olin parhaan kaverini luona yötä tässä lähiaikoina. Istuimme kaverini sängyllä ja juttelimme. Sitten se vainb tapahtui. Suutelin kaveriani ja hän vastasi suuteluun. Olemme kummatkin 14 vuotiaita tyttöjä. Suutelimme hetken aikaa ja tuntui luonnolliselta alkaa heitellä vaatteita pois ja niin se nopeasti kävikin, ehkäisystä ei tarvinnut onneksi huolehtia :) Nuolimme toisiamme, alhaalta ja ylhäältä ja hiplailimme toisiamme kaikkialle. Se oli aivan ihanaa. Minulla on poikaystävä eikä hän tiedä tästä. Lasketaanko tämä tyttö tyttö homma pettämiseksi?
Olenko lesbo?
Lesbo!?
4
591
Vastaukset
Ja pettämistähän sekin ikävä kyllä on, suosittelen että mietit asiasi selväksi että olet sinut itsesi kanssa ja tiedät mitä haluat.. :)
- Babybash
Lukaisin juuri eräästä lehdestä jutun seksuaalisesta suuntautumisesta, joka käsitteli varsinkin nuoria.
Toi saattaa sun tapauksessa (ja useiden muiden) olla vaan ns. suuntautumisen hakemista, eli ei periaatteessa mitään vakavaa.
Paitsi jos itse ajattelet naisia esim. masturboidessasi tai pidät naisia viehättävinä/kiihoittavina saattaa se antaa vinkkiä seksuaalisesta suuntautumisestasi.
Kuitenkin olet vielä melko nuori ja kerkeät kokea vaikka minkälaisia asioita elämässäsi.
Mieti asia itsesi kanssa lävitse ja katso oliko kaverillasi tapahtunut mielestäsi vakavaa, haluaisitko tehdä sen uudestaan, hävettääkö sinua jne. jne.
Tsemppiä - ei ei ei
ekkö välitä poikaystävästäs nii paljoo si enää vai?
- Keijovaa
Kylläpä täällä pistetään halvalla porukkaa. Kaverilla saattoi ikää olla about saman verran, mutta sukupuoli oli kyllä joku ihan muu. Ikävää jos olen väärässä, mutta aikaepätodenäistä palstan tuntien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2475683Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353301Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1342562"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2112057Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641017
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77961Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8821Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10758