Onko tietoa??
Lady Line, joko aukeaa?!
11
1359
Vastaukset
- jo, että
koko aukeamisjutut luvattuna ajankohtana on ihan puutaheinää!! Jos olisit fiksu menisit toiselle salille. Sorry!
- ihmettelevä
Jaa, enpä tiedä...
- ilmeisesti
aukeaa ilmeisesti ennen joulua, siis ensiviikolla
- toiselle
ilmeisesti kirjoitti:
salille typerykset!!
- ja...
toiselle kirjoitti:
salille typerykset!!
Jos on tehnyt sopimuksen sen voi vielä perua ilman että tulee lisäkustannuksia.
- uskooko enää mitään...
ilmeisesti kirjoitti:
ja tuolla aiemmin kerrottiin, että sieltä "luvattiin" että aukeaa marraskuun loppuun mennessä. Kun ei osattu sanoa tarkkaa päivämäärää. Ja nyt siis ennen joulua vai?
- miksei kaupungin lupaa
Paikka on kuulemma valmis, mutta kaupungin lupa puuttuu..?! Ja miksi lupaa ei heru..?
- että sillei
Mikähän nyt on totuus? Aiemmin oli jollekulle sanottu, että laitteet (kuntolaitteet?) menneet väärään maahan? Sitten paikallislehdessä ilmeisesti oli jotain juttua (en lukenut itse), että ilmastoinnin kanssa jotain ongelmaa? Ja nyt, että joku lupa puuttuu? Missäköhän nyt mättää?
Siis uskomatonta, että elokuusta saakka ollaan junnattu tällä tavalla. Eli siis historian pisin aukeamisaika... - Eiköhän
että sillei kirjoitti:
Mikähän nyt on totuus? Aiemmin oli jollekulle sanottu, että laitteet (kuntolaitteet?) menneet väärään maahan? Sitten paikallislehdessä ilmeisesti oli jotain juttua (en lukenut itse), että ilmastoinnin kanssa jotain ongelmaa? Ja nyt, että joku lupa puuttuu? Missäköhän nyt mättää?
Siis uskomatonta, että elokuusta saakka ollaan junnattu tällä tavalla. Eli siis historian pisin aukeamisaika...nuo tarinat ole ihan itse henkilökunnan keksimiä juttuja! Keksisivät parempia selityksiä ja sellaisia, joita täysijärkinen ihminen ehkä voisi uskoa! Voi voi voi,eipä hyvältä vaikuta ollenkaan!
- Sunny
Kävin Ladylinessä toissapäivänä ja valmiilta sieltä näytti.Tosin remppavehkeitä siellä oli jonkun verran vielä levällään.Kyselin tietysti kiinnostuneena ja hyvin odottavana että millon aukeaa kun olen jäsen.Niin sanoivat että huomenna eli (13.12)tietävät paremmin eli tiistaina eivät voineet sanoa vielä mitään.Mutta luulen että ensi viikolla voisi aueta.Toivossa on hyvä elää.
- hohhoijaa!
Toivottavasti kaatuu koko roska!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746