Hei!
Olemme salon kaupan ja terveyden ammattiopiosta muutama lähihoitajaopiskelija. Teemme ryhmätyötä seksuaalisudesta. Joten voisitko vastata muutamaan kysymykseen. Kiitos.
1. ikä/sukupuoli
2. Minkä ikäisen huomasit suuntautumisesi?
3. Mistä olet löytänyt seurustelukumppanisi? Mistä olet etsinyt?
4. Oletko seurustellut vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?
- Jos olet niin onko suhde helpompaa samaa sukupuolta olevan kanssa, vai erisukupuolta olevan kanssa?
5. Tietävätkö vanhempasi? Miten he suhtautuivat asiaan, ja miten he suhtautuvat nykyään?
6. Oletko kokenut syrjintää/haukkumista/ ennakkoluuloisi asenteita?
7. Haluaisitko oman lapsen?
8. Kumman sukupuolen kanssa seksi on parempaa?
Kysely.
4
747
Vastaukset
- Lähihoitajien Puolesta ry
1. ikä/sukupuoli
- niin, mikä se oikea laskentatapa on? Henkinen ikä? Fyysinen ikä? Entäpä sukupuoli, onko se edes olennaista, eikö ihmisyys ole se Juttu?
- kun siihen kasvaa nuoresta asti, ei sitä huomaa, se vain on
- maailmalta, ja sieltä se löytyikin.
4. Oletko seurustellut vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?- kerran olin treffeillä, mutta kyllästyin aika nopeasti
- Jos olet niin onko suhde helpompaa samaa sukupuolta olevan kanssa, vai erisukupuolta olevan kanssa?- uskon että naisen kanssa on helpompaa, minulle oikean naisen
5. Tietävätkö vanhempasi? Miten he suhtautuivat asiaan, ja miten he suhtautuvat nykyään?
- toki tietävät, ei siihen suhtauduta sen kummemin, tuskin he haluaisivat tietää mitä sängyssä tekisin miehenkään kanssa
- olen, mutta enempi se nostaa sääliä sanojia kohtaan, koska jos jonkun maailma menee sekaisin siitä että joku on erilainen kuin itse, ei elämä voi olla helppoa heille
- en, minä en ole lapsirakas, minusta Lapsi on Tulevaisuus-periaate on johtanut meidät jo ihan tarpeeksi pitkälle
- itselleen sen oikean - jooh...
missä teidän nimet/yhteystiedot? tutkimuksen tarkka nimi? en vastaa epämääräisiin galluppeihin!
- tnnnrenowerno
1. ikä/sukupuoli
- Nainen 24-v
- Ensimmäisen kerran alle kouluikäisenä, tarkemmin asia tuli esiin 19-vuotiaana.
- Ensimmäisen kumppanin löysin ihan yhteisten tuttujen kautta ja seurusteltiinkin 4-vuotta. Nykyisen ihme ja kyllä netistä vaikkei olisi uskonutkaan.
Jos olet niin onko suhde helpompaa samaa sukupuolta olevan kanssa, vai erisukupuolta olevan kanssa?
- Olen seurustellut useammankin kerran ja paljon oli aikoinaan säätöjä joka tuuttiin. En tiedä onko se helpompaa, on se kyllä tavallaan mutta asiaan vaikuttaa myös se miten oikeita ihmiset toisilleen ovat.
- Eivät tiedä eivätkä ymmärtäisi.
- Olen kyllä jossain nakkikioskilla yöllä neljältä vanhemmilta äijiltä. Samoin joskus paistaa läpi esimerkiksi joku kaverin miehen jutut jotka on kuullut jälkeenpäin, että lapsi ei voi kasvaa normaalisti esim.kahden naisen kanssa. Koulussa taasen (sos.ja terv) kun on ollut keskusteluja on moni koulukaveri tietämättään minusta ja suuntautumisesta antanut aika kovia lausuntoja vähemmistöjä vastaan.
- En halua omaa biologista lasta, kumppanin oma biologinen mukula riittää toistaiseksi.
- No naisen tietysti ja ennenkaikkea tutun ja rakkaan oman kumppanin kanssa. - meizi
1. ikä/sukupuoli : 27v nainen
2. Minkä ikäisen huomasit suuntautumisesi? : aloin epäillä jo hyvin nuorena, n.11-12-v, mutta kunnolla tajusin 16 v
3. Mistä olet löytänyt seurustelukumppanisi? Mistä olet etsinyt? :Setan tapahtumien kautta, kavereiden kautta ja viimeisimmän kumppanin deittinetistä :)
- Jos olet niin onko suhde helpompaa samaa sukupuolta olevan kanssa, vai erisukupuolta olevan kanssa? : Olen parin vuoden ajan vuosia sitten ja oli helpompaa vain siltä osin, ettei tarvinnut sitä keltään salailla. Mutta helpompaa olla naisen kanssa, koska se on sitä, mitä oikeasti elämältään haluaa.
5. Tietävätkö vanhempasi? Miten he suhtautuivat asiaan, ja miten he suhtautuvat nykyään? : Molemmat yllättyivät kerrottuani, isä hämmästeli enemmän, mutta kumpikaan ei kovin negatiiviseen sävyyn. Nykyään pitävät kumppanistani erittäin paljon ja hyväksyvät minut täysin juuri tällaisena.
6. Oletko kokenut syrjintää/haukkumista/ ennakkoluuloisi asenteita? : Minulle henk. koht. ei ole sanottu mitään erityisen loukkaavaa. Mielipiteitä kahden naisen kasvattamasta lapsesta olen kyllä saanut kuulla ja ne eivät ole olleet positiivisia kommentteja. Ennakkoluulot ja stereotypiset ajattelumallit kyllä loistavat läpi monesta ihmisestä heitä kuunnellessa.
7. Haluaisitko oman lapsen? : kyllä haluaisin, mutta en ole varma haluanko tehdä lapsen tähän ennakkoluuloiseen ja suvaitsemattomaan yhteiskuntaan.
8. Kumman sukupuolen kanssa seksi on parempaa? : Aika outo kysymys, koska vastaus on luonnollisesti naisen kanssa. Ja sellaisen, jota rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251