olin ihan sopiva tässä puoli vuotta sitten, hieman pyöreän pömppömahan omistin. Kaikille sanoin olevani lihava ja kaikki sanoivat että et ole todellakaan liian lihava, vaan hoikka jne. Pienen ajan kesti ja aloin syödä hirveäsi. Ajattelin että jos kerran olen hoikka, voin nauttia elämästä ja mässäillä. Nyt herkuttelen joka päivä mm. pullilla, karkeilla ja muilla makeisilla ja olen huomannut että olen alkaunut selvästi lihoamaan. Melkein 10 kiloo on tullu lisää ja persus on isontunu ja maha pömpöttää jo liikaa! En pysty lopettamaan mässäilyä! Kiitos niille kaikille jotka vieläkin sanoo et oon hoikka. ne sanois et oon hoikka vaik painaisin 100 kiloo...
paino nousee!! apua!
5
433
Vastaukset
- lopeta mässäily
Niin, ainoa ratkaisu ongelmaasi on lopettaa se mässäily. Se on juuri niin yksinkertaista. Ei sitä herkuttelua tarvitse kuitenkaan lopettaa täysin. Anna itsellesi yksi päivä viikossa, jolloin saat syödä jotain hyvää. Se perinteinen lapsuuden karkkipäivä on erittäin hyvä ratkaisu. Kun alkaa tehdä muina aikoina mieli makeaa, syö porkkana, luumuja, rusinoita, kuivattuja tai tuoreita hedelmiä... jotakin terveellistä.
Olet vielä kasvavassa iässä, joten hyvin todennäköisesti mitään laihduttamista ei tarvitse ajatella. Pidät huolen siitä, että painosi pysyy niissä lukemissa, missä se on nyt. Pituuskasvun myötä mittasuhteet siitä tasoittuvat.- lkjlk
ei tarvii lopettaa mässäilyä,minä sanon, että perkele, meillä on vain yksi elämä, miksemme nauttisi siitä, täysin rinnoin, ruuasta, juomasta ja ruumiin iloista. :>
- mmnnnnb
lkjlk kirjoitti:
ei tarvii lopettaa mässäilyä,minä sanon, että perkele, meillä on vain yksi elämä, miksemme nauttisi siitä, täysin rinnoin, ruuasta, juomasta ja ruumiin iloista. :>
Nii sen ku mässäilet vaan. kun meillä on kerran vaan yks elämä ni eiks kannattais nauttia siitä pitkään eikä aiheuttaa itselleen sydän-ja verisuonitauteja yms. ja kuolla nuorena??!Eikös oliski kivaa olla hoikka kaunis ja kaikkien ihailema eikä läski joka istuu vaan kotona kattoo telkkaria eikä omista kavereita.Kyllä herkutella tietenkin saa välillä esim.jouluna =)
- samapa tuo näin yleensä
Sanot että et voi lopettaa? Ymmärtäisin kyllä, jos sanoisit että lopettaminen on vaikeaa, mutta "en voi lopettaa" kertoo jo, ettei sinua voi auttaa.
Kohtalosi on lihoa pikku hiljaa valtavaksi palleroksi. Vatsasi paisuu kuin pullataikina ja persusta tulee olemaan kahdenkin edestä. Sitä se on.
Mutta ajattele positiivisesti, lihavilla on isommat tissit!
Ja vaikka porukka sanookin sinua hoikaksi, he nauravat sinulle kun et ole paikalla. Jos vain kykenet laihduttamaan tai edes hidastamaan painonnousua, niin yritä. - ei tiiä yhtää kyl
Ootko varma ettei sul oo jotaan syömishäiriöö ja ne sun kaverit yrittää vaan auttaa? Mul oli anoreksia ja luulin koko ajan itteeni ihan sairaan läskiks vaik mun mitat oli alimmillaan 157/36 ja olis varmaan menny alemmas ellen olis tajunnu.. Mut en tiiä kyl onks sul samaa, ei ehkä mut joka tapaukses ei kannata ainakaa laihduttaa turhaan!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1894918Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 513420
- 563419
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362868Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232306
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211929Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788