Tietoa kaipaava

Jemina72

Heipsan!

Aikaa on kulunut kamalasti, kun viimeeksi olen matkustanut Tallinnaa pidemmälle.
Nyt varattu/maksettu matka Egyptiin Finnmatkojen kautta, olisinkin kiinnostunut, että missä vaiheessa sieltä liput tulee ja päteekö vielä käytäntö, että pitää olla hyvinkin ajoissa lentokentällä ennen koneen lähtöä? Ja paljonko ennen? Vieläkö se 2 tuntia?

Tuleeko Finnmatkoilta yleensäkkin parempaa tietoa matkasta ym. ettei ihan ummikkona tarvitse mennä. Matkan varasin netin kautta ja jo lokakuussa, odottelen ja odottelen vaan jotakin informatiota, mutta mitään ei kuulu, tosin matkaa lähdemme 16.01. eli tuleeko ne sitten vasta myöhemmin.

Kiitos, jos joku vaivautuu vastaamaan ja helpottamaan matkakuumetta, jotakin toki olisi kiva saada tietoon, vai täytyykö vaan kylmästi soittaa suoraan Finnmatkoille ja pyytää kertomaan asioista?!

6

856

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulostatko matkaliput itse

Vai halusitko että lähettävät liput sulle kotiin. Hinnan ero oli 7 euroa, ja liput lähetetään kotiin n. 3 viikkoa ennen matkaa. Jos taas olet matkan maksanut, voit itse tulostaa liput netistä, siis jokin A4-lippunen, joka lähtöselvityksessä vaihtuu perinteisen kaltaiseen matkalippuun. Lisäksi kotiin tulee tax free -ostosvihkonen, josta voit tilata tuotteita jo menomatkaa varten suoraan koneeseen omalle paikallesi, tai myös paluumatkalle, ostokset maksetaan koneessa tai sitten voi antaa etukäteen visa-kortin numeron.

Mitä muuta haluat etukäteen, nettisivuilla on kohde-esittely, ja googlettamalla löytyy useimmista hotelleista lisätietoja (tripadvisor, holidayhotels, hotellien omat ketjusivut, Iberotel, The Three Corners, yms).

• sinulla on liput jo

tietokoneellasi, printaat vain ulos osanottaja todiksustesi, se on siinnä. Jos tosiaankin varasit matkan netistä, ja maksoit matkasi netissä, teille ei tule Finmatkoilta mitään , kaikki tarvittava tieto on tulostettava koneeltasi, ja ne pätee. Muuten hyvää matkaa teille oltiin marraskuun alussa lomalla Egyptin Hurghadassa.

• zalab

Jos siis tilannut matkan netin kautta niin sulla pitäis olla sellaset Finnmatkjen "omat sivut" -salasana ja käyttäjätunnus. Sieltä tulostat itse matkaliput jos olet niin valinnut, muuten liput tulevat muistaakseni 2 vkoa ennen matkaa.

Lentokentälle kannattaa mennä 2 tuntia aikaisemmin niin välttää kovat jonot. 1,5 tuntiakin kyllä riittää.

Oikein hauskaa matkaa! Kohdevalinta ainakin on osunut nappiin!!!

• Jemina72

Kiitos tiedoistanne!

Olen varannut matkan niin, että liput tulee kotiin, eli ilmeisesti sen mukana sitten jotakin muutakin postia? Jäänen siis odottamaan postia Finnmatkoilta. Kiva kuulla, että matka on osunut nappiin, kun tällä palstalla niin vähän saa tota positiivista palautetta. =))
      Olen kylläkin päättänyt, että en juurikaan niihin reagoi ja menen itse paikan päälle katsomaan, että onko paikka tosiaan niin kurja, kun mitä monet puhuvat... =))

• tarzanjajane

Kyllä ne liput kotia tulee..ei kovin aikaisin 3 viikkoa ennen matkaa korkeintaan.. eipä siinä paljoa mukana opastusta ollut, hieman miten lentokentällä tulee menetellä. mutta paikan päällä saat sitten oppaalta hyvät opukset! Mukavaa matkaa ja muista varata käsidesiä mukaan.. niin säästyt vatsataudilta!

• miranda´

me myös matkaamme egyptiin 16.1.07...mihinpäin sinne menet? varasin myös matkan finnmatkoilta ja netin kautta..sain postissa kyllä varausvahvistuksen ja omat tunnukset nettisivuille...nyt odottelen sieltä matkalippuja,eikö niiden muutamaa viikkoa ennen pitäisi tulla

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      138
      9808
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      39
      3982
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3595
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe