Broidi suositteli tälläistä sivustoa kuin XinMX Official site josta pitäisi löytyä hyvä ohjelma latailemaan musaa ja leffoja. Minä sitten kovasti ohjelmaa installoimaan, mutta seuraavaa tapahtuu:
Kun on installoinut ko. 360 share ohjelman, ei löydä mitään tietoja (esim. jotain biisiä) vaan sanoo että yhdistää verkkoon i.e. enabling.
No sitten hokasin eTomi Pro sivuilta että mun pitäisi ensin downloadata installoija jotta ohjelma toimisi moitteettomasti. Siispä yritin, annetuilla salasanoilla ja rekisteröintiin käyttämälläni nettiosoitteella. Kuitenkin sanoo että "start(1).exe on havainnut virheen, ja tuote on suljettava...".
http://www.downloadshouse.com/winmx.htm?gclid=CLuKzL3M6ogCFRvyXgodaXwX0Q
tuossa toi saitti josta ohjelman installoin. Osaattekos sanoa mistä johtuu vai onko kyseessä ihan jaska juttu ja mua höynäytetään? Mitä tehdä?
360 Share 1.2
4
493
Vastaukset
- Blondi ilmeisestikin, edell...
niin siis ei Xin vaan Wim... heti ekassa lauseessa mölähdys..
- dfg.
"Broidi suositteli"
Aika tietävän tuntuinen kaveri...
360 Share on yhtä paljon kusetusta kuin eTomi pro:kin. Samoin tuo WinMX sivustosi.
Älä nyt vaan sano että menit maksamaan jotain.
Asensit muuten koneellesi todennäköisesti kasan mainosohjelmia joten älä ihmettele jos saat ihailla jotain mukavia pop-uppeja.- Blondi ilmeisesti
No juu, poistin tuon asennuksen kyllä et ei ohjelmaa koneella enää ole. Ja kyllä, maksoin (20euroa eli ei nyt saata mua vararikkoon). Todellakin, oletin hänen tietävän mistä puhuu, tosin, voihan se olla että sillä toimii joku vastaava ohjelma jonka on samalta sivulta joskus aikaisemmin itelleen imuroinut? Mene - tiedä. No juu, anyways kiitos tästä. Jesh, XinMX on WInXN ja vaikka mitä.
- että...
WinMX (3.3.1, spyware'sta puhdas, freeware)
WinMX tukee WinMX jakoverkkoa ja OpenNap-verkkoja. Vaikka WinMX:n nettisivulla on muutamia rumia popupeja, WinMX itsessään on puhdas kaikesta tälläisestