Olli ja Kala sittenkin yhdessä!

Erinomaista

Radiossa tuli Ollin haastattelu niin Olli oli koko ero jutun keksinyt ja valehdellut lehdille.Syynnä oli että ei kaikkia lehtien pidä tietää ja hän hieman näpäytti toimittajia.Hah,Jätkä osaa vedättää ja Olli osaa asioita pohtia ja vedellä aina oikeista naruista.Olishan tuo ollut aika ikävä juttu,jos ero olisi ollutkin totta,mutta onneksi näin ei ollut.

Olli olet hyvä jätkä,osaat meitä välistä kyllä huijata:)Senkin sabotoija...

50

34997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttuun sä sitten

uskot?

• TinnaXxX

Satuin tuossa myös kuuntelemaan kyseistä aihetta,niin Olli ja Kala todellakin on yhdessä.Kala ei vain halunnut julkisuutta ja oli Ollia vastassa Hotelissa.Aika heikko perustelu olisi ollut,jos Kala olisi halunnut erota Ollista.Parisuhteissa on paljon vakavampiakin ongelmia,kuin pari suudelmaa ja viekussa nukkumista.Olli piti muuten housutjalassa ja ei lähtenyt Hannen kanssa mieronteille.

• Mä tiiän kans

Olli ja Hanne bilettivät viikonloppuna kylläkin yhdessä erittäin tiiviisti pk-seudulla. Meno oli kuin olisivat pitempäänkin olleet kimpassa. Herkkää ja ihanaa hempeilyä oli havaittavissa.
        Miten selität tämän ?

• kusetuksenmakua
        Mä tiiän kans kirjoitti:

Olli ja Hanne bilettivät viikonloppuna kylläkin yhdessä erittäin tiiviisti pk-seudulla. Meno oli kuin olisivat pitempäänkin olleet kimpassa. Herkkää ja ihanaa hempeilyä oli havaittavissa.
        Miten selität tämän ?

Turha viesti,Olli mitään Kalan kanssa ole bilettänyt.Turha kieltää sitä mitä todellisuus on tällä hetkellä.

• Samassa paikassa
        kusetuksenmakua kirjoitti:

Turha viesti,Olli mitään Kalan kanssa ole bilettänyt.Turha kieltää sitä mitä todellisuus on tällä hetkellä.

Me nähtiin Hanne ja Olli Samuli Edelmanin keikalla hyvin läheisissä tunnelmissa. Ollilla ei ollut sormusta. Olisikohan saanut hyvät rahat kännykamerakuvasta. Suotakoon nyt jo yksityisyys kuitenkin heille.

• ei ole ihan viisas

Voiko enää pahemmin kumppaniaan nolata kuin mitä
      Olli teki BB-talossa.
      Jos Kala tosiaankin jatkaa Ollin kanssa, niin
      täytyy ihmetellä hänen älykkyyttään.

• Watcher.

Hanne on luotu Ollille ja kyllä heistä pari tulee vielä jonain päivänä, uskokaa pois.

• ole viisas!

Olli on kyllä todellakin nolannut itsensä perusteellisesti, ja Hanne samoin. Kala taas ei ainakaan julkisuudessa ole tehnyt yhtään mitään väärää.

Kukin voi nolata vain itsensä, ei muita.

• 1979
        ole viisas! kirjoitti:

Olli on kyllä todellakin nolannut itsensä perusteellisesti, ja Hanne samoin. Kala taas ei ainakaan julkisuudessa ole tehnyt yhtään mitään väärää.

Kukin voi nolata vain itsensä, ei muita.

Ite ainakin olisin tuntenut itteni nöyryytetyksi tommosen julkisen pettämisen jälkeen. Hyvä että Kalalla on sen verran ylpeyttä/itsekunnioitusta ettei alentunut tuleen julkisuuteen.

Ajattelettekos te ollenkaan asiaa omalle kohdallenne(te joiden mielestä Ollin sekoilut ei ole pettämistä ja Kalan pitäisi ymmärtää/antaa anteeksi) ...kuinka moni oiiiikeeeesti sietäis tollasta käytöstä kihlatultaan?????? Miettikää hei!! Vai ehkä nämä puolustelijat ovat itse juuri niitä kevytkenkäisiä jotka sekoilevat kännissä muiden miesten/naisten kanssa, vaikka ovatkin varattuja!!!? Vai onko joillakuilla oiiikeesti niin vapaa suhde että molemmat sekoilee muidenkin kanssa... kertokaapa ihmeessä omakohtaisia kokemuksia tällasista Henne-Olli-Kala-tyylisistä suhdekuvioista!!

• tyyppinä
        1979 kirjoitti:

Ite ainakin olisin tuntenut itteni nöyryytetyksi tommosen julkisen pettämisen jälkeen. Hyvä että Kalalla on sen verran ylpeyttä/itsekunnioitusta ettei alentunut tuleen julkisuuteen.

Ajattelettekos te ollenkaan asiaa omalle kohdallenne(te joiden mielestä Ollin sekoilut ei ole pettämistä ja Kalan pitäisi ymmärtää/antaa anteeksi) ...kuinka moni oiiiikeeeesti sietäis tollasta käytöstä kihlatultaan?????? Miettikää hei!! Vai ehkä nämä puolustelijat ovat itse juuri niitä kevytkenkäisiä jotka sekoilevat kännissä muiden miesten/naisten kanssa, vaikka ovatkin varattuja!!!? Vai onko joillakuilla oiiikeesti niin vapaa suhde että molemmat sekoilee muidenkin kanssa... kertokaapa ihmeessä omakohtaisia kokemuksia tällasista Henne-Olli-Kala-tyylisistä suhdekuvioista!!

