Photoshop cs2

photoshop cs

ongelma on...esim.kun avaan shopissa jonkun kuvan ja teen duplicatin siitä, haen uuden kuvan näytölle, niin jämähtää koko roska, ei liiku hiiri ei mikään, pitää koko kone bootata Resetillä, asensin koko jutun uudestaan..ei auta.missä mättää...kysyy nim. tahtoo leikkiä photoshopilla.PS. pitääkö asentaa koko winkku uudestaan, onkohan vinkun asetukset menneet joteskin solmuun.Muuten ohjelmat ..ACDSee ym toimii ihan ok

6

982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viirukset.

      Laitteisto vaatimukset ovat Adoben saitilla ihan minimit, ei kukaan tuollaisilla koneilla töitä tee: http://www.adobe.com/fi/products/photoshop/systemreqs.html

      - Muistia saisi olla ainakin pari gigaa jos isompaa tiedostoa vääntelee, samaten laskentatehoa paaaljon enenpi.

      - Kovalevytilaa pitää olla todella paljon. Oletko laittanut scratch-diskit oikein?

      Oletan että tiedostosi ovat liian suuria koneesi kapasiteetille. Ja kapasiteettien vähyys johtuu todennäköisimmin typerästi tehdyistä asetuksista. Photarin omat asetukset löytyvät Preferensseistä. Winukan asetukset winukasta.

      Jos kyseessä on try out, niissä on useasti jotain ominaisuuksia karsittu jottei ohjelmistoa voi käyttää lainvastaisesti. Jos kyseessä on waretus niin sitten ei tiedä mikä roskaposti serveri koneellasi on.

      Tahtoisipa sitä itse kukin leikkiä ties mitä. Photari nyt sattuu olemaan kovan luokan ammattisofta. Sen opetteluun menee aika paljon aikaa.


      En usko että winukkaa välttämättä tarvitsee asentaa uudelleen jos mitään viiruksia ei ole löytynyt.

      • hohhoh

        on ylimielinen dorka toi vastaaja.
        Itsellä phorain uudelleen asennus, sekä turhien ylimääräisten plugareiden poisto auttoi samantyylisessä ongelmassa.


    • Photoshoppari

      Photoshop vaatii resursseja koneelta. Prosessori ja ram-muistia ym.. kuten ensimmäinen vastaaja totesi. Ohjelman oppii tekemällä.

      • .mietintämyssy

        tai sitten jospa versio ei ole aito ja kaatuilee, lieneekö netistä imuroitu. En epäile sanoin vain yhden mahdollisuuden


      • photarin käyttäjä
        .mietintämyssy kirjoitti:

        tai sitten jospa versio ei ole aito ja kaatuilee, lieneekö netistä imuroitu. En epäile sanoin vain yhden mahdollisuuden

        Jos on kunnon version netistä imuroinnut niin se ei kaatuile. Oletan että koneesi tehot eivät riitä pyörittämää kyseistä toimintoa. Suosittelen pienentämään kuvan kokoa ja kokeilemaan sen jälkeen. Pienenpi kuva vaatii vähemmän RAM-muistia.


      • mietintämyssy
        photarin käyttäjä kirjoitti:

        Jos on kunnon version netistä imuroinnut niin se ei kaatuile. Oletan että koneesi tehot eivät riitä pyörittämää kyseistä toimintoa. Suosittelen pienentämään kuvan kokoa ja kokeilemaan sen jälkeen. Pienenpi kuva vaatii vähemmän RAM-muistia.

        Niin ja uskamatonta mutta totta photoshop käyttää ramin lisäksi kovalevyn muistia pyörittämiseen mitä kovin moni ohjelma ei tee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe