Jota en voi saada! Nyt veti maihin tämän miehen!
Ihastuin
6
883
Vastaukset
- Liinah
onko nainen varattu vai mikset voi saada häntä?
- *_*
varmaankin varattu ja porrasta ylempänä ja vähän vanhempi ja.
- naiseen
Varattu on. Ei ole vanhempi
- sinulle nuori
Ihastu nyt sitten sellaiseen , jonka voit saada.
Varatut on varattuja, jos ymmärrät mitä sana tarkoittaa. - mieheen
Ah, minäkin ihastuin mieheen jota en voi saada, mutta olen silti asiasta iloinen! Johtunee siitä, että tapaamme aina silloin tällöin,jippii
- The faulty one
Luulen, että yksi messengertuttavistani on vähän liikaa tykästynyt minuun, vaikka olen tehnyt selväksi, että en aio haahuilla suhteeni ulkopuolella kenenkään kanssa. Surullista =o(.
Ole sinä nyt sen verran viisas, että unohdat "siinä mielessä" tuon varatun naisen, koska tuskin voit voittaa häntä itsellesi. Sinä vain riudut, kun et saa sitä, mitä haluat, ja nainen vetää huomiosta pisteet itselleen.
Ja sitä paitsi, jos voisit hänet saada, niin et kai haluaisi itsellesi naista, joka on valmis vaihtamaan kumppaninsa toiseen, kun joku vähän kiinnostusta osoittaa? Voisit olla joskus itse saman kohtalon edessä.
Aivan varmasti löydät jonkun, josta kiinnostut yhtä paljon, tai enemmänkin, jos vain annat ajan kulua, etkä heittäydy katkeraksi. Opettele nauttimaan elämästäsi ihan ominesi, niin pian huomaat, että vedät puoleesi naisia enemmän kuin koskaan =o)! Hyvinvoivan ja onnellisen näköinen ihminen vetää muita puoleensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2875913Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433465Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol901672- 641077
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834