Mocambo

Iso-Paavo

Mitä Mocambon hompit? Oon tulossa pitkästä aikaa imatralle viikonloppuna. Meen ensiks mocamboon haastamaan riitaa. Haluatteks jauhomunat maistaa oikeen ison miehen nyrkkiä? Turpaan tule et tukka lähtee!

23

3128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota minut mukaan

Mistäspäin Imatralle oot menossa, voisin lähteä messiin.Myös Mocamboon, tappelusta tai turpiinpanosta en sitte tiedäkkään.Mutta jos tarpeeksi heiveröistä väkeä, että nainenkin pärjää, niin vois miettiä;)

• on tainnu jäädä sulta

Koulu kesken kun et osaa kirjottaa...Katsos paavo pesusieni nyrkin koolla ja ittes koolla ei ole mitään merkitystä ainoastaan kaadut vaan korkeemmalta! Loppujen lopuksi olet ihan pikkupoika, mutta tule toki alkuillasta, kun alaikäsiltä on tää paikka kii sit loppuillan.
      ainiin harjoittele painia ja kun tuut ni jos et söis mitään ihan vaan sen takia ettei painin tuoksinnassa sulta valaha vellit housuun.T: POWER

• Tyttönen..

Taidat olla ihan kakara vielä!
      Ei tänne tollasen pellen tarvii tulla uhoomaan...Mee ihmees haastaa riitaa,saat ite vaan selkääs! :D no huh huh..

• vaan pate

Katotaan!t:adebisi

• kuulemma

Paikallinen EKMÄ...eli elä kerro miu äitille! jos tajusitte tollot!

• ei oo pakko mennä!

Taas se pikkane huutelee.. etkö voi mennä johonki muualle ottamaan turpiis,kun näköjään on jo mocambossa tuullu!!niin ja tolla asenteella en ihmettele..et vaihda vaipat ekaks ko meet,nimittäin voi löysät valahtaa ko daijuu tulee!!

• zorroz

Kirjoituksista huomaa, että on kaveri koulunsa käynyt.

• ootettii kovasti

no pikkune.. meniks paskat housuun jo?

• Iso-Paavo

En päässy tulemaan ku oli nyrkkeilymatsi lauantaina. Ens viikonloppuna tuun ja hakkaan teidät tuhkamunat tuusanpaskaks. Te ette mulle pärjää porukallakaan!

• saat pataa..
        Iso-Paavo kirjoitti:

En päässy tulemaan ku oli nyrkkeilymatsi lauantaina. Ens viikonloppuna tuun ja hakkaan teidät tuhkamunat tuusanpaskaks. Te ette mulle pärjää porukallakaan!

vittuako uhoot ekaks!! tänne vaa nii turpaa saat nii et tuntuu!!!vellihousu!!!

• Iso-Paavo

Mocambossa äijät panee toisiaan perseeseen. Kyllä ois perkele nyrkillä töitä siinä gay-gambriinissa. Mä tuun ja leivon teitä neitejä pataan 6-0 saatana!

• ei homoja!!

voit muualt ettii niit homoja mocambosta et löydä yhtään!!!

• niin se on
        ei homoja!! kirjoitti:

voit muualt ettii niit homoja mocambosta et löydä yhtään!!!

Jokaisessa ukossa on homotapumus,jos tahtoo vierailla b-rapussa.

• mocambo on
        niin se on kirjoitti:

Siellä tiedetään majailevan useammankin homostelijan! kyllä ne ittekkin tietää et on homobaarin maineessa!t:iso paavo

• näin on.
        niin se on kirjoitti:

Että paavo on saanu joltain poijaalta pakit ja nyt kun on kyllästynyt rukkaseen vetoon ja himot alkaa taas paavoa vietellä niin hämpä oikeena mamin poikana haluu vietellä miehen käyttämällä arjalaista tyyliään. Ota puovo vaan rohkeesti kaapin ovesta kii ja astut ulos kaapista, kyllä sä saat karvaista halia ja paijausta. Mutta nyt kyllä hellanlettas lopetat ton pikkupoikamaisen uhoamisen ja otat sen parrun , joka sulle kuuluu ( ;

• on ja
        näin on. kirjoitti:

Että paavo on saanu joltain poijaalta pakit ja nyt kun on kyllästynyt rukkaseen vetoon ja himot alkaa taas paavoa vietellä niin hämpä oikeena mamin poikana haluu vietellä miehen käyttämällä arjalaista tyyliään. Ota puovo vaan rohkeesti kaapin ovesta kii ja astut ulos kaapista, kyllä sä saat karvaista halia ja paijausta. Mutta nyt kyllä hellanlettas lopetat ton pikkupoikamaisen uhoamisen ja otat sen parrun , joka sulle kuuluu ( ;

tunnustetaan: nahkakankea vailla mä oon. Oon vaan niin ujo etten uskalla tulla kaapista. Käyn usein mocampossa ihailemassa treenattuja jätkiä kalu kovana, mut en uskalla lähestyy. Mites jos tulisin pe-iltana vaik koppalakki päässä sinne niin kiinnostuneet tunnistas mut ja voitas poikain kesken tanssii vaik El-Bimboa. T:Iso-Paavo

• miesten iltoja
        on ja kirjoitti:

tunnustetaan: nahkakankea vailla mä oon. Oon vaan niin ujo etten uskalla tulla kaapista. Käyn usein mocampossa ihailemassa treenattuja jätkiä kalu kovana, mut en uskalla lähestyy. Mites jos tulisin pe-iltana vaik koppalakki päässä sinne niin kiinnostuneet tunnistas mut ja voitas poikain kesken tanssii vaik El-Bimboa. T:Iso-Paavo

Joka viikon loppu kun eihän sinne naiset taida enää mennäkkään baarin homo maineen takia! onkos se omistajakin joku "painija"..en tiedä mutta en ite sinne uskalla mennä juuri tuon takia ettei homoksi leimattaisi! t:petteri

• homobaarissakin käynyt, nainen
        miesten iltoja kirjoitti:

Joka viikon loppu kun eihän sinne naiset taida enää mennäkkään baarin homo maineen takia! onkos se omistajakin joku "painija"..en tiedä mutta en ite sinne uskalla mennä juuri tuon takia ettei homoksi leimattaisi! t:petteri

On tullut muutamakin ilta istuttua homobaarissa ja itseasiassa mukavampaa siellä oli, kuin tavallisessa paikassa jossa ukot vetää perskännit ja örisee käsittämättömiä. Eikä siellä kukaan ollut itseään miespuoliselle(heterolle)ystävälleni tyrkyttämässä, oli hyvä meininki.Ei mitään valittamista,kohtelivat naistakin ihan hienosti-paremmin kuin tavallisessa baarissa sikakännit ottaneet "mukaheterot".

• pienet munat?

eipä muuta.

• Anonyymi

Onko Tänään lauantaina karaoke??

• Anonyymi

Autotalli bileet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Autotalli bileet.

Homot kokoontuu tallissa.

• Anonyymi

Onkos pave jo löytäny elämänsä miehen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2459
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1559
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1257
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe