Minkä värinen kivitalo?

rakentajat

Harkko-talossamme tulee olemaam kahta väriä,rappaus erivärinen ja puuverhous erivärinen. Mitkä värit tyylikkäimmät?

9

2146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väri

No tyylikkäin on ehdottomasti pinkki rappaus, keltainen puuverhous ja punainen tiilikatto.

• vaikka

pohjolankivitalon referenssit. siellä on mun mielestä aika hieno harmaa, johon yhdistetty tummahkoa ruskeaa...enkä myy muuten niitä mutta ehkä kopion värit kun sattuu sopimaan mun silmään...

• taittuva valkoinen

ja tummaa puurimoitusta parvekkeen kaiteeseen. Keltainen taitaa olla vähän out; 1990 -luvun juttuja.

• tuleee

valkoinen/harmaa rappaus ja ruskeaa puuverhoilua..

• kermaan taittuvan

valkoisen mutta se näytti liian keltaiselta joten päädyimme puhtaaseen valkoiseen. Siinä ei ole yhtään harmaata, sillä se sävy ei taas meitä miellytä. Katto grafiitinharmaata tiiltä, samoin "sokkeli" Juha-kiveä ikkunoiden alarajaan saakka ja puuosat lähinnä mahongin sävyä. Raikas ja upea yhdistelmä

• Heebo

olemme värien ystäviä emme pidä harmaista taloista. Talon väriä kun miettii kannattaa unohtaa trendit jotka vaihtuu jatkuvasti.

• Sohvatiikeri

Meille neropatti arkkitehti suunnitteli sipo-taloon julkisivuun puisia kevennyksiä. Kevennyksen kohdalla sipo on 10cm ohuempi. Sen päällä on lämpöeriste tuulensuoja, rimoitus ja paneeli.

Älytön ratkaisu. Jos olisin ajoissa ymmärtänyt, olisin teetättänyt kaksivärisen rappauksen: "kevennysten" kohdalle erivärinen ja jotenkin erilailla kuvioitu rappaus. Tulos olisi ollut ulkonäöllisesti ihan sama. Olisi päässyt paljon helpommalla. Huoltovapaampikin olisi ollut.

• hsh

tällaisine "mitkä värit ovat tyylikkäimmät" -kysymyksineen ja "keltainen taitaa olla vähän out" -kommentteineen. Tällaisen vastauksen kirjoittaja on ilmeisesti syntynyt aikaisintaan 1980-luvulla ja sen jälkeen kulkenut säkki päässä.

Hyvän talon värin miettiminen ilman tietoa ympäristöstä on turhaa puuhaa. Kaavamääräyksetkin antavat useimmiten mahdollisuuden aika monenlaisiin ratkaisuihin. Ympäristön ja oman talon tyylin mukaan ratkaisu on tehtävä, eikä nettihöpinöistä ole siihen mitään apua. Ei tästäkään kommentista.

• raksaaja--sh

Meillä tulee yläkerta okraa tai oliivia.
      Alakerta osittain tummanharmajalla rouheella tai YKIllä.

Katto ja akkunapeltit mustat.
      Ikkunanpokat ja ovet valkeat.
      Katto Musta-harmaa Katepal Rocky.
      Avoräystäiden pohja harmajat, samoin palkit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen