Onko muita jolla monia alkuraskauden keskenmenoja?
Itselläni ehkä moniakin joista en tiedä mut nyt oli hoitojen aikanakin heti ensimmäisellä hoitokerrallakin.
Eli raskaus päättyy aina raskausviikoille 7-8.
Onko jotain tutkimuksia tehty sen myötä ettei raskaus etene tuota 7 viikkoa pidemmälle?
alkuraskauden
5
711
Vastaukset
- meikäläisellä
Minulla myös 3 alkuraskauden keskenmenoa n. rv 6. Itselläni tämä johti veritesteihin, joiden perusteella todettiin perinnöllinen geenivirhe joka vaikuttaa veren hyytymistekijöihin. Seuraavassa raskaudessa aloitan verenohennuslääkkeiden (hepariini) käyttämisen heti plussattuani. Meillä tutkittiin myös kromosomit toistuvien keskenmenojen takia,mutta niistä ei löytynyt mitään erityista.
Suosittelen lämpimästi hakeutumaan erikoislääkärille ja teettämään hänen tarpeelliseksi katsomansa testit.- alkup.
Kiitokset vastauksesta! Voiko minun lapsettomuuslääkärini passittaa niihin testeihin vai kuuluuko ne jollekkin muulle lääkärille?
Oletko itse ollut lapsettomuushoidoissa vai ihan luonnollisesti tullut raskaaksi?
Kiitokset vielä ja otan heti seuraavalla kerralla puheeksi jospa syy löytyisikin sieltä...
Lisää saman kokeita,kirjoitelkaa!! - yksi keskenmeno
alkup. kirjoitti:
Kiitokset vastauksesta! Voiko minun lapsettomuuslääkärini passittaa niihin testeihin vai kuuluuko ne jollekkin muulle lääkärille?
Oletko itse ollut lapsettomuushoidoissa vai ihan luonnollisesti tullut raskaaksi?
Kiitokset vielä ja otan heti seuraavalla kerralla puheeksi jospa syy löytyisikin sieltä...
Lisää saman kokeita,kirjoitelkaa!!Minulla todettiin juuri pari viikkoa sitten tuulimunaraskaus, joka meni kesken vkolla 8.
Se oli minun ensimmäinen raskaus ja 2. IVF hoito tuoresiirto. Lapsettomuuslääkäri otatti jo tämän yhden keskenmenon jälkeen keskenmenopaketti verikokeet, joissa tutkitaa juuri veren hyytymistekijöitä ja kromosomeja ym.
En teidä vielä tuloksia kun niisä kestää n. kuukausi, mutta kyllä minusta tuntuu mukavemmalta tietää hieman enemmän mahdollisista keskenmenon syitsä ennen seuraava yritystä. Kyllä keskenmenot ovat joka tapauksessa niin raskaita kokemuksia että jos vain mahdollista olisi mukava pitää nämä kokemukset tässä yhdessä ainoassa. Varsinkin kun raskaaksi tulo on muutenkin vaikeaa ja rahaa palaa kun ollaan yksityisellä hoidossa. - .......................
yksi keskenmeno kirjoitti:
Minulla todettiin juuri pari viikkoa sitten tuulimunaraskaus, joka meni kesken vkolla 8.
Se oli minun ensimmäinen raskaus ja 2. IVF hoito tuoresiirto. Lapsettomuuslääkäri otatti jo tämän yhden keskenmenon jälkeen keskenmenopaketti verikokeet, joissa tutkitaa juuri veren hyytymistekijöitä ja kromosomeja ym.
En teidä vielä tuloksia kun niisä kestää n. kuukausi, mutta kyllä minusta tuntuu mukavemmalta tietää hieman enemmän mahdollisista keskenmenon syitsä ennen seuraava yritystä. Kyllä keskenmenot ovat joka tapauksessa niin raskaita kokemuksia että jos vain mahdollista olisi mukava pitää nämä kokemukset tässä yhdessä ainoassa. Varsinkin kun raskaaksi tulo on muutenkin vaikeaa ja rahaa palaa kun ollaan yksityisellä hoidossa.Paljonko maksoi tuo keskenmenojen selvittäminen yksityisesti?
Minulla on takana kaksi keskenmenoa rv 6 - emmiina00
....................... kirjoitti:
Paljonko maksoi tuo keskenmenojen selvittäminen yksityisesti?
Minulla on takana kaksi keskenmenoa rv 6Minulla on juuri nyt käynnissä kolmas alkuraskauden keskenmeno. Ajattelinkin viikon päästä lääkärissä kysäistä että pitäisköhän jo tehdä jotain.. Olen yrittänyt netistä etsiä tietoa tästä alkuraskauden keskenmenosta mutta eipä löydy paljon tietoa. Inhottaa kun muutenkin saa yrittämällä yrittää tulla raskaaksi ja sit ku se onnistuu niin menee kesken. Mulla on muuten pco.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938