Krups, Cafe combi xp 2000 yhdistelmä, tuollasen verkottimen löysin Netanttilasta, ja vielä aika järkevään hintaan. Onko tuosta kenelläkään kokemusta tai yleensä kokemusta yhdistelmäkeittimistä, toimiiko se kahvinkeittimenä kunnolla tai espressokeittimenä kunnolla vai onko molemmissa huono...
en ole kahvigourmet ihmisiä eli en tarvi state of the art espressokeitintä, vaan asiallisen vekottimen jolla vois joskus veivata kupillisen espressoa ja pääasiassa keittää kahvia...
Yhdistelmäkeittimet (kahvi-espresso)
2
642
Vastaukset
- miinukka
Meillä on kyseinen sama keitin. Keittää hyvää kahvia ja espressoa myös, mutta keittimen kannu on äärimmäisen epäonnistuneen suunnittelun tulos! Jos kaataa kahvia kuppiin, niin osa on aina lattialla tai pöydällä, tai pöytäliinalla. En ymmärrä kuinka tuollainen kannu on voitu päästää markkinoille? Jos kaataa erittäin hitaasti ja keskittyneesti, niin joskus saa kahvin osumaan vain kuppiin.
Tämän takia en suosittele, tai itse en enää ostaisi Krupsia. Nimittäin on kokemusta edeltäneestäkin mallista, josta korvauksena tuli tuo uudempi malli. - ....
Oma ikivanha krupsini ei hajoa kirveelläkään ja kahvia kehuvat jopa vieraatkin...pannu on tosin aika onneton,kuten aikasempi kirjoittaja totesi. Espressopuoli toimii ihan hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057