clomit ja työelämä

raen

minun on määrä aloittaa ensimmäinen clomifen kuuri joulukuun lopulla annostuksella 2/pvä. kysyisinkin kokemuksia, miten olette pärjänneet työelämässä mahdollisten sivuvaikutusten kanssa? huomaako työtoveri ja asiakkaat? jännityksellä odotan, samalla kauhistellen sivuvaikutuksia..
(Minulle ei määrätty seuranta ultraa, olisikohan tarpeellista varata yksityisen puolen kautta??)

7

912

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaja

minulle ei ainakaan niin pahoja sivuvaikutuksia tullut etten olisi töissä voinut olla..hiukan kuumia aaltoja, hermostuneisuutta jne. mutta ei sen kummempaa. kannattaa ehdottomasti varata surantaultra. Outoa että edelleen clomeja määrätään ilman ultria..kroppa voi reagoida tosi yksilööllisesti ja vielä samalla ihmisellä ja samalla annostuksella erillä lailla eri kierroissa, näin ainakin minulla. Voi käydä pahasti jos ei ultrata/tsekata tilannetta.

• ultraa...

Tosi jännä minunkin mielestä, että ei oo ultraa varsinkin kun määrätään 2 clomia päivässä. Sehän on jo aika iso annos. Eikö sulla ole ensin kokeiltu yhdellä. Mun kohdalla clomit toimi vähän liiankin tehokkaasti eli munarakkuloita tulee liikaa. On vaarallista jos siellä on vaikka 5 rakkulaa ja kaikki sattuis hedelmöittymään. Oman turvallisuuden takia pyydä ultra ainakin ekaan kiertoon. Samoin ultrassa selviää miten sun kohdun limakalvo reagoi clomeihin. Joillakin se heikentää sen niin ettei alkio voi siihen edes kiinnittyä.

Sivuvaikutukset on tosi yksilöllisiä. Mulla on hormonimuutokset yleensä saanut voimakkaita reaktioita, mutta clomit mulla ei tuntunut juuri mitenkään... itekin pelkäsin sitä etukäteen. Otin itse lääkkeen kun tulin kotiin iltapäivällä, että pahimmat pahoinvoinnit tai muut olis ollu sitten yön aikana eikä töissä. Mutta mulla oli siis vaan yksi clomi/päivä.

Tsemppiä teille!!!

• mrs Robinson

Moikka!

Minulle clomeista ei tainnut tulla oikeastaan mitään haittavaikutuksia. Toivottavasti sinulla on samoin.

Itse söin clomeja 2/pvä kolmen kierron ajan, sitten oli eka seurantaultra. Siinä todettiin, ettei toimi toivotulla tavalla ja annos nostettiin 3/pvä. Nyt vähän jänskää, että tuleeko jotain ikäviä vaikutuksia noin suuresta annoksesta. Onko jollakulla kokemuksia?

Tsemppiä sulle!

• jaja
        mrs Robinson kirjoitti:

Moikka!

Minulle clomeista ei tainnut tulla oikeastaan mitään haittavaikutuksia. Toivottavasti sinulla on samoin.

Itse söin clomeja 2/pvä kolmen kierron ajan, sitten oli eka seurantaultra. Siinä todettiin, ettei toimi toivotulla tavalla ja annos nostettiin 3/pvä. Nyt vähän jänskää, että tuleeko jotain ikäviä vaikutuksia noin suuresta annoksesta. Onko jollakulla kokemuksia?

Tsemppiä sulle!

mullakävi ainakin niin että otin 2 tabua kierron 3-7päivä. Muissa kierroissaon ollut hyvänkokoisia muniksia, n.14-17mm, mutta nyt viime kierrossa olikin yhtäkkiä 28mm munis. Se oli lekurin mielestä liian iso..jopa mahdollisesti kysta. Eli sama annostuskin voi aiheuttaa eri reaktioita. Jotenkin ilmeisesti oma hormooni toiminta lähtenyt käyntiin niin siksi oli niin iso. Jo olisi ollut vielä isompi niin voi vain arvailla mitä olisi voinut käydä..kannatan ultraa ehdottomasti. Ihan annostuksen/solveltuvuuden kannalta. Turhaa syödä monta kiertoa jo ei aine sovi/tehoa toivotulla tavalla. onko teille muita tutkimuksia tehty?

• raen
        jaja kirjoitti:

mullakävi ainakin niin että otin 2 tabua kierron 3-7päivä. Muissa kierroissaon ollut hyvänkokoisia muniksia, n.14-17mm, mutta nyt viime kierrossa olikin yhtäkkiä 28mm munis. Se oli lekurin mielestä liian iso..jopa mahdollisesti kysta. Eli sama annostuskin voi aiheuttaa eri reaktioita. Jotenkin ilmeisesti oma hormooni toiminta lähtenyt käyntiin niin siksi oli niin iso. Jo olisi ollut vielä isompi niin voi vain arvailla mitä olisi voinut käydä..kannatan ultraa ehdottomasti. Ihan annostuksen/solveltuvuuden kannalta. Turhaa syödä monta kiertoa jo ei aine sovi/tehoa toivotulla tavalla. onko teille muita tutkimuksia tehty?

kiitos kovasti vastauksista. helpotti saada tietää miten clomit ovat vaikuttaneet kanssasisariin, vaikka kovin yksilöllistä onkin! olemme käyneet kumpikin monenmoisissa verikokeissa ja tulokset aina normaalit, näiden perusteella tapahtuu myös ovulaatio.. mieheni on käynyt siemennestetutkimuksessa ja sperma todettiin hyväksi (jopa parempi kuin viitearvoissa) sekä itse olen käynyt munatorvien aukiolotutkimuksissa, torvet olivat auki! nyt vain pähkäilen missä vika.. toivotaan nyt kovasti clomien tehoon!!=)

• Avril

Minä söin clomeja kierron 3.-7. päivä vuoropäivin 2 ja 1 tablettia. Otin tabletit aina töiden jälkeen. Ei mulla ollu pahoja oireita, pari kuumaa aaltoa ja alavatsaa vähän turvotti, mutta ei mitään mielialan vaihteluita tms.

• inkutinku

Hei, mulla oli just eilen ovulaatio ja olin aika pahoinvoiva aamupäivästä. Oli myös jonkin verran alavatsakipuja. Ajattelin juuri, että miten voisin olla duunissa, jos olo jatkuisi, mutta onneksi se meni ohi.
      Mulla ei ole ollut mitään seurantaa, kuten ultraa. Olenkin vähän pelännyt, että jos jotain sattuu, eikä siitä ole mitään tietoa... Harkitsen kyllä tarkkaan, otanko clomeja vielä.
      Mulla oli 1/pv kierron 3.-7. päivinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5093
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      101
      2321
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1998
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1878
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1670
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1276
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      117
      947
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      841
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      303
      831
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      654
    Aihe