Hei ja haloo !
        Mitä ihmeen pettämistä toi Ollin touhu muka oli.
        Nehän oli suljetussa talossa viikkotolkulla.
        Kyllä musta olisi tuntunut pahemmalta, jos Olli
        olisi hakenut läheisyyttä vaikkapa Kakilta.
        Mitäs Kala ois siitä sanonut. Aika heikoissa
        kantimissa on Ollin kihlaus ollut, jos noin pikkuasian takia purkautuu.
        Ja kevytkenkäisyys on jotain aivan muuta.

• olli petti. piste.
        tyyppinä kirjoitti:

Hei ja haloo !
        Mitä ihmeen pettämistä toi Ollin touhu muka oli.
        Nehän oli suljetussa talossa viikkotolkulla.
        Kyllä musta olisi tuntunut pahemmalta, jos Olli
        olisi hakenut läheisyyttä vaikkapa Kakilta.
        Mitäs Kala ois siitä sanonut. Aika heikoissa
        kantimissa on Ollin kihlaus ollut, jos noin pikkuasian takia purkautuu.
        Ja kevytkenkäisyys on jotain aivan muuta.

toi:

"Aika heikoissa
        kantimissa on Ollin kihlaus ollut, jos noin pikkuasian takia purkautuu."

on aika omituisesti sanottu.

mun mielestä kihlaus on aika heikoissa kantimissa jos tollasia asioita menee tekemään vaikka ne oli ollin parisuhteen pelisääntöjen vastaisia. Eli siis ei voinut kunnioittaa yhetisiä sääntöjä. Ei siinä vielä mitään mutta se vielä että toistuvasti teki sen pahentaa asiaa.

Ite en ainakaan hyväksy pettämistä kumppaniltani on tilanne mikä tahansa. Eihän silloin voi luottaa.... "mutku mä olin 2kk talossa..." NO HUI!!!! 2kk? ei voi sen aikaa nukkua yksin? ei väkisi, kukaan ei pakota parisuhteeseen ja sen kunnioittamiseen.

Todellakin on kevytkenkäistä suudella toista useaan otteeseen ja kähmiä toista peiton alla. Siis käytännössä Olli ja Hanne teki KAIKEN paitsi itse seksin... mun mielestä pettäminen ei ole pelkästään seksistä kiinni.

• Olli pelasi
        olli petti. piste. kirjoitti:

toi:

"Aika heikoissa
        kantimissa on Ollin kihlaus ollut, jos noin pikkuasian takia purkautuu."

on aika omituisesti sanottu.

mun mielestä kihlaus on aika heikoissa kantimissa jos tollasia asioita menee tekemään vaikka ne oli ollin parisuhteen pelisääntöjen vastaisia. Eli siis ei voinut kunnioittaa yhetisiä sääntöjä. Ei siinä vielä mitään mutta se vielä että toistuvasti teki sen pahentaa asiaa.

Ite en ainakaan hyväksy pettämistä kumppaniltani on tilanne mikä tahansa. Eihän silloin voi luottaa.... "mutku mä olin 2kk talossa..." NO HUI!!!! 2kk? ei voi sen aikaa nukkua yksin? ei väkisi, kukaan ei pakota parisuhteeseen ja sen kunnioittamiseen.

Todellakin on kevytkenkäistä suudella toista useaan otteeseen ja kähmiä toista peiton alla. Siis käytännössä Olli ja Hanne teki KAIKEN paitsi itse seksin... mun mielestä pettäminen ei ole pelkästään seksistä kiinni.

Nyt taas mopo karkailee käsistä. Mitä pahaa Olli teki talossa. Kamerathan seurasi Ollin jokaista liikettä ja senhän jokainen näki ettei mitään vakavampaa sattunut. Ollihan itse asiassa kunnioitti parisuhdettaan, koska ei ryhtynyt peittelemään ystävyyssuhdettaan Hanneen vaan pelasi avoimin kortein.

• totuus?
        Olli pelasi kirjoitti:

Nyt taas mopo karkailee käsistä. Mitä pahaa Olli teki talossa. Kamerathan seurasi Ollin jokaista liikettä ja senhän jokainen näki ettei mitään vakavampaa sattunut. Ollihan itse asiassa kunnioitti parisuhdettaan, koska ei ryhtynyt peittelemään ystävyyssuhdettaan Hanneen vaan pelasi avoimin kortein.

Tässä hieman muistin virkistämiseksi... niin ja 24/7 seuranneet voivat varmasti todeta, että tässä on vaan pieni otos.

http://www.youtube.com/watch?v=cOcV1JLuvk8

Mutta olkoon heidän oma asiansa mitä tuleman pitää.

• asiasi
        Olli pelasi kirjoitti:

no omahan on asiasi mitä kumppaniltasi olet valmis hyväksymään. Eli mielestäsi on täysin ok että kumppanisi suutelee toista ja nukkuu tämän kanssa saman peiton alla ja samalla koskettelee seksuaalisesti?

Siis oikeasti, edelleenki ne teki kaiken muun paitsi seksin! eli todella paljon! se että on rehellinen asiasta ei pelasta mitään, pettänyt on silti.

Sulla taitaa olla vaan niin heikko itsetunto että et osaa antaa itsellesi arvoa.... "menkööt nyt nuolemaan muita, eihän se pettämistä ole" tyylinen ajattelu on heikon ihmisen puhetta ja tällöin ollaan jo pahasti tossun alla! Onneksi olkoo valitsemallasi tiellä.

• bongattu...

useilla silmäpareilla pusuttelemasta yhdessä ja livagtipas nuo kaksistaan baarin vessaankin...että se siitä Kalan ja Ollin yhteiselosta! Sormuskin oli poissa Ollin sormesta...

• yäks yäks

olli ja hanne nähty nuoleskelemassa eräässä helsinkiläisessä pikaruokaravintolassa

• Vanha ja kokenut

Ei tule onnistumaan Ollin ja Hannen seurustelu. Pettämisestä alkanut suhde ei menesty ikinä. Eivätkä nämä ole edes toisilleen sopivia, toisella äly usein pelaa ja toisella ei pelaa vähääkään. Fiksu ja tyhmä, tosi huono yhdistelmä, elleivät jossain mielessä kompensoi toistensa neurooseja. Epätoivoinen yrityskin, epäonnistumana tuomittu homma. Tervemenoa vaan.
        Olli ei ikinä unohda Kalalle tekemäänsä, omatunto vaivaa, eikä Olli jatkossa pysty kunnioittamaan Hannea, joka tarrautuu varattuun.
        Oksettava pari, oksettava tulevaisuus.

• lapsellinen ihminen?
        Vanha ja kokenut kirjoitti:

Ei tule onnistumaan Ollin ja Hannen seurustelu. Pettämisestä alkanut suhde ei menesty ikinä. Eivätkä nämä ole edes toisilleen sopivia, toisella äly usein pelaa ja toisella ei pelaa vähääkään. Fiksu ja tyhmä, tosi huono yhdistelmä, elleivät jossain mielessä kompensoi toistensa neurooseja. Epätoivoinen yrityskin, epäonnistumana tuomittu homma. Tervemenoa vaan.
        Olli ei ikinä unohda Kalalle tekemäänsä, omatunto vaivaa, eikä Olli jatkossa pysty kunnioittamaan Hannea, joka tarrautuu varattuun.
        Oksettava pari, oksettava tulevaisuus.

Olen ollut nyt jo viisitoista vuotta aviossa henkilön kanssa, jonka kanssa petin entistä vaimoani ja hän petti minun kanssasi omaa miestään! Eikä vielä tietoakaan erosta!

Revi siitä! Olet lapsellinen kommentissasi. Rakkaus ei rankaise.

• juttu joku...
        lapsellinen ihminen? kirjoitti:

Olen ollut nyt jo viisitoista vuotta aviossa henkilön kanssa, jonka kanssa petin entistä vaimoani ja hän petti minun kanssasi omaa miestään! Eikä vielä tietoakaan erosta!

Revi siitä! Olet lapsellinen kommentissasi. Rakkaus ei rankaise.

aika sitten jossa selvällä suomen kielellä sanottiin että pettämisestä alkanut suhde yleensä päättyykin pettämiseen! Mistäs tiedät vaikka akkas jakaa tussuaan pitkin pitäjää mutta sinä tyhmänä et ole vain vielä hoksannut? Luulisi että tuossa tilanteessa kärsittäisiin aika pahasta luottamuspulasta...
        Muutenkin vain tyhmä pettää...aina voi ensin ennen kun ajattelee kyrvällään/pillullaan erota entisestä! Petturit ovat halveksittavaa pohjakastia...toisen sydämellä ja tunteilla ei pidä koskaan leikkiä! Fiksulle sitä ei tarvitse edes erikseen sanoa kun se tietää ilmankin...

• et silleen
        juttu joku... kirjoitti:

aika sitten jossa selvällä suomen kielellä sanottiin että pettämisestä alkanut suhde yleensä päättyykin pettämiseen! Mistäs tiedät vaikka akkas jakaa tussuaan pitkin pitäjää mutta sinä tyhmänä et ole vain vielä hoksannut? Luulisi että tuossa tilanteessa kärsittäisiin aika pahasta luottamuspulasta...
        Muutenkin vain tyhmä pettää...aina voi ensin ennen kun ajattelee kyrvällään/pillullaan erota entisestä! Petturit ovat halveksittavaa pohjakastia...toisen sydämellä ja tunteilla ei pidä koskaan leikkiä! Fiksulle sitä ei tarvitse edes erikseen sanoa kun se tietää ilmankin...

vanhassa suhteessani petin minkä ehdin-en rakastanut. Nyt rakastan enkä petä. et ei se aina ole noin mustavalkoista.

Ja minä en tajua tuota Hannen syyllistämistä. Hän on vapaa nainen. Säälittävät naiset syyttävät aina toisia naisia muttei koskaan sitä miesressukkaansa joka on se pettäjä. Ihmettelen.

• pettäjien
        et silleen kirjoitti:

vanhassa suhteessani petin minkä ehdin-en rakastanut. Nyt rakastan enkä petä. et ei se aina ole noin mustavalkoista.

Ja minä en tajua tuota Hannen syyllistämistä. Hän on vapaa nainen. Säälittävät naiset syyttävät aina toisia naisia muttei koskaan sitä miesressukkaansa joka on se pettäjä. Ihmettelen.

häpeä. Pettäjät ovat erittäin noloja toisen ihmisen tunteilla leikkiviä ihmisiä. Pettämistä ei voi koskaan katsoa sormien läpi, oli kuka tahansa osapuoli pettäjistä kysymyksessä - syyllisiä molemmat. Se on törkeää toisen ihmisen aliarvioimista ja nöyryytystä - selitettiin sitten sitä kuinka rakkaudella - noloa se on. Niin mustavalkoista se kyllä on.

• simppeliä
        et silleen kirjoitti:

miten ihmeessä joku voi perustella pettämistään sillä että ei rakastanut kumppaniaan. JOS ET RAKASTA, EROA. Pettäminen ei kerta kaikkiaan tule kysymykseen, oli tilanne mikä hyvänsä. Kuinka paljon simppelimmäksi voi asiat enää mennä?

• jlklöjjk
        simppeliä kirjoitti:

miten ihmeessä joku voi perustella pettämistään sillä että ei rakastanut kumppaniaan. JOS ET RAKASTA, EROA. Pettäminen ei kerta kaikkiaan tule kysymykseen, oli tilanne mikä hyvänsä. Kuinka paljon simppelimmäksi voi asiat enää mennä?

ei ole aina niin mustavalkoista jokotai-touhua. Tälläsia ajatuksia on vaan niiden päässä jotka eivät ole koskaan oikeasti tunteneet mitään, vaan elävät jonkin helevatin ohjesäännön mukaan.
        Olen pettänyt itse ja minua on petetty, asiat eivät koskaan ole yksioikoisia, eikä ketään pitäisi tuomita näiden asioiden takia heti paikalla. Aina on sellaisia juttuja parisuhteessa jotka voivat hiertää ja se lopulta johtaa suhteen kylmenemiseen. Silloin on vaihtoehtona lämmön haku muualta tai sitten suoralta jättö. Aina sitä kuitenkin toivoo, jos on rakastanut jotain jo kauemmin, niin toivoo että asiat paranisi ja voitaisiin avata lukkiutuneet solmut. Tai sitten se jättäminenkään ei ole helppoa, ehkä pettäminen on jättämistä vähän viiveellä.
        Parisuhteeseen ei pääse mielestäni väliin ketään silloin jos kaikki asiat ovat kunnossa. Jos eivät ole niin silloin vaara on olemassa.
        Silloin on myös toisenkin osapuolen katsottava peiliin ja mietittävä miksi näin kävi.
        Pettämisestä lähtevät suhteet kestävät siis ihan yhtä hyvin kuin muutkin. Se vaan vaatii rakkautta.
        Ja parisuhdetta on hoidettava, olipa sen lähtökohdat mitkä tahansa.

• olonsa pahaksi
        jlklöjjk kirjoitti:

ei ole aina niin mustavalkoista jokotai-touhua. Tälläsia ajatuksia on vaan niiden päässä jotka eivät ole koskaan oikeasti tunteneet mitään, vaan elävät jonkin helevatin ohjesäännön mukaan.
        Olen pettänyt itse ja minua on petetty, asiat eivät koskaan ole yksioikoisia, eikä ketään pitäisi tuomita näiden asioiden takia heti paikalla. Aina on sellaisia juttuja parisuhteessa jotka voivat hiertää ja se lopulta johtaa suhteen kylmenemiseen. Silloin on vaihtoehtona lämmön haku muualta tai sitten suoralta jättö. Aina sitä kuitenkin toivoo, jos on rakastanut jotain jo kauemmin, niin toivoo että asiat paranisi ja voitaisiin avata lukkiutuneet solmut. Tai sitten se jättäminenkään ei ole helppoa, ehkä pettäminen on jättämistä vähän viiveellä.
        Parisuhteeseen ei pääse mielestäni väliin ketään silloin jos kaikki asiat ovat kunnossa. Jos eivät ole niin silloin vaara on olemassa.
        Silloin on myös toisenkin osapuolen katsottava peiliin ja mietittävä miksi näin kävi.
        Pettämisestä lähtevät suhteet kestävät siis ihan yhtä hyvin kuin muutkin. Se vaan vaatii rakkautta.

ei ole mitään järkeä pahentaa sitä pettämällä.

Tässä asiassa on oltava ehdoton..
        vaikka kuinka tuntisi jotain niin ei ihminen elämässä käyttäydy vaistomaisesti tunteiden avulla, kuten eläin. Ei voi sanoa, että "tunteet ajoivat minut tähän", koska siellä aivoissa on myös toinen puolisko järki, joka ohjaa niiden tunteiden tekemistä. Ja järjellä ajateltuna on erittäin typerää halventaa ihmistä, jota oikeasti joskus on saattanut rakastaa paljonkin sen takia, että itse tuntee olonsa tunneköyhäksi. Niin mustavalkoista se on, että silloin tietää, ettei suhde toimi, jos edes lähtee ajattelemaan tuollaisia asioita ja silloin helpommalla pääsee, kun eroaa ensin ja vasta sitten alkaa etsiä uutta suhdetta uudelta pohjalta. On todella typerää aloittaa uusi suhde vanhan päälle, oli kuinka rakastunut etc. Ei tämä maailma niin romanttinen ole, ettei rakkaus voisi odottaa.

• Sillä...
        et silleen kirjoitti:

jos et kerta rakastanut niin olisit tehnyt itsellesi ja tyttöystävällesi palveluksen ja lähtenyt ennen pettämistä...mutta vajakkien keskuudessa nämä ovat yleisiä ilmiöitä! Onnittelut nykyisellesi...voi olla ylpeä miehestään! Mulkun jakaja petturi on mahtava saalis...kun kyllästyt taas nykyiseen alkaa se mulkun jakaminen jälleen!!!

• vain eivät
        jlklöjjk kirjoitti:

osaa asettua aloilleen ja heillä on suuri tarve jakaa pilluaan/mulkkuaan vaikka seurusteleekin...eli siinä tapauksessa on uhrin turha tähyillä peiliin ja etsiskellä vikaa itsestään! Eräs tämän vuoden BB kisailijoistakin tunnusti olevansa juuri tuollainen...

• mutta
        juttu joku... kirjoitti:

uskotko kaikkeen mitä lehdissä lukee? ollin ja hannen juttu ei ollut kovin rankkaa pettämistä, ei menty kovin pitkälle. mutta sen huomas miten ne ihastuivat toisiinsa kokoajan enempi. suhde voi hyvinkin onnistua, toisaalta olosuhteet ei ollut normaalit. aika näyttää, ei heitä pidä tuomita. kalana en kyllä ottais takaisin.

• tollopeloton
        vain eivät kirjoitti:

osaa asettua aloilleen ja heillä on suuri tarve jakaa pilluaan/mulkkuaan vaikka seurusteleekin...eli siinä tapauksessa on uhrin turha tähyillä peiliin ja etsiskellä vikaa itsestään! Eräs tämän vuoden BB kisailijoistakin tunnusti olevansa juuri tuollainen...

En mä yhtään ihmettele vaikka nykyihmiset voivat huonosti. Ollaan niin kertakaikkiaan kriittisiä kaikkea kohtaan. Tämäkin Ollin parisuhdesoppa??????Mistä me tiedämme oikeasti mitä Ollin ja Kalan suhteeseen on liittynyt ja miksi Olli lähti tälle tielle. Usein jos toinen on ylimustasukkainen, se yleensä ennemmin tai myöhemmin "kuristaa" sen verran toista osapuolta että ero käväisee mielessä. Olli on niin nuori ettei hän varmaan osannut edes odottaa itseltään tälläista tekoa. Sitten hän hieman säikähti omia tunteitaan ja silloin p..ka olikin jo housussa.
        Ei Ollia voi silti kansakunnan mulkuksi ristiä tuon takia.
        Parisuhde jossa on äärimmäistä mustasukkaisuutta harvoin kestää. Ne ovat niitä "toinen on raudoissa ja toinen laudoissa"-suhteita, jotka sitten kestävät hamaan loppuun saakka.
        Emmehän me omista toista ihmistä, emme me voi elää jonkun toisen ehdoilla koko elämää. Jokaisella on oma tahto ja parisuhteessa pitäisi osata antaa siimaa sille rakkaalle. Keneltä on pois joku kännipusu pikkujouluissa????
        Itse olen eronnut ja uudessa suhteessa nyt, exäni ei päästänyt edes naapuriin päiväkahveille, vaikka naapurin ukko ei ollut mailla eikä halmeilla!!! Minnekkään ei voinut mennä ilman kolmannen asteen kuulusteluja. En voinut käydä edes töissä yövuorossa, koska samassa vuorossa oli myös miehiä ja yöllä voi touhuta kaikenlaista?!
        Vaikka kuinka yritin, niin lopulta "kuristi" niin paljon että lähdin. Nykyään saan mennä minne haluan, eikä tule riitaa tyhjästä. turha mustasukkaisuus on poissa ja elämä tuntuu helpolta.
        Olisi aina kuitenkin hyvä välillä miettiä ja asettua toisen, myös tällaisen pettäjän asemaan.
        Eivät kaikki pettäjätkään ole ammattipettäjiä, sellaista vain sattuu jos elämä tökkii. Ihminen ei aina ajattele järjellään, varsinkaan kännissä.
        Kontrollifriikinkään elämä ei varmaan ole helppoa, silloin ei edes uskalla elää. Liian paljon on näitäkin tyyppejä, joille tunteet ovat vieras käsite,paitsi kun sattuu omaan nilkkaan. Siiloin kyllä kritisoidaan olan takaa.
        Yksi myös aika vieras käsite nykymaailmassa on anteeksianto....sitäkin voi harrastaa ja pitäisi harrastaa enemmän.

• on maailman
        tollopeloton kirjoitti:

En mä yhtään ihmettele vaikka nykyihmiset voivat huonosti. Ollaan niin kertakaikkiaan kriittisiä kaikkea kohtaan. Tämäkin Ollin parisuhdesoppa??????Mistä me tiedämme oikeasti mitä Ollin ja Kalan suhteeseen on liittynyt ja miksi Olli lähti tälle tielle. Usein jos toinen on ylimustasukkainen, se yleensä ennemmin tai myöhemmin "kuristaa" sen verran toista osapuolta että ero käväisee mielessä. Olli on niin nuori ettei hän varmaan osannut edes odottaa itseltään tälläista tekoa. Sitten hän hieman säikähti omia tunteitaan ja silloin p..ka olikin jo housussa.
        Ei Ollia voi silti kansakunnan mulkuksi ristiä tuon takia.
        Parisuhde jossa on äärimmäistä mustasukkaisuutta harvoin kestää. Ne ovat niitä "toinen on raudoissa ja toinen laudoissa"-suhteita, jotka sitten kestävät hamaan loppuun saakka.
        Emmehän me omista toista ihmistä, emme me voi elää jonkun toisen ehdoilla koko elämää. Jokaisella on oma tahto ja parisuhteessa pitäisi osata antaa siimaa sille rakkaalle. Keneltä on pois joku kännipusu pikkujouluissa????
        Itse olen eronnut ja uudessa suhteessa nyt, exäni ei päästänyt edes naapuriin päiväkahveille, vaikka naapurin ukko ei ollut mailla eikä halmeilla!!! Minnekkään ei voinut mennä ilman kolmannen asteen kuulusteluja. En voinut käydä edes töissä yövuorossa, koska samassa vuorossa oli myös miehiä ja yöllä voi touhuta kaikenlaista?!
        Vaikka kuinka yritin, niin lopulta "kuristi" niin paljon että lähdin. Nykyään saan mennä minne haluan, eikä tule riitaa tyhjästä. turha mustasukkaisuus on poissa ja elämä tuntuu helpolta.
        Olisi aina kuitenkin hyvä välillä miettiä ja asettua toisen, myös tällaisen pettäjän asemaan.
        Eivät kaikki pettäjätkään ole ammattipettäjiä, sellaista vain sattuu jos elämä tökkii. Ihminen ei aina ajattele järjellään, varsinkaan kännissä.
        Kontrollifriikinkään elämä ei varmaan ole helppoa, silloin ei edes uskalla elää. Liian paljon on näitäkin tyyppejä, joille tunteet ovat vieras käsite,paitsi kun sattuu omaan nilkkaan. Siiloin kyllä kritisoidaan olan takaa.
        Yksi myös aika vieras käsite nykymaailmassa on anteeksianto....sitäkin voi harrastaa ja pitäisi harrastaa enemmän.

vanhin tekosyy. Ei todellakaan noin lapsellinen tekosyy tee pettämistä hyväksyttäväksi.

• Olli & Kala

Ovat taas yhdessä. BB-sotkut on sovittu ja nuoripari on taas saman katon alla. Juttelin tänään Kalan kanssa rappukäytävässä ja hän näytti tosi onnelliselta.

• Kylläpäs on...

kala tyhmä jos ottaa tuollaisen etovan sian takaisin...
        Vietti ensin kiihkeän viikonlopun Hannen kanssa ja sitten takas fisun helmoihin....
        Vai oliko tämä sittenkin uutisankka?

• Salla484
        Kylläpäs on... kirjoitti:

kala tyhmä jos ottaa tuollaisen etovan sian takaisin...
        Vietti ensin kiihkeän viikonlopun Hannen kanssa ja sitten takas fisun helmoihin....
        Vai oliko tämä sittenkin uutisankka?

Mä vähän kyllä epäilen tota viestiä, kun just luin et Hanne ja Olli oli tänä viikonloppuna nähty yhdessä baarissa...

• mitä huvittaa
        Salla484 kirjoitti:

Mä vähän kyllä epäilen tota viestiä, kun just luin et Hanne ja Olli oli tänä viikonloppuna nähty yhdessä baarissa...

Mutta tämä on totta, koska sen kertoi Ollin parempi puolisko. Ja uskokaa, naiset rakastavat "renttuja" varsinkin niitä joilla
        on älliä.

• Yozoboss
        mitä huvittaa kirjoitti:

Mutta tämä on totta, koska sen kertoi Ollin parempi puolisko. Ja uskokaa, naiset rakastavat "renttuja" varsinkin niitä joilla
        on älliä.

Muhinointi sängyssä ja vähän muuallakin toisen naisen kanssa (TV-kameran tallentaessa) kuuluu näemmä tähän rentun määritelmään. Rohkenen väittää, että sellaista ei kyllä moni nainen sulata, sillä harva hyväksyy avoimen suhteen. Vaikka yrittäisikin väittää olevansa niin vapaamielinen. Ollin älli on sitten toinen juttu... joidenkin mielestä miehellä on heti huomattavaa älliä, jos hän ei ole JOKA tavalla ilmiselvä ääliö!

Naisten pitäisi pitää miehensä paremmin kurissa ja nostaa ja nostaa rimaa kumppania valitessa... muuten kaikenlaiset säätäjätkin saavat mitä naisista haluavat antamatta itse läheskään tarpeeksi!

• Cala
        Yozoboss kirjoitti:

Muhinointi sängyssä ja vähän muuallakin toisen naisen kanssa (TV-kameran tallentaessa) kuuluu näemmä tähän rentun määritelmään. Rohkenen väittää, että sellaista ei kyllä moni nainen sulata, sillä harva hyväksyy avoimen suhteen. Vaikka yrittäisikin väittää olevansa niin vapaamielinen. Ollin älli on sitten toinen juttu... joidenkin mielestä miehellä on heti huomattavaa älliä, jos hän ei ole JOKA tavalla ilmiselvä ääliö!

Naisten pitäisi pitää miehensä paremmin kurissa ja nostaa ja nostaa rimaa kumppania valitessa... muuten kaikenlaiset säätäjätkin saavat mitä naisista haluavat antamatta itse läheskään tarpeeksi!

Ollia ojensi esimerkillisen selkeästi ja rauhallisesti silloin BB:n puhelimessa, ja siitä kun hän valitsi O:n kumppanikseen on jo niin kauan aikaa, että taisi Ollikin vielä silloin olla erilainen.

Minua jo todella alkaa tympiä tuo Calan dissaaminen. Ei se kuulkaas helppoa ole, kun alkaa totuus kihlatusta paljastua. Ja eiköhän Cala kuitenkin ihan itse päätä, mitä hyväksyy ja miten kauan.

• YokotaiBoss
        Yozoboss kirjoitti:

"Naisten pitäisi pitää miehensä paremmin kurissa ja nostaa ja nostaa rimaa kumppania valitessa... muuten kaikenlaiset säätäjätkin saavat mitä naisista haluavat antamatta itse läheskään tarpeeksi!"
        Nyt on saatu uusi legendaarinen lause suomalaiseen femakkoajatteluun.
        Auta armias Yozobossi valittua, epäilenpä ettei
        sellaista olekaan.
        Omien kokemusteni perusteella lauseen täytyisi tänä päivänä mennä näin "Miesten pitäisi pitää naisensa paremmin kurissa ja nostaa ja nostaa rimaa kumppania valitessa... muuten kaikenlaiset säätäjätkin saavat mitä miehistä haluavat antamatta itse läheskään tarpeeksi!"

• Yozoboss
        YokotaiBoss kirjoitti:

"Naisten pitäisi pitää miehensä paremmin kurissa ja nostaa ja nostaa rimaa kumppania valitessa... muuten kaikenlaiset säätäjätkin saavat mitä naisista haluavat antamatta itse läheskään tarpeeksi!"
        Nyt on saatu uusi legendaarinen lause suomalaiseen femakkoajatteluun.
        Auta armias Yozobossi valittua, epäilenpä ettei
        sellaista olekaan.
        Omien kokemusteni perusteella lauseen täytyisi tänä päivänä mennä näin "Miesten pitäisi pitää naisensa paremmin kurissa ja nostaa ja nostaa rimaa kumppania valitessa... muuten kaikenlaiset säätäjätkin saavat mitä miehistä haluavat antamatta itse läheskään tarpeeksi!"

uskollisesti naimisissa(!), joten älkää miehet suotta varoko. Femakkoajattelu toki tulee aina olemaan lähellä sydäntäni, joten suurkiitos kommentista!

(En myöskään hyväksy petollisia naisihmisiä. "Avoin suhde" on asia erikseen, mutta epäilen sen todellisen "toimivuusprosentin" olevan häviävän pieni.)

• YokotaiBoss
        Yozoboss kirjoitti:

uskollisesti naimisissa(!), joten älkää miehet suotta varoko. Femakkoajattelu toki tulee aina olemaan lähellä sydäntäni, joten suurkiitos kommentista!

(En myöskään hyväksy petollisia naisihmisiä. "Avoin suhde" on asia erikseen, mutta epäilen sen todellisen "toimivuusprosentin" olevan häviävän pieni.)

Sinä olet uskollisesti naimisissa, mutta onko
        puolisosi sulle yhtä uskollinen?
        Onko se jotenkin kauheampaa, jos pussailee telkkarissa kuin se, että miehesi pussailee vieraita naisia firman pikkujouluissa?
        Tuskin sinä sen takia olet eroamassa?
        Asiat pitää vain laittaa oikeaan mittakaavaan.
        Ihminen on erehtyväinen ja myös katuvainen.
        Pitää uskoa anteeksiantoon.

• Yozoboss
        YokotaiBoss kirjoitti:

Sinä olet uskollisesti naimisissa, mutta onko
        puolisosi sulle yhtä uskollinen?
        Onko se jotenkin kauheampaa, jos pussailee telkkarissa kuin se, että miehesi pussailee vieraita naisia firman pikkujouluissa?
        Tuskin sinä sen takia olet eroamassa?
        Asiat pitää vain laittaa oikeaan mittakaavaan.
        Ihminen on erehtyväinen ja myös katuvainen.
        Pitää uskoa anteeksiantoon.

Kyllä muuten olemme uskollisia kumpikin, eikä mikään "lieventävä asianhaara" ole moraalimme mukaan oikeutus rikkoa sitä. Ja kyllä: JOS mieheni pussailisi muita, olISIN eroamassa. (Alkuperäiseen aiheeseen palaten, Ollihan teki vähän muutakin kuin pussaili ja sillä tavalla se on kauheampaa, koska nyt tässä ventovieraat puivat heidän asiaansa...)

Uskon, että pettämisen kanssa on sama kuin pahoinpitelyn: jos sitä tekee kerran, sitä tekee erittäin suurella todennäköisyydellä vähintään toistekin, kun "sopiva" tilanne tulee. Noiden asioiden kanssa ihmisen on hallittava itsensä, eikä se tosiaankaan ole liikaa vaadittu.

• YokotaiBoss
        Yozoboss kirjoitti:

Kyllä muuten olemme uskollisia kumpikin, eikä mikään "lieventävä asianhaara" ole moraalimme mukaan oikeutus rikkoa sitä. Ja kyllä: JOS mieheni pussailisi muita, olISIN eroamassa. (Alkuperäiseen aiheeseen palaten, Ollihan teki vähän muutakin kuin pussaili ja sillä tavalla se on kauheampaa, koska nyt tässä ventovieraat puivat heidän asiaansa...)

Uskon, että pettämisen kanssa on sama kuin pahoinpitelyn: jos sitä tekee kerran, sitä tekee erittäin suurella todennäköisyydellä vähintään toistekin, kun "sopiva" tilanne tulee. Noiden asioiden kanssa ihmisen on hallittava itsensä, eikä se tosiaankaan ole liikaa vaadittu.

Hienoa, että olette uskollisia toisillenne, mutta missä on sinun anteeksianto?
        Joissakin vanhemmissa kulttuureissa pussailu on tervehtimismuoto eikä missään tapauksessa pettämistä.
        Vaikken sinua tunnekaan, voin olla varma ettet eroaisi miehestäsi vain tämän pussailujen takia, onneksi.
        Ja tuostakin olen erimieltä, että kerran petettyään jatkaa sitä samaa.
        Yleensä siinä käy niin, että tekijälle tulee ennemminkin morkkis ja paha olo. Se ei tuntunutkaan niin ihanalta kuin kuvitteli.
        Pitäisikö senkin takia antaa lemput?
        Sitäkin tietysti sopii miettiä miksi toinen pettää. Mitalilla on kaksi puolta.

• sadfsdf
        YokotaiBoss kirjoitti:

Joissakin vanhemmissa kulttuureissa pussailu on tervehtimismuoto eikä missään tapauksessa pettämistä.
        Vaikken sinua tunnekaan, voin olla varma ettet eroaisi miehestäsi vain tämän pussailujen takia, onneksi.
        Yleensä siinä käy niin, että tekijälle tulee ennemminkin morkkis ja paha olo. Se ei tuntunutkaan niin ihanalta kuin kuvitteli.

tekstiä. Olen kyllä aivan samoilla linjoilla. Mitalilla on aina kaksi puolta ja silloin kun toinen pettää, parisuhteessa on korjaamista jossain.
        Hyvän suhteen sisään ei mahdu kolmatta osapuolta.

• Yozoboss
        YokotaiBoss kirjoitti:

Viestissäni "pussailu" tarkoittaa tietenkin nuoleskelua, ei mitään tervehdyspusua.

Pettämisestä vielä, että se vaikuttaa olevan nykykulttuurissamme niin yleistä ja jopa hyväksyttyä "inhimillisenä heikkoutena", että joillakin kynnys olla uskoton saattaa madaltua välillisesti median vaikutuksesta. Mutta jos se on niin ok ja anteeksi annettavissa, MIKSI itsekin myönnät, että tekijälleKIN voi tulla paha olo!?

• YokotaiBoss
        Yozoboss kirjoitti:

Viestissäni "pussailu" tarkoittaa tietenkin nuoleskelua, ei mitään tervehdyspusua.

Pettämisestä vielä, että se vaikuttaa olevan nykykulttuurissamme niin yleistä ja jopa hyväksyttyä "inhimillisenä heikkoutena", että joillakin kynnys olla uskoton saattaa madaltua välillisesti median vaikutuksesta. Mutta jos se on niin ok ja anteeksi annettavissa, MIKSI itsekin myönnät, että tekijälleKIN voi tulla paha olo!?

Kuten BB:n lopputuloksesta huomasit, ei pettäminen (pettikö Olli sittenkään?) ole hyväksyttyä nykykulttuurissamme. Ollin alkuvaiheen suosio tippui lähes nollaan ja vain kiehnäilystään Hannen kanssa.
        Ja se ei ole media, vaan alkoholi, joka madaltaa pettämiskynnystä.
        Siksi myönnän, koska useimmalla se jää yhteen kertaan juuri sen takia.

• ihmettelen paljon
        YokotaiBoss kirjoitti:

kovasti että miten tämä asia "Joissakin vanhemmissa kulttuureissa pussailu on tervehtimismuoto eikä missään tapauksessa pettämistä." liittyy millään tavalla tohon asiaan mistä te väittelette?
        Eikös aiheena ollut pettäminen eikä mikään vieraiden kulttuurien tervehtimistavat?

• tapiolan tietotoimisto

en voi tieztoani tässä todistaa, mutta tiedän että olli ja kristiina oli ainakin 4h sitten vielä yhdessä :) en tiedä onko hyvä vai huono juttu niin mutta, näin se oli.

• ....

Kirjoittanut: Erinomaista
      Kirjoittanut: TinnaXxX

Erinomaista ja TinnaXxX on yksi ja sama henkilö. Opettele laittamaan välilyönti pisteen jälkeen...

• '''''

sun pointtisi on (ohjeistamisen lisäksi)?

• koneeseenkadonnut

heh, kylläpäs on ihmisillä parisuhteet heikolla pohjalla jos muka tuota tapahtunutta pitää pettämisenä, sinänsä ei edes tapahtunut juuri mitään ja vielä tuommoisessa tilanteessa niin kyllä on kihlaus heikolla pohjalla jos tuommoisen takia parisuhteen katkaisisi. voi voi teitä ihmiset kun elätte päänne sisällä sitä satumaailmaa missä kaikki on aina niin hyvin.

• sabotoija

Milloinkohan ja missä radiossa kyseinen haastattelu on tullut... ?

• juusuuuss

kiinnostaa joku Olli&Kala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe