onko kellään ollut maha sekaisin raskauden alussa? mulla on ja menkat pari päivää myöhässä... voiko olla yhteyttä toisiinsa, raskaana?
maha
5
596
Vastaukset
- vatsapöpö.
Tai jos sä oot niin jännittyny tilanteesta?
Mulla on vatsa löysemmällä yleensä menkkojen aikoihin. - Tuu-ti
Minulla tuli ainakin toista odottaessa välillä tosi kiire vessaan nimenomaan alkuraskaudessa. Nyt on vähän samaa vikaa ja kp 33 menossa. Että saapi nähdä, jos meitä on onni potkaissut =)
- alkuperäinen kirjottelee
no juu, enpä oo raskaana, kolme testiä jo ja kaikki negaa.... menkat vaan ei näytä alkavan. minäkin niin kolmatta toivoisin ja aattelin jo, että tää olis nyt joku oire. kun ees alkais ne menkat, niin pääsis yrittään uudestaan. täällä nyt kp37...
- Tuu-ti
alkuperäinen kirjottelee kirjoitti:
no juu, enpä oo raskaana, kolme testiä jo ja kaikki negaa.... menkat vaan ei näytä alkavan. minäkin niin kolmatta toivoisin ja aattelin jo, että tää olis nyt joku oire. kun ees alkais ne menkat, niin pääsis yrittään uudestaan. täällä nyt kp37...
heitä kokonaan kirvestä kaivoon. Minulla aikoinaan positiivinen tulos tuli vasta pari viikkoa myöhässä... Toivoa on niin kauan, kun ne menkat ei ala =) Jos olet vaikka ovuloinut myöhään ja menkat alkaisikin oikeasti myöhässä niin ei näytä plussaa vielä?
- parasta =)
Tuu-ti kirjoitti:
heitä kokonaan kirvestä kaivoon. Minulla aikoinaan positiivinen tulos tuli vasta pari viikkoa myöhässä... Toivoa on niin kauan, kun ne menkat ei ala =) Jos olet vaikka ovuloinut myöhään ja menkat alkaisikin oikeasti myöhässä niin ei näytä plussaa vielä?
juu eipä oo menkkoja vieläkään alkanu. menkkakipuja kyllä on aina välillä, niin on ollu kummassaki raskaudessa ja myös menkkojen aikaan, eli tästä ei voi vielä päätellä mitään.
tässä nyt sitte ootellaan, että alkaako vai ei ja jos ei nyt oo tärpänny, niin eikun uutta yritystä. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731