Valmistuneet tradenomit.
Paljon tienaatte kuussa? Itse en tiedä ainuttakaan tradenomia hyvällä palkalla, tai sitten tunnen heitä niin vähän.
Elikkä tiädätteö tai oletteko tradenomi, joka saa hyvää palkkaa ?
TRADENOMIT
7
2042
Vastaukset
- ...
2400 erkkiä.
- 1000 vs. 10000
Mikä on hyvä palkka?
Minulla 2350eur edut päivärahat ja ihan tyytyväinen...
Valmistunut -06 keväällä, tuntemani tradenomit (vastavalmistuneita kaikki) aikalailla samoilla palkoilla... - lpoi
...IT-tradenomi ja 2200€/kk
- tunnen yhden
Tunnen yhden tradenomin, joka valmistui viitisen vuotta sitten. Aloitti ison firman markkinointiosastolla, siirtyi pienen firman markkinointipäälliköksi ja nyt aloitti juuri erittäin ison kansainvälisen firman suomen yksikön markkinointipäällikkönä. Palkka yli 5000 euroa ja paljon etuja päälle.
- Näin on
Palkkaus riippuu aika paljon työtehtävästä ja kunnasta, jossa työskennellään. Pöytyällä ekonomin keskipalkka 1800 euroa, Helsingissä kolme-neljä tonnia.
Siitä voi laskeskella tradenomien palkkoja.- ..öl...
Palkkojen minkäänlainen vertaus on aika turhaa lopulta. Saatat olla hyväpalkkainen helsinkiläinen, mutta et pysty edes ostamaan asuntoa korkean hintatason takia.
Toiseksi, verotus pitää huolen siitä, että et varmastikaan pääse rikastumaan normaalilla palkkatyöllä. Reilun parin tonnin keskipalkasta vaikka tuonne 5000 euroon on progressio sen verran kova, että netto ei lopulta kovinkaan paljoa eroa.
Pääomatuloja niiden olla pitää. Turha sitä mahdottomia on rehkiä palkkatyössä, jossa suurin hyötyjä on verottaja. Minä olen tämän huomannut ja toivottamasti on moni muukin...
- Jos vaikka
Rupeaisitte yrittäjiksi? Ette voisi ainakaan syytellä ketään muuta kuin itteänne palkan hyvyydestä ja huonoudesta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884