olen 13 kohta 14.. tapasin kaupassa erään pojan ja flirttailin hänen kanssaan ensin.. meni muutama päivä niin juttelimme hän on 17 ja töissä kyseisessä kaupassa.. no aloimme seurustella ihan huomaamatta ja rakastamme toisia.. pääimme sänkyyn kuukautta myöhemmin se oli eka kertani hän asuu omasa asunnossa ja on ihan fiksu ja ihana.. en halua alkaa vielä harrastaa seksia se oli pieni kokeilu vaan ja en kadu sitä se oli molempien idea mennä sänkyyn. sovimme pojankanssa että olen vielä 'neitsyt'.. mutta viime päivinä on ollut sellainen olo että mulla on vähän huono omatunto teinkö siis ihan tyhmästi olimme kyllä vaan n.20 min niin
teinkö oikein
2
444
Vastaukset
- mävaanhei
Äläkä missään nimessä syyllistä itseäsi!!!
Olet vielä kehittyvässä iässä ja tämän jo lähes aikuisen pojan olisi pitänyt olla fiksumpi ja ymmärtää se.
Murrosiässä olevan nuoren hormonitoiminta on vilkkaimmillaan ja kokeilunhalusi on ymmärrettävää.
Älä siis syytä itseäsi, koska SINÄ ET ole tehnyt mitään väärää.
Hyvä, että tiedät nyt kuitenkin, ettei tätä kokeilua kannata toistaa, koska siitä jäi itsellesi paha mieli.
Nyt on tärkeintä, että puhutte asioista pojan kanssa ja kannatte yhdessä vastuun, jos on mahdollista, että olet raskaana. Voit myös ja itse asiassa suosittelen, että puhut koulusi terveydenhoitajalle. Hän on koulutettu ammattilainen juuri nuoria varten ja auttaa aina tarvittaessa.
Toivottavasti tästä oli nyt jotain ensiapua sulle. Äläkä huoli, kyllä ne asiat järjestyvät. - KUKAPA SEN TIETÄÄ??
Anna itsellesi aika ja jos poikaystäväsi TODELLA sua RAKASTAA,niin hän jaksaa odottaa.
Ellei jaksa, anna mennä.
Tarkoitan,anna hänen mennä omia polkujaan ja sä jatkat omaa elämääsi.
Aina on ajateltava omaa itseään, ei muita miellyttääkseen.
TOIVON SUHTEELLENNE PELKKÄÄ HYVÄÄ JA RAKKAUTTA !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525