http://www.pixmania.com/fi/fi/416226/art/apple/ipod-80gb-musta.html
Eli tuollaista ipodia olen ajatellut hankkia mutta en tiedä miten tämä on yhteensopiva ubuntun kanssa. Ei olisi mitään ongelmaa jos kyseinen soitin näkyisi uutena usb-asemana työpöydälläni niinkuin vanha näkyi mutta tiedän niitäkin soittimia joihin pystyy lisäämään kappaleita vain softan kautta. Kaverillani on Creativen zen V soittimenaan joka liitetään johdon kautta usb-porttiin mutta linux ei ilmoita yhtään mitään että koneessa olisi soitin kiinni kun taas omani (Creative muvo Tx) näkyy suoraan työpöydällä usb asemana. Harmittaa jos joudun jättämään sen takia koko soittimen pois harkinnasta kun en saa siihen linuxilla lisättyä kappaleita. Käytän sitä kuuluisaa amarokkia playerinä niin eikö siinä ole tuki myös ipodeille...tämä olisi todella tärkeä tieto sillä en halua maksaa turhaan soittimesta johon en saa kipaleita. En ole kovinkaan kummoinen linux käyttäjä joten sekin pitää ottaa huomioon...vaikka podin saisikin toimimaan mutta joutuu värkkäämään todella paljon niin sekään ei ole hyvä asia. Haluaisin että kappaleiden lisääminen kävisi sutkot helposti.
Kauhea suruvirsi siitä sitten tuli :D
Kiitän kuitenkin kaikkia jotka vaivautuu auttamaan! :)
Kannattaako ostaa...
audionuxi
0
145
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621398
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 34663
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508