Photoshop cs2

photoshop cs

ongelma on...esim.kun avaan shopissa jonkun kuvan ja teen duplicatin siitä, haen uuden kuvan näytölle, niin jämähtää koko roska, ei liiku hiiri ei mikään, pitää koko kone bootata Resetillä, asensin koko jutun uudestaan..ei auta.missä mättää...kysyy nim. tahtoo leikkiä photoshopilla.PS. pitääkö asentaa koko winkku uudestaan, onkohan vinkun asetukset menneet joteskin solmuun.Muuten ohjelmat ..ACDSee ym toimii ihan ok

6

983

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viirukset.

Laitteisto vaatimukset ovat Adoben saitilla ihan minimit, ei kukaan tuollaisilla koneilla töitä tee: http://www.adobe.com/fi/products/photoshop/systemreqs.html

- Muistia saisi olla ainakin pari gigaa jos isompaa tiedostoa vääntelee, samaten laskentatehoa paaaljon enenpi.

- Kovalevytilaa pitää olla todella paljon. Oletko laittanut scratch-diskit oikein?

Oletan että tiedostosi ovat liian suuria koneesi kapasiteetille. Ja kapasiteettien vähyys johtuu todennäköisimmin typerästi tehdyistä asetuksista. Photarin omat asetukset löytyvät Preferensseistä. Winukan asetukset winukasta.

Jos kyseessä on try out, niissä on useasti jotain ominaisuuksia karsittu jottei ohjelmistoa voi käyttää lainvastaisesti. Jos kyseessä on waretus niin sitten ei tiedä mikä roskaposti serveri koneellasi on.

Tahtoisipa sitä itse kukin leikkiä ties mitä. Photari nyt sattuu olemaan kovan luokan ammattisofta. Sen opetteluun menee aika paljon aikaa.

En usko että winukkaa välttämättä tarvitsee asentaa uudelleen jos mitään viiruksia ei ole löytynyt.

• hohhoh

on ylimielinen dorka toi vastaaja.
        Itsellä phorain uudelleen asennus, sekä turhien ylimääräisten plugareiden poisto auttoi samantyylisessä ongelmassa.

• Photoshoppari

Photoshop vaatii resursseja koneelta. Prosessori ja ram-muistia ym.. kuten ensimmäinen vastaaja totesi. Ohjelman oppii tekemällä.

• .mietintämyssy

tai sitten jospa versio ei ole aito ja kaatuilee, lieneekö netistä imuroitu. En epäile sanoin vain yhden mahdollisuuden

• photarin käyttäjä
        .mietintämyssy kirjoitti:

tai sitten jospa versio ei ole aito ja kaatuilee, lieneekö netistä imuroitu. En epäile sanoin vain yhden mahdollisuuden

Jos on kunnon version netistä imuroinnut niin se ei kaatuile. Oletan että koneesi tehot eivät riitä pyörittämää kyseistä toimintoa. Suosittelen pienentämään kuvan kokoa ja kokeilemaan sen jälkeen. Pienenpi kuva vaatii vähemmän RAM-muistia.

• mietintämyssy
        photarin käyttäjä kirjoitti:

Jos on kunnon version netistä imuroinnut niin se ei kaatuile. Oletan että koneesi tehot eivät riitä pyörittämää kyseistä toimintoa. Suosittelen pienentämään kuvan kokoa ja kokeilemaan sen jälkeen. Pienenpi kuva vaatii vähemmän RAM-muistia.

Niin ja uskamatonta mutta totta photoshop käyttää ramin lisäksi kovalevyn muistia pyörittämiseen mitä kovin moni ohjelma ei tee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      412
      1651
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      808
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      38
      757
    4. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      29
      714
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      55
      691
    6. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      44
      645
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      417
      634
    8. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      553
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      88
      537
    10. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      33
      488
    Aihe