Olen 14-vuotias tyttö, en seurustele. minulla on kaverina 15-vuotias poika, hänkään ei seurustele. Olemme todella hyvät kaverit ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Välillä poika on meillä yötä tai minä niillä. Saunomme yhdessä ja uimme pojan perheen uima-altaassa alasti ym. Kerromme toisillemme kaikenlaisia salaisuuksia ja joskus teemme kaikkea tyhmää. emme siis seurustele vaan olemme ihan vain kavereita, ja hyviä sellaisia. onko muilla näin? Mielipiteitä :)
kaveripoika
7
596
Vastaukset
- pungees
Heh. Eikö sillä kaverillasi ala seisomaan, kun saunotte ja uitte alasti?
- kainuunsauhut
pungees taitaa olla vähän hassu tyyppi.
Kuulostaa aika erikoiselta, huolimatta siitä onko tää totta vai ei :D En kyl tiedä oikeen muita tälläsiä, mut voin hyvin kuvitella tytön ja pojan jotka on älyttömän hyviä kavereita olla aina ja ois tosi läheisiä. En kyl tunne tietosesti silti ketää.
Halusitkohan tähän jonkun vastauksen vielä...? :D
- tai no...
Vähän riippuu porukoista, joissa liikut.
Itse olen 16-vuotias tyttö ja olen kyllä saunonut alasti kaveripoikien kanssa - mutta siis isommassa porukassa, jossa on sekä tyttöjä että poikia. Siinä mielessä se ei ole kovin outoa.
Mutta kahdestaan saunominen saattaa kuulostaa joidenkin korviin aika mielenkiintoiselta : D.
Mikäs siinä kuitenkaan, jos se hyvin sujuu, niin ei se mitenkään tuomittavaa ole.- boekah
Mä en tienny et tollanen isolla kaveriporukallakin saunominen on yleistä :D siis missä sukupuolen edustajat sekasi! Tai sit te ootte vaan joku outo poikkeus. Heh :D
- tyttönen....---
boekah kirjoitti:
Mä en tienny et tollanen isolla kaveriporukallakin saunominen on yleistä :D siis missä sukupuolen edustajat sekasi! Tai sit te ootte vaan joku outo poikkeus. Heh :D
No eihän se yleistä ole.
Ja tämä nyt on sellainen todella erikoinen porukka, lähinnä... No joo, siis no en viitsi tarkentaa tätä porukkaa tämän enempää.
Mutta hyvin se sujuu, kukaan ei katsele toisia sillä tavalla. Ja se tunnelma on hieno!
- Muska
Itselläni on pari ihan siis kaveripoikaa, oikeastaan ystäväpoikaa. Minusta on mukavaa että on hyvinä kavereina poikiakin, varsinkin silloin kun on selvää että tästä ei sitten mitään seurustelusuhdetta tule. Pystyn kertomaan asioistani helpommin heille ja heiltä saa hyviä vinkkejä mitä itse en ole aina ajatellut sun muuta. Näissä ihmissuhde sotkuissani saan kyllä hyviä vinkkejä noilta pojilta ja he taitavat muutenkin tuntea minut parhaiten. :)
Mukavaa välillä heitäkin vähän neuvoa miten tyttöjen kanssa kannattaa käyttäytyä. ;)- Rokkarrii
Joo, minullakin on myös. Ystävätyttöjä.
He pitävät musta huolta, Olin pari vuotta aika pahassa kunnossa henkisesti, olisin ehkä vieläkin jos ei olisi ollut lähellä ystäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h82768Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062621Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182317Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141463- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011154En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948