teinkö oikein

joskus typerä

olen 13 kohta 14.. tapasin kaupassa erään pojan ja flirttailin hänen kanssaan ensin.. meni muutama päivä niin juttelimme hän on 17 ja töissä kyseisessä kaupassa.. no aloimme seurustella ihan huomaamatta ja rakastamme toisia.. pääimme sänkyyn kuukautta myöhemmin se oli eka kertani hän asuu omasa asunnossa ja on ihan fiksu ja ihana.. en halua alkaa vielä harrastaa seksia se oli pieni kokeilu vaan ja en kadu sitä se oli molempien idea mennä sänkyyn. sovimme pojankanssa että olen vielä 'neitsyt'.. mutta viime päivinä on ollut sellainen olo että mulla on vähän huono omatunto teinkö siis ihan tyhmästi olimme kyllä vaan n.20 min niin

2

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mävaanhei

      Äläkä missään nimessä syyllistä itseäsi!!!

      Olet vielä kehittyvässä iässä ja tämän jo lähes aikuisen pojan olisi pitänyt olla fiksumpi ja ymmärtää se.
      Murrosiässä olevan nuoren hormonitoiminta on vilkkaimmillaan ja kokeilunhalusi on ymmärrettävää.

      Älä siis syytä itseäsi, koska SINÄ ET ole tehnyt mitään väärää.

      Hyvä, että tiedät nyt kuitenkin, ettei tätä kokeilua kannata toistaa, koska siitä jäi itsellesi paha mieli.

      Nyt on tärkeintä, että puhutte asioista pojan kanssa ja kannatte yhdessä vastuun, jos on mahdollista, että olet raskaana. Voit myös ja itse asiassa suosittelen, että puhut koulusi terveydenhoitajalle. Hän on koulutettu ammattilainen juuri nuoria varten ja auttaa aina tarvittaessa.

      Toivottavasti tästä oli nyt jotain ensiapua sulle. Äläkä huoli, kyllä ne asiat järjestyvät.

    • KUKAPA SEN TIETÄÄ??

      Anna itsellesi aika ja jos poikaystäväsi TODELLA sua RAKASTAA,niin hän jaksaa odottaa.
      Ellei jaksa, anna mennä.
      Tarkoitan,anna hänen mennä omia polkujaan ja sä jatkat omaa elämääsi.
      Aina on ajateltava omaa itseään, ei muita miellyttääkseen.
      TOIVON SUHTEELLENNE PELKKÄÄ HYVÄÄ JA RAKKAUTTA !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      115
      1121
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      115
      991
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      822
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      637
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      209
      582
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe