Miksei uudet postit päivity MAIL-ohjelmaan? Yhteydet on kunnossa, sain haettua vanhat postit, lähetyskin toimii. Gmailin puolesta pitäisi olla kaikki kunnossa, POPmail on aktivoitu jne...
Ideoita?
Macin MAIL ja Gmail
4
151
Vastaukset
- Onko
Salasana talletettu ja automaattinen nouto päällä?
Kuinka pitkä on päivitysväli?
Muuten postit tulee vain erikseen noudettaessa.- HIntsanen
Salasana tallennettu, pävitys minuutin välein. Mulla on kaksi muuta meiliosoitetta, jotka kyllä tulevat ajallaan tähän samaan kansioon. Mä luulen että vika on gmailin päässä. Kokeilin myös Thunderbirdillä ja sama vika. Gmail-ohjeitten mukaiset asetukset portteja myöden on ihan ok.
- Hintsanen
MAILin yhteysapurin kanssa kokeilin, yhteydet ok. Eli vika Gmailin päässä, mutta missä?
- .........
Hintsanen kirjoitti:
MAILin yhteysapurin kanssa kokeilin, yhteydet ok. Eli vika Gmailin päässä, mutta missä?
käyny laittaan gmailista asetukset oikein... pop3 päälle sieltä... ja nouda kaikki viestit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506423Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14771