KAKS = YKS

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Olla yksi ja kaksi
ja yks'kaks olla yksi

Kaikkea pitää olla ,
että on kaikkia

Että sinun elämä ja
minun elämä on
meidän elämä

Unohtaa itsensä
että muistaa sinut
ja muistaa että olemme me

Ja että on me
on oltava rakkaus

Sinä ja Minä


Alku - Yksi


&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

12

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herppahuuli

      niin ajatus luistaa
      voi turhat huolet poistaa
      jos ystävää voi kaivata
      saa omaa mieltä vaivata

      kippis kippis

      • *MURUKULTA*

        Ystävä on se joka rinnalla kulkee,
        ikävät asiat pois mielestäin sulkee.
        Ystävän olkapää on vapaa mulle,
        Mutta hei! Kippis HH myös sulle! :)


    • Rellu

      * hymmyilyttää *

      ettet vaan olis ollu varkaissa, heh.

      Nooh, jotenkin käväsi mielessä, että taisit saada
      aiheen omastani, mutta sehän ei millään muotoa
      haittaa, ei sen puoleen.

      Neljäs säkeistö on mielestäni runosi ydin, pidin
      tietty kokonaisuudestakin, mutta soon siinä :)

      Kiitz ja päivän jatkoo.

      • *MURUKULTA*

        Lähinnä tarina on tälläinen , että näitä samoja aiheeltaan alkaa olla 'pöytä' pullollaan, kun joku ehtii aina ensin laittaa näkösälle, niin olen jättänyt 'muhimaan' että ei tule samanlaista, mutta nyt en, kun tämä, lähinnä sanaleikkinä lähtenyt runo oli jo tulossa sivulle muutoinkin.
        Muutoin ne tahtoo jäädä tuonne jonnekin odottelemaan omaa aikaansa tai jotain...totaalista unohdusta! :)

        Aamulla olin jo niin keskittynyt omaan runon, että otsikkoa en etes ajatellut, se on melkein samanlainen kuin sinulla, se vain tuntui sopivan ja sillä sipuli ja huomasin vasta kun menin pääsivulle, että VOI EI !

        Minusta varastamalla ei kirjoiteta runoja, mutta inhimiliselle erehdykselle on annettava tilaa, kun näin samalla foorumilla kirjoittelee. Minusta ennemmin on sääntö kuin poikkeus, että tulee samasta aiheesta saman tyyppisiä välillä, se on vain inhimillistä. Kait siinä alitajunta tekee töitään jollainlailla. No, tässäpä tätä. Ja tekstiä tulis, niin kuin tiedät, mutta täytyy välillä mennä tekeen muutakin! :)

        Kiitos sinulle palautteesta ja mukavaa iltaa sinne! :)


    • TheDragonLord

      Kyllä se niin on että ei kahta ilman yhtä-
      niin kuin ei ole kolmea ilman kahta:)

      • *MURUKULTA*

        Totta puhut kuomaseni! :) Joku on sanonut senkin , että avioliiton kahle on niin painava, että joskus siihen tarvii kolme kantamaan! Liekö perää...!? Ei kait mitään logikkaa, mutta tulipahan mieleen, kun numeroista tehdään asiaa ja asiasta tehdään numero! :) hih!


      • TheDragonLord
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Totta puhut kuomaseni! :) Joku on sanonut senkin , että avioliiton kahle on niin painava, että joskus siihen tarvii kolme kantamaan! Liekö perää...!? Ei kait mitään logikkaa, mutta tulipahan mieleen, kun numeroista tehdään asiaa ja asiasta tehdään numero! :) hih!

        Kuudenkulmaa kahden he viettää-
        numerot enemmän aikaan saa.

        Lapsi kolmattalinjaa alkaa tapertaa:)


      • *MURUKULTA*
        TheDragonLord kirjoitti:

        Kuudenkulmaa kahden he viettää-
        numerot enemmän aikaan saa.

        Lapsi kolmattalinjaa alkaa tapertaa:)

        Me kaikki ollaan numeroita,
        helppo muistaa, helppo hallita!
        Mitä tapahtuu kun numerot unohtuu?
        Mitä silloin näkyy? Tunne!? :))


      • Z**
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Me kaikki ollaan numeroita,
        helppo muistaa, helppo hallita!
        Mitä tapahtuu kun numerot unohtuu?
        Mitä silloin näkyy? Tunne!? :))

        Nytkö Murukainen rupes rustoomaan uuteen uskoon tuota vanahoo Elon laskuoppi kirjoo..Jos kahesta immeisestä tehhään yks nii sehä on savolaene vuusio...Yhessä immeisessä ejjoo mittää.....kahessa on kaekkee..Eekö vuan?


      • *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

        Nytkö Murukainen rupes rustoomaan uuteen uskoon tuota vanahoo Elon laskuoppi kirjoo..Jos kahesta immeisestä tehhään yks nii sehä on savolaene vuusio...Yhessä immeisessä ejjoo mittää.....kahessa on kaekkee..Eekö vuan?

        Se ol' Ojalan-laskuoppi, miun muistin mukkaan..:)
        Vaa saattaahan se olla tuokii, onhan noit!

        Pitäs olla yks ja pittee olla kakas ja sitten taas äh..piää männee pökkyrälle, mutta ol' miten ol' kuhan se soppii sille kakkoselle, että ollaan sopivasti molempii, nii sit oh parrein! :) huh!
        Kyl myö varmaan ollaan sammoo mielt, vai mittee! :)

        Hymyy iltaa siul, Z ! :)


      • TheDragonLord
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Me kaikki ollaan numeroita,
        helppo muistaa, helppo hallita!
        Mitä tapahtuu kun numerot unohtuu?
        Mitä silloin näkyy? Tunne!? :))

        ykköstä nollaa, niillä kuvan saa aikaan-
        tunteen puheeksi pukee ja elämä on taas radallaan.

        Kyllä numerot kaiken aikaan saa!

        Voi tätä uutta tekniikkaa kun microaaltouunikin pinkoodin saa:)


      • *MURUKULTA*
        TheDragonLord kirjoitti:

        ykköstä nollaa, niillä kuvan saa aikaan-
        tunteen puheeksi pukee ja elämä on taas radallaan.

        Kyllä numerot kaiken aikaan saa!

        Voi tätä uutta tekniikkaa kun microaaltouunikin pinkoodin saa:)

        Mitä ihmettä se nyt puhuu!!
        Eihän toi voi pitää paikkansa!
        Siis toi uuni..

        Kaiken voi numeroida, melkein
        Voi laskea vaikka kuinka monta
        taulua täyteen ja silti tulos
        voi yllättää..numerot unohtuu! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe