
scarabaeus kirjoitti:
(Se sciffi on kyllä aika hyvä, kun itse pääsen kehumaan. Yes!)Juu, omiaan saa lainata eikä varmaan Wonnegut-vainaakaan pahakseen pistä...
- scarabaeus
on vanhaa tekstiä joku nostellut jostakin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113445MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768