Olin torstaina 7.12 illalla kymmenen aikoihin sokkotreffeillä ja klikkasin erästä riviä keskustellakseni ko.henkilön kanssa. Huomasin heti että hänellä oli keskustelut kesken jonkun toisen kanssa, jonka tekstejä en tosin nähnyt. Laitoin testiksi tervehdykseni, johon hän ei reagoinut. Jatkoi vain keskustelua jonkun kanssa. Laitoin pari kysymystä ja taas sama juttu. Poistuin sitten linjalta.
Tämä on suoraansanoen törkeä tietoturvaongelma. Itselle tuli heti mieleen, että monikohan täällä on nähnyt toisten kahdenkeskisiä keskusteluja. Eihän tänne uskalla enään tulla. Ylläpidon pitää heti ottaa kantaa asiaan. Olen kyllä kuullut että tekniikka täällä pettää vähän väliä, eikä tänne saada ammattilaisia töihin, mutta tämä oli jo törkeyden huippu.
Vakava ongelma
5
2445
Vastaukset
- perjantaina
Ylläpito vastasi minulle perjantaina, että kyseisellä miehellä on ilmeisesti ollut monta sokkotreffisivua ja keskustelua samaan aikaan meneillään. Tämä ei mielestäni poista kuitenkaan sitä ongelmaa, että kenenkään ei pitäisi päästä näkemään toisten keskusteluja.
- yhden kanssa kerrallaan
Jos on niin ketku ja typerä, että juttelee monen kanssa yhtaikaa, saa jutut näkyäkin. Tavalliseten sättääjien jutut eivät näy, kun juttelee yhden kanssa kerrallaan.
- ettei näy
yhden kanssa kerrallaan kirjoitti:
Jos on niin ketku ja typerä, että juttelee monen kanssa yhtaikaa, saa jutut näkyäkin. Tavalliseten sättääjien jutut eivät näy, kun juttelee yhden kanssa kerrallaan.
Minä en ainakaan luota tähän systeemiin
- tänään.
ettei näy kirjoitti:
Minä en ainakaan luota tähän systeemiin
Sama juttu sattui minulle, kun yritin jutella erään naisen kanssa. Nainen jutteli selvästi jonkun toisen kanssa. Näin kaikki naisen lähettämät viestit. Miehen viestejä en nähnyt.
Eli siis tämä nainenko jutteli yhtäaikaa monen kanssa. Entäs jos hän juttelikin vain yhdelle.
- Niin voi käydä
Minulle on käynyt niin että kun olen painanut selaimen "edellinen sivu" nappia tai päivitä(F5)niin olen päässyt (joutunut) takaisin keskusteluun jota olin käynyt. Kyseinen henkilö ei ollut vielä sulkenut omaa sivuaan vaan kävi uutta keskustelua. Silloin kyllä näin molempien kirjoitukset.
Testatkaapa omalla selaimellanne niin luovutte sokkotreffeistä varmaan ihan kuin minäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954