Oltiiin 2004 joulu samassa hotellissa ja sanoit, että nyt ehkä löysitte paikan johon tulette toistekkin. Olin juuri maininnut,että samaan kohteeseen en suostu lähtemään. MUTTA jäit mieleemme josko kuitenkin kandeis tulla Dommareihin. Ja niin varasimme joulureissun takas Dommareihin. Ja nyt on oikeasti aikaa pari viikoa!!Olit oikeassa.Kiitos! Tapaamme Jouluna ja toivomme Sinulle ja Vaimollesi Ihanaa Joulua. Joulupukki on entisensä, mutta vaimo on muuttunut punapääksi;.)blondius oli niin rasittavaa.Näkemisiin.
Taksikuskille
Henkka
3
1026
Vastaukset
- Aurinkolomalainen
Meitä Dominikaani-faneja on muitakin. Olemme olleet jo 5 kertaa siellä ja menemme pian uudelleen. Hienoa kun löytyy mieluisa lomakohde.
- Juppu
Tahtoisin ihan mielenkiinnosta tietää, että mikä tuo kyseinen hotelli on... johon "rakastuitte" :)
Dommari-fani- Henkka
Hotelli kuuluu Riu ketjuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602787
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151589
- 171564
- 161504
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81498