olen 24-vuotias endometrioosia sairastava nainen, lapsia minulla ei ole. Minulta poistettiin toinen munasarja kun olin 22-wee koska endometrioosi oli täyttänyt ko munasarjan kystilla. sen jälkeen kuukautiset oli suht säännölliset, mutta nyt edellisistä on jo yli 2kk ja pelkään että endometrioosi on tuhonnut toisenkin munasarjani...soitin opiskelijoille tarkoitetulle gynelle, mutta ajan saa aikaisintaan tammikuun lopulle, ja asiallahan on kuitenkin kiire, ja ehdottivatkin siellä yksityisen puoleen kääntymistä, joten ajattelin kysellä teiltä josko tietäisitte, minkä hintaista suurinpiirtein on käydä yksityisellä gynellä? UÄ:llä siinä katottas jälellä olevan munasarjan kuntoa jne....viimeaikaiset oireet sopis muutenkin liian hyvin vaihdevuosiin eli siihen että estrogeenituotanto ei toimisi enää kunnolla...sehän kun on mahdollista jos toinenkin munasarjani tuhoutuu.Lapsiakin vielä haluaisin...kiitos avusta jo etukäteen :)
mitähän
maksaa?
0
137
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691