epäsuosittu pari USASSA

DAVID&VICTORIA

Viihdemaailman yksi kuningaspareista eli the Beckhams on kotimaansa ulkopuolella,ainakin mitä tulee jenkkilään niiin suhkoht tunetematon pari. KUN he kävivät maassa vierailulla vuosi sitten,diivoja odotti järkytys kun kansalaiset ja kuvaajat eivät tienneet keitä kyseinen kaksikko oli.Victoria on myös saanut shoppailla USAssa rauhassa kun paparazzit eivät tunnista häntä. Amerikka on vaikea markkina-alue monille supertähdillekin,esim. Robbie Williams ja Kylie Minoguekaan eivät ole menestyneet mantereella hyvin. Poikkeuksia ovat mm.Madonna ja Kate Moss. Madonna on varmaan ainoita artisteja maailmassa joka on menestynyt atlantin molemminpuolin.

27

10209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • totta tuo

      Jenkit eivät kiinnostu eurooppalaisesta jalkapallosta, Euroopassa ei tunneta baseball-tähtiä. Madonna on muuten jenkki, hänen menestymistään USA:ssa ei tarvitse ihmetellä. Kevyesti muistellen mieleeni tulee satoja artisteja, jotka ovat menestyneet Atlantin molemmin puolin...

      • pissed off

        Aivan turha on vaittaa etta Madonna olisi ainoa menestynyt artisti atlantin molemmin puolin.... taysin roskaa!
        Minne unohtuivat: Michael Jackson, Beatles, Elvis jne.
        En ihmettele suuremmin miksi kukaan ei heita tunne. Tarvitseeko sita sitten ruveta itkemaan... naurettavaa sanon mina!!!! olisivat kiitollisia etta saavat olla rauhassa!


    • jjpkå

      kun puhutaan Madonnnan tasoisesta menestyksestä "atlantin molemmin puolin" niin taaitaa olla artistit harvassa?

    • ............23

      Et taida nyt tietää mistä puhut kun väität että saa rauhassa käydä ostoksilla yms. Mm. Losin lentokentäl joutui turvautumaan viimeviikol poliisisedän apuun kun paparazzit ahdisteli ja seurasivat rouvan perässä ostoksilla ja talon etsimiskierroksella. Mm. Usassa suositut blogit kuten perezhilton, justjared yms. kirjottavat melkein jokapäivä pariskunnasta. Toki eivät varmaan ole kovin tunnettuja jossain keskilännessä. Tottakai Madonna tunnetaan kun on amerikkalainen...

    • sanon vaan

      Madonna on maailman tunnetuin tähti eikä hänen maineensa amerikoissa ole kiinni siitä että hän "nyt vain on jenkki". Madonna on tunnettu joka puolella maapalloa koska on niin kiinnostava persoona ja ósaa kohauttaa. Madonna ja Beckhamit ovat muuten ystäviä keskenään että mitään kilpailua heidänb välillään tuskin on edes.Vistoria varmasti tietää kumpi kaunottarista on SE kuuluisampi ja viihdemaailman ikoni ja se sopii hänelle.

      • eräs mielipide

        Madonna on laskelmoiva Bitch,hyvä ja kaunis ääni,ulkonäöstä ei voi sanoa samaa.


      • pissed off

        Madonnaan en ota mitaan kantaa... mutta jos todellakin vaitat Victoriaa kauneuden ikoniksi niin ei hyvin mene... naisessahan ei ole enaa mitaan luonnollista... silikonirinnat, viisimetria pakkelia naamassa, suuret aurinkolasit peittaa koko naaman, botoxia varmaan useammassa reiassa ja naama aina niin mutrulla!!!
        En sitten kesta tollasia turhia teeskentelijoita jotka on niin huomionkipeita. Ihan raivostuttaa tollainen pelle! Yksin Victoria ei ole mitaan, saa luvan kiittaa kaikesta aitoa Beckhamia joka oikeastaan tekikin jotain tullakseen kuuluisaksi!!


      • pissed off
        eräs mielipide kirjoitti:

        Madonna on laskelmoiva Bitch,hyvä ja kaunis ääni,ulkonäöstä ei voi sanoa samaa.

        en voi olla enempaa samaa mielta kanssasi!!! :) en voi kuin taysin myotailla kommenttiasi :)


    • hiekkapallo

      Ottamatta kantaa Madonnaan, totean vain, että tarkoituksesi oli kai todeta, että eurooppalaisen on vaikea valloittaa USA:n markkinoita. Onhan paljon jenkkitähtiä, jotka ovat valloittaneet euroopan markkinat eli ovat menestyneet Atlantin molemmin puolin, vai?

      • pissed off

        yhdyn tuohon... onhan se epareilua miten USA:n porukoille tuntuu menestyminen ympari maailmaa olevan helpompaa...muutenkin me eurooppalaiset tiedamme enemmankin USA:n asioita, mutta amerikkalaiset eivat edes tieda mita maita euroopassa on tai mitaan muutakan! aikamoista yleissivistyksen puutetta taytyy sanoa, eiko!? :)


    • guesswhat

      kuka on bekham...

      • Bechameille

        Beckhamit neuvottelevat parhaillaan reality-ohjelmasta Jenkeissä joka tekisi heidät tunnetuksi siellä.Tälle pariskunnalle julkisuus on kaikki kaikessa ja yhdessä he ovat iso brändi.Sinänsä typerää koska David Beckham oikeasti hyvä palloilija.

        Otan nyt kantaa myös Madonnaan.Naisen ura ja suosio alkoi Jenkeistä ja muutti osa-aikaisesti Britteihin vasta kuusi vuotta sitten.


      • Olkku
        Bechameille kirjoitti:

        Beckhamit neuvottelevat parhaillaan reality-ohjelmasta Jenkeissä joka tekisi heidät tunnetuksi siellä.Tälle pariskunnalle julkisuus on kaikki kaikessa ja yhdessä he ovat iso brändi.Sinänsä typerää koska David Beckham oikeasti hyvä palloilija.

        Otan nyt kantaa myös Madonnaan.Naisen ura ja suosio alkoi Jenkeistä ja muutti osa-aikaisesti Britteihin vasta kuusi vuotta sitten.

        Ketä nää Beckhamit oikein on joista täällä kirjoitellaan?Onko joitain öljymiljonäärejä?


      • pissed off
        Olkku kirjoitti:

        Ketä nää Beckhamit oikein on joista täällä kirjoitellaan?Onko joitain öljymiljonäärejä?

        sinulta taitaa lievasti sanottuna puuttua vahan enemmankin yleissivistysta. En kylla kehtaisi henkilokohtaisesti edes tollasta kysymysta julkisesti esittaa!!! Ehka kannattaisi sinunkin hiukan lukea uutisia ja seurata mita maailmalla tapahtuu!


      • YYZ
        pissed off kirjoitti:

        sinulta taitaa lievasti sanottuna puuttua vahan enemmankin yleissivistysta. En kylla kehtaisi henkilokohtaisesti edes tollasta kysymysta julkisesti esittaa!!! Ehka kannattaisi sinunkin hiukan lukea uutisia ja seurata mita maailmalla tapahtuu!

        Julkisuuden henkilöiden perässä kuolaaminen ja keltaisen lehdistön kautta "eläminen" ei kuulu yleissivistykseen.
        Sivistyneet ihmiset katsovat "hiukan" eri uutisia ja kiinnostuvat oleellisista kysymyksistä.


      • another pissed off...

        turha taitaa olla ketaan amerikkalaisia haukkua sivistymattomiksi kun jotkut pallit tollaisia kysymyksia esittaa... kerron nyt sulle kuitenkin kenesta on kyse... tunnettu jalkapalloilija David Beckham Englannista, joka muutti USA:han poyhistelevan vaimonsa kanssa!! :)


      • hah....
        YYZ kirjoitti:

        Julkisuuden henkilöiden perässä kuolaaminen ja keltaisen lehdistön kautta "eläminen" ei kuulu yleissivistykseen.
        Sivistyneet ihmiset katsovat "hiukan" eri uutisia ja kiinnostuvat oleellisista kysymyksistä.

        Olen kylla samaa mielta "pissed off" kanssa!! kylla tollainen pitaisi osata tietaa... ei tarvitse edes lukea lehtia niin tuollaisen jo tietaa! Ellei sitten pimeassa komerossa istu niin tuollaisen on jostain kuullut!!!!


      • Hörde
        hah.... kirjoitti:

        Olen kylla samaa mielta "pissed off" kanssa!! kylla tollainen pitaisi osata tietaa... ei tarvitse edes lukea lehtia niin tuollaisen jo tietaa! Ellei sitten pimeassa komerossa istu niin tuollaisen on jostain kuullut!!!!

        Mulla on sellaanen tv josta voi vaihtaa kanavaa kun tota julkkiskuraa kipataan ruudun täydeltä, kakekin on mukana ettei tartte kimpoilla itte.
        Tälläi välttyy julkkishörhöilyltä.

        PS. Beckkis on svidun hyvä fudari !


      • ...?
        pissed off kirjoitti:

        sinulta taitaa lievasti sanottuna puuttua vahan enemmankin yleissivistysta. En kylla kehtaisi henkilokohtaisesti edes tollasta kysymysta julkisesti esittaa!!! Ehka kannattaisi sinunkin hiukan lukea uutisia ja seurata mita maailmalla tapahtuu!

        Olisiko kyseessä saattanut olla vitsi? Enpä tiedä, mutta katsoisin asioita vähän laajemmin...


      • Olkku
        pissed off kirjoitti:

        sinulta taitaa lievasti sanottuna puuttua vahan enemmankin yleissivistysta. En kylla kehtaisi henkilokohtaisesti edes tollasta kysymysta julkisesti esittaa!!! Ehka kannattaisi sinunkin hiukan lukea uutisia ja seurata mita maailmalla tapahtuu!

        Vai kuuluu se yleissivistykseen että tuntee jonkun hömppäparin!Taidat olla turhan tiedon tyyssia!!!


    • Beckhamin....

      Komiasta kaljusta, kun rouvalta lähtee tukka päästä liiasta laihuttamisesta.

      • yeah ;)

        olen samaa mielta mita Victoria Beckhamiin tulee.. en pida hanesta yhtaan...


    • kovasti...

      Kyllä se mua vaan ottaa päähän kun te puhutte noista Bechameista ja Madonnoista, kun ne tunnetaan lähestulkoon kaikkialla, mutta entäs MINÄ sitten!?

      Minua ei tunne ketään eikä kukaan missään. Ei ole maailma tosiaankaan oikeudenmukainen. On niin epäreilua että toiset tunnetaan mutta minusta ei välitetä. Mä olen vaan niin pieni, vaatimaton ja tuntematon ilman että kukaan huomais kuinka paljon halauaisin olla tunnettu ja rakastettu...nyyh :-( mutkun ei niin ei!

      • täsminäsit

        Niin niin, mutta entäs minä. Minua ei kukaan huomaa. Perkele sanon kyllä kohta vaikka kelle. MINÄ MINÄ!!! Ja miksi aina joku muu voittaa päävoiton lotossa. Miksi se en oo minä!! Miksi joku osaa laulaa ja minä en. VOI VITTU!! Minä alan terrroristksi, niin tuun kuuluisaksi jumalauta. Räjäytän koulun paskahuusin ainaski. Tai poltan paperinkeräysastian aluksi. Tai ainakaan en mee kouluun huomenna. Tai jos meen, niin en ainakaan laita lakkia päähän, saatana.


    • nyt on

      ongelma? Hehän nimenomaan haluavat että, paparazzit eivät ole heidän kimpussaan. Ja että saavat kulkea kadulla rauhassa. Nythän se on toteutunut.

    • pissed off

      mielestani Beckhamin pariskunta on yksi turhista julkkiksista joita maailmalla pyorii. Tokihan David Beckham on huippu jalkapalloilija on mielestani turha ruveta itkemaan jos ei USA:ssa heita kukaan tunnista.
      Todella turhamaista kaytosta. Victoriakin on leikkauksiensa ynm. kosmeettisten toimenpiteiden jalkeen olevinaan niin diiva. Tuollaisille ihmisille en kaipaa minkaanlaista sympatiaa. Aika itserakkaalta kuulosta koko tarina, etta eivat nyt muka saa tarpeeksi huomiota!!!
      Eika pida todellakaan paikkaansa etta vain madonna tunnetaan mantereen molemmin puolin. Minne unohtuivat huipputahdet: Michael Jackson, Elvis, Beatles ynm.

    • menee nyt

      Olen nyt todella katkera ja vihainen. Elämäni on pilalla. Buhuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe