lastenhoitajaa

jenny.huusko

Hei!
Etsiikö kukaan lastenhoitajaa vuokattiin? Täytän tammikuussa 14 vuotias ja olen kipeästi rahan tarpeessa, että saisin oman hevosen ylläpidon maksettu ite. Olen hoitanut monesti ennenkin tuttujen lapsia, ja pari kertaa vieraiden. Kokemusta ihan pienistäkin lapsista. Olen vastuun tunnollinen ja rehellinen. Minulla on myös 13 vuotias kaveri,joka osaa myös hoitaa lapsia hyvin,joten voitaisiin tulla kahteen pekkaankin. Kyselen nyt vaan että onko, ja jos on niin annan puhelin numerot yms.

8

1251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kävisitte ne koulut nyt edes kunnolla loppuun, että jäisi edes se äidinkieli päähän. Minä en ainakaan lapsilleni moisia palkkaisi hoitamaan...

• Tympääntynyt

Olipa taas niin asiallinen viesti saatu vastineeksi nuorelle! Ihan ilettää! Vanha sananlaskuhan se jo tietää: "Helvetissä on Korhosia eniten ja Väisäsiä vähiten." Itse en ole tosin kumpikaa.

Alkuperäiselle kirjoittajalle: toivottavasti töitä löytyy, mutta tuskin täältä saat muuta kuin noita tyhmiä tölväisyjä.

• tarvitse palkata

koska tykkäät pojista enemmän ja et ole koskaan edes saanut sitä ihteesä, niin että ei tule hoidettaviakaan. Miten sen oman äidinkielen laita oikeen on? Kävisitte kävisitte.

• vittuakos
        tarvitse palkata kirjoitti:

koska tykkäät pojista enemmän ja et ole koskaan edes saanut sitä ihteesä, niin että ei tule hoidettaviakaan. Miten sen oman äidinkielen laita oikeen on? Kävisitte kävisitte.

kuhmon kusipää korhonen tänne sotkamon palstalle änkeet typerine lausuntoines. Painu helevettiin mistä oot tullutkin.

• silmä-silmästä

Yritän yleensä rakentaa rakentavaa keskustelua, jos sopii? tällainen rivi löytyi korhosen laittamasta omasta pikku kuvaelmasta....jos lukee tuon nuorelle suunnatun tekstin niin en minä ainakaan mitään rakentavaa siitä löytänyt. Ikääkin pitäis muka olla vähän alle 30, mutta ei aikamieheltä kyllä tuollaista kirjotusta luulisi tulevan. Pitäisi vähän katella että miten kirjoittelee, pahoitat nuorten mielen ja annat itsestäsi aika tyhmän kuvan.
        No kyllä se joskus sattuu sitten omaan nilkkaan ja pahasti.
        Terveisin MIES 39 vee.

• silmä-silmästä kirjoitti:

Yritän yleensä rakentaa rakentavaa keskustelua, jos sopii? tällainen rivi löytyi korhosen laittamasta omasta pikku kuvaelmasta....jos lukee tuon nuorelle suunnatun tekstin niin en minä ainakaan mitään rakentavaa siitä löytänyt. Ikääkin pitäis muka olla vähän alle 30, mutta ei aikamieheltä kyllä tuollaista kirjotusta luulisi tulevan. Pitäisi vähän katella että miten kirjoittelee, pahoitat nuorten mielen ja annat itsestäsi aika tyhmän kuvan.
        No kyllä se joskus sattuu sitten omaan nilkkaan ja pahasti.
        Terveisin MIES 39 vee.

Kouluikäisten tehtävä on käydä koulua, eikä laukata tienistien perässä. Koulut käytyään kerkeää nyky-yhteiskunnassa taatusti tehdä velkaa ja töitä ihan riittämiin. Pääasia on, että pohjat ovat kunnossa.

• korhonen
        k0rh0nen kirjoitti:

Kouluikäisten tehtävä on käydä koulua, eikä laukata tienistien perässä. Koulut käytyään kerkeää nyky-yhteiskunnassa taatusti tehdä velkaa ja töitä ihan riittämiin. Pääasia on, että pohjat ovat kunnossa.

vain haluaa sanoa etteivät tekis samaa mokaa kun hän itse. Neuvoo opiskelemaan äidinkielen kunnolla kun itse ei osaa.

• lapsia tai heidän
        k0rh0nen kirjoitti:

vanhempia neuvomaan munaton mies. Pitäydy sinä vain aseissa, mutta varo ettet ammu humalassa metsällä ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe