Miks pituudest kiusataan?

sad angel

Mitä voin sanoo niille henkilöille ketkä muistuttaa jatkuvasti mun pituudesta eli olen jotai 173cm...Ärsyttää ku kaik muut on lyhempii ku mä..=(

10

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H4x

tuohan on normaali pituus...

• nina

Suomalaisten naisten normaali pituus on kyl 165cm. Et tiedox vaan..
      itse oon vaan 160cm =(

• jampsa

no oot oudon pitkä mut eihä siitä tarttis kiusata...mä oon liian lihavam mut ei juurikaa kiusata...

• Tintti

...siitä, mitä sulla on. Kun meet yläasteelle, kaikki rupee olemaan suurinpiirtein sun pitusia ja alat nauttimaan pituudestas. Ite oon ihan pätkä...

Sun kavereitas voidaan myöhemmin alkaa kiusaamaan, koska ne on lyhyitä!

• Viive

Itse olen 160cm ja olen 11 v. Iskä sanoo että sitten vanhempana siitä on hyotyä..ja paljon. Ystäväni on kanssa 11 ja hän on 170cm!!!!!
      Bestiksenikin on 150cm mutta ei se mua haittaa..oleenkaan! Sanot vaan niille jotaikin järkevää..esim: mitä hyötyä siitä on kun on pitkä..tai jotain! kyllä se siitä!

• joku

Siis 173cm. ei todellakaan ole mikään pitkä! voi kun kaikki naiset olisivat yhtä pitkiä...se olisi siis tod. hienoa!

• Cherilyn
        joku kirjoitti:

Siis 173cm. ei todellakaan ole mikään pitkä! voi kun kaikki naiset olisivat yhtä pitkiä...se olisi siis tod. hienoa!

Joo, kyllä pituuden takia kiusaaminen on tosi ällöttävää.Mä olen itse 178cm ja 13 vuotta.
        Ennen mua kiusattiin ihan tajuttomasti, mutta sitten mä päätin etten välitä ja onneksi kiusaaminen on loppunut!!!
        Ole ylpeä pituudestasi!!!

• ylhäällä tuulee..

sano vaa niille et haiseeks siel alhaal...ite oon 180cm ja kaverit reilusti alle170...sun kannattaa vaa olla itestäs ylpee ku oot noin pitkä!!!

• pitkä ja ylpeä siitä

Sano vaikka et sulla on pituuden puolesta mahdollista päästä malliks!! kuka ny ei haluis näyttää mallilta ja siihen tarvitaan muutaki ku nätti naama, pituutta nimittäin!!
      Älä välitä, kyl ne lopettaa.. ihmisillä on paha tapa kiusata kaikesta mikä poikkee keskiverrosta!
      Sitä paitsi ne kasvaa todennäkösesti itteki viä lisää. parin vuoden päästä huomaat et oot hädin tuskin ikäsiäs pidempi. mä oon 175 ja on paljon viä mua pidempii muijia! kuitenki mulla on vientii miesten suhteen, ne on kuitenki lähes poikkeuksetta pidempii!
      Pidät vaan huolen että liikut paljon, etkä yritä näyttää lyhyemmältä, koska siinä menee ryhti. Oo ylpee pituudestas, kyl tänne mahtuu kaiken kokosia!

• Anonyymi

Sinkut palstalla vasta kiusataankin siitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      197
      11762
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5539
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2847
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2455
    5. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      15
      2444
    6. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      34
      2013
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      47
      1939
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1911
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1707
    10. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      34
      1610
    Aihe