"Planet Hospitalin internetsivuilla on kuva onnellisesta potilaasta.Vanha mies naureskelemassa sairaalasängyllä,nuori naishoitaja hymyilee.Amerikkalaisyritys lupaa terveyspalveluja turisteille "miltä tahansa aikavyöhykkeeltä".Hoitoa tarjotaan syöpään,sydänvikaan,diabetekseen.
Ja päälle rantaloma.
Planet Hospital on osa pientä,mutta kasvavaa ilmiötä "terveysturismia".Se ei sinänsä ole uutta.Suomalaiset ovat käyneet Virossa silmälääkärissä ja plastiikkakirurgillaUnkari on Euroopan "hammasmatkailun" keskus.Nyt palvelut eivät kuitenkaan löydy vain naapurimaasta.Sairaalareissuja ulkomaille järjestäviä palveluntarjoajia löytyy internetistä lukuisia.Varsinkin Thaimaa ja Intia houkuttelevat eurooppalaisia ja amerikkalaisia potilaita."
-HS 6.12.2006-
Onko kokemuksia? Tuttujen kokemuksia? Menisitkö itse? Millaiseen operaatioon?
Hyväksyisikä Ratikkakuski,jos vaimo joskus vuosien päästä innostuisi kauneuskirurgiaan? Entäs Shelter Aretousan mahdollisen innostumisen?Kolli? scale? yrmiö ja kumppanit?Kewi Hynyn:) lähtemisen? MMies..jne.
Laura,Timanttia,Wastaaja? Meneekö jotain uusiksi,kun ikää alkaa tulemaan?
Entäs muut? Mahalaukun pienennysleikkaus amerikanmalliin ja kilot lähtee..jne...
Terveysturismi kasvattaa suosiotaan
27
1687
Vastaukset
Aina ollut sitä mieltä että ihminen vanhentukoon omaan tahtiinsa ja ottaa vastaan sen mitä ikä tuo tullessaan.
Vaan:
Kun 40 vuotta tuli...hmmm, jokin aika sitten plakkariin, huomasin ettei ihan helppoa olekkaan hyväksyä sitä että huomaan itsessäni sellaista mistä en pidä, joten "keräys" on jo käynnissä, tiedä sitten mihin ne ropot riittävät, aika näyttää! :)- f.n.k
Vanheneminen on sieltä syvältä..(Voisin vaikka heti huomenna lähteä leikkauttamaan inhottavat,silmäni lähes peittävät,silmien päällä roikkuvat yläluomeni:)
f.n.k kirjoitti:
Vanheneminen on sieltä syvältä..(Voisin vaikka heti huomenna lähteä leikkauttamaan inhottavat,silmäni lähes peittävät,silmien päällä roikkuvat yläluomeni:)
Merkkejä ikääntymisestä on juuri nuo silmät tai lähinnä ne silmäpussit!
Mikäli aamulla menoa niin, kyllä illalla miettii tarkoin syömisiään. Pois on ne ajat jolloin katselit tv:tä ja napostelit samalla Taffelsipsejä että suklaata ja päälle joit vielä litran cocacolaa. Niin...surullista! :(- f.n.k
kruippaN kirjoitti:
Merkkejä ikääntymisestä on juuri nuo silmät tai lähinnä ne silmäpussit!
Mikäli aamulla menoa niin, kyllä illalla miettii tarkoin syömisiään. Pois on ne ajat jolloin katselit tv:tä ja napostelit samalla Taffelsipsejä että suklaata ja päälle joit vielä litran cocacolaa. Niin...surullista! :(Lohdullista kuulla:)
No,onneksi "joe blascot"ym.on keksitty ja nyt jo naamassa,niin uskaltaa taas aukaista kohta tuon ulko-oven..
Mukavaa päivää!
- Aretousa
lähtisi leikeltäväksi. Jälleen Eeva Kilpi on kirjoittanut osuvasti
'Kammoan täydellisyyttä.
Luojan kiitos se vaara ei minua uhkaa.'
Ensinnäkin pelkäisin kaikenlaisia leikkauksia, tarkoitan nyt siis TURHIA kauneuskirurgisia sellaisia. Lisäksi luonnollinen ikääntyminen ja sen näkyminen esim kasvoissa on kaunista. Miksi nelikymppisen tai vanhemmankin pitäisi näyttää parikymppiseltä?
Terveydestään, ulkonäöstään ja kunnostaan voi pitää huolta terveellisin keinoin, syömällä oikein ja liikunnalla. Ylimääräisistä makkaroista ja "uimarenkaasta" pääsee eroon ilman rasvaimujakin. Tietysti se vaatii työtä, hikeä ja omaa aktiivisuutta. Äärimmäistä laiskuutta on jos pitää turvautua kirurgin veitseen.
Sitä paitsi, monet ikäisiltään näyttävät naiset ovat todella kauniita ja leikellyt barbit eivät ikinä pysty painimaan samassa sarjassa. Hyvä itsetunto naisella on kaunista ja se miten itseään "kantaa", siihen ei tarvita pienempää nenää, täydellistä vartaloa tai silikonirintoja.- f.n.k
Etkö huomannut jo kysymykseni asettelusta,että sinut on poistettu "itsenäisten naisvastaajien joukosta".Minähän kysyin Shelteriltä!
"ulvoo naurusta,kun on olevinaan niin vitsikäs"
Juuri noinkin se on,kun kirjoitit.Ja kirjoitit kauniisti.Mutta.... Kauneuskirurgia on joskus paikallaan, juuri silloin kun esim. silmäluomet peittävät jo lähes koko silmän. Kun nyt muistelen esim. edesmennyttä Johannes Virolaista niin, kyllä hänellä tuo silmäluomien "kohotus" sai ihmeitä aikaan! :)
- Hossi37
Emmä tiiä, tuskin siinä mitään pahaa on jos oman mielihyvän takia jotain vähän korjaillaan.
Ei nyt kuitenkaan mitään silikoon hömpötystä mut jotain nahkan kiristystä tai vastaavaa, mikäs siinä jos ylimääräistä rahaa on.
Itsekkin olen moista harkinnut et vois plastiikkakaiffarin luona vaikka pyörähtää. Pärstää en kuitenkaan ala muokkaamaan siihen ei riitä edes mun rahat mut jotain muuta vois käydä vähän korjailemassa. Senkin aika näyttää onko siihen tarvetta. - IngallsinLaura
Eli käytän aikas paljon aikaa, rahaa ja energiaa "ylläpitotoimenpiteisiin".
Mutta nukutusta vaativaa leikkausta en lähtisi tekemään kuin pakon edessä. Enkä ymmärrä myrkkyjen pumppaamista ihoon.
Jossakin vaiheessa - jos elän kasikymppiseksi - tulee varmaan ajankohtaiseksi yläluominen korjaaminen. Ainakin kun äidin puolen sukuani katsoo... Mutta toisaalta, siinä vaiheessa on näkö muutenkin varmaan jo niin huono, etteivät ne riippuluomet enää häiritse, heh.
En varmaan kestäisi henkisestikään sitä, että laittaisin sellaisen summan itseeni, kun tietää mitä esim. tissi-implattien hinnalla tekee köyhyydessä elävien lasten hyväksi.
Planet Hospitalin palveluita tuskin käyttäisin, vaikka en karsasta käynti ulkomaisissa sairaaloissa. Siellä käydään, missä vika ilmenee :)
Mutta kokemus on opettanut, että mieli muuttuu. Katsotaan sitten taas, kun vanhennutaan, mutta mä en ole vielä edes kasvanut aikuiseksi!- f.n.k
Älä huoli tuon aikuisuuden perään..Kyllä sie kerkiät:))))
- Einsten#1
Sä olet siis 29, etkä ole vielä täysikasvuinen???? Siis täähän on tällasta Discovery Channel -kamaa: Woman age of 29 and still growing. Kaikkeen sitä törmääkin.
- kewi
nyt jotakin..mie kyl luulen et tuskin innostuu..
mut jos niin kävis et haluais jottai " korjailla"
en kyll tähän hättää keksi mittään,,
niin suap mennä jos ite kovast haluais ihtesä takia, mut eppäilen..
ja miehän oottelen koko aja uutta "vetoniveltä"
tuohon oikiaan poloveen... - hyny:)
en sitt keneltäkkään ukolta luppaa alakasi kyseleen....
*käs poskella*.... sellanen latinotakamus täytyis saada (eik se oo vähän muotii nykyään?)...
ja nuo naurunrypyt silimienympäriltä pittäis oikasta.....
ja rinnat....mitenkähän tuon maan vetovoiman vois pysäyttää...
hiusten harmaantuminen, hammaskaluston valakasu, ukkovarpaan poisottaminen ym. ym ..
oisko missään täysremontti-klinikkaa ja saakos siell paliolusalennusta?
*possuun kilahti jo euro*- f.n.k
Saadaan ryhmäalennus.Paitsi että ei mulla oo mitään ukkovarvasta,että sitä ne ei voi poisottaa..No,se tyssäs tuohon..ryhmäalennus..
- hyny:)
f.n.k kirjoitti:
Saadaan ryhmäalennus.Paitsi että ei mulla oo mitään ukkovarvasta,että sitä ne ei voi poisottaa..No,se tyssäs tuohon..ryhmäalennus..
sitä ukkovarvasta oikeesti oo .... mutt se rantaloma kyll kiehtois ... kaikkien hoitojen jäläkeen ... äläpäs nyt viel kirvestä kaivoon heitä ;)
- f.n.k
hyny:) kirjoitti:
sitä ukkovarvasta oikeesti oo .... mutt se rantaloma kyll kiehtois ... kaikkien hoitojen jäläkeen ... äläpäs nyt viel kirvestä kaivoon heitä ;)
Siitä tulis ikimuistoinen rantaloma;molemmilla puolipäätä paketissa,rinnat nostokurjissa,mulla maha paketoituna ja sulla takapuoli...Ja jos me ei jaksettais itte sinne rannalle mennä,niin kai ne veisi niillä sairaalasängyillä tai joillain laveteilla,riippuen tietenkin missä päin maailmaa me oltaisiin ;)
- f.n.k
f.n.k kirjoitti:
Siitä tulis ikimuistoinen rantaloma;molemmilla puolipäätä paketissa,rinnat nostokurjissa,mulla maha paketoituna ja sulla takapuoli...Ja jos me ei jaksettais itte sinne rannalle mennä,niin kai ne veisi niillä sairaalasängyillä tai joillain laveteilla,riippuen tietenkin missä päin maailmaa me oltaisiin ;)
Varpaat meillä olisi molemmilla vapaina:))
- hyny:)
f.n.k kirjoitti:
en voi muuta ku nauraa;)))))) ny en jaksa vastata tämän enenpää:DDDD
voi perkele... :))))))))))))))))))))))))) - f.n.k
hyny:) kirjoitti:
en voi muuta ku nauraa;)))))) ny en jaksa vastata tämän enenpää:DDDD
voi perkele... :)))))))))))))))))))))))))Miekin siirryn kohta pituelleni,kun tuo Miami Vice alkaa..
Öitä,hyny:)
- NamiNami
Joo, kyllä Thaikkulan palvelut kiinnostavat aina!!
- Kolli_Kellinen
Tykkään tosta mun puoliskosta niin paljon, että voitaisiin mennä Siamiin ompeluttamaan itsemme kaksosiksi. :)
Jos rahaa olisi yllin kyllin niin kyllähän minä mieluummin makoilisin sairaana thaimaalaisessa uima-allasbaarissa Singapore slingejä nautiskellen kuin Hyksissä rykivien mummojen kansoittamassa ankeassa huoneessa.
Eikä minulla kauneuskirurgiaakaan vastaan ole mitään erityistä. Jokainen tehkööt keholleen mitä tahtoo. Nätimmältä onnistunut rintojen kohotus näyttää kuin vaikkapa nännilävistykset, joita monilla kauneuskirurgian vastustajillakin on.- Laura I.
Mitä vikaa nännilävistyksissä muka on..?
- Kolli_Kellinen
Laura I. kirjoitti:
Mitä vikaa nännilävistyksissä muka on..?
Mun mielestä ne ei vaan näytä eikä tunnu hyvältä (kylmä metalli suussa tuntuu ikävältä), enkä halua ajatella nännitulehduksia ja muita komplikaatioita kun keskityn rintoihin.
- f.n.k
Haastelee hauskoja...;)
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Mun mielestä ne ei vaan näytä eikä tunnu hyvältä (kylmä metalli suussa tuntuu ikävältä), enkä halua ajatella nännitulehduksia ja muita komplikaatioita kun keskityn rintoihin.
Seksuaalisessa mielessä lävistyksissä ei ole mitään kiinnostavaa tai positiivistä.
Oman kieroutuneen mieleni luoma stereotypia nännilävistyksen omaavista naisista ei ole mitenkään positiivinen.
- tarpeen :)
Olen päättänyt olla ikuisesti nuori... :)
- Einsten#1
Näit palveluja. Just joo. On muuten tos meiän lähikaupas ni noi mandariinit 1.32perkilo. Kävin just hakee kolme pussia.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3572477Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata602034Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111712- 1091425
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1851390- 731354
- 271345
- 801267
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva171237Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401086