TRADENOMIT

johnnybbb

Valmistuneet tradenomit.
Paljon tienaatte kuussa? Itse en tiedä ainuttakaan tradenomia hyvällä palkalla, tai sitten tunnen heitä niin vähän.

Elikkä tiädätteö tai oletteko tradenomi, joka saa hyvää palkkaa ?

7

2042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

2400 erkkiä.

• 1000 vs. 10000

Mikä on hyvä palkka?

Minulla 2350eur edut päivärahat ja ihan tyytyväinen...

Valmistunut -06 keväällä, tuntemani tradenomit (vastavalmistuneita kaikki) aikalailla samoilla palkoilla...

• lpoi

...IT-tradenomi ja 2200€/kk

• tunnen yhden

Tunnen yhden tradenomin, joka valmistui viitisen vuotta sitten. Aloitti ison firman markkinointiosastolla, siirtyi pienen firman markkinointipäälliköksi ja nyt aloitti juuri erittäin ison kansainvälisen firman suomen yksikön markkinointipäällikkönä. Palkka yli 5000 euroa ja paljon etuja päälle.

• Näin on

Palkkaus riippuu aika paljon työtehtävästä ja kunnasta, jossa työskennellään. Pöytyällä ekonomin keskipalkka 1800 euroa, Helsingissä kolme-neljä tonnia.

Siitä voi laskeskella tradenomien palkkoja.

• ..öl...

Palkkojen minkäänlainen vertaus on aika turhaa lopulta. Saatat olla hyväpalkkainen helsinkiläinen, mutta et pysty edes ostamaan asuntoa korkean hintatason takia.

Toiseksi, verotus pitää huolen siitä, että et varmastikaan pääse rikastumaan normaalilla palkkatyöllä. Reilun parin tonnin keskipalkasta vaikka tuonne 5000 euroon on progressio sen verran kova, että netto ei lopulta kovinkaan paljoa eroa.

Pääomatuloja niiden olla pitää. Turha sitä mahdottomia on rehkiä palkkatyössä, jossa suurin hyötyjä on verottaja. Minä olen tämän huomannut ja toivottamasti on moni muukin...

• Jos vaikka

Rupeaisitte yrittäjiksi? Ette voisi ainakaan syytellä ketään muuta kuin itteänne palkan hyvyydestä ja huonoudesta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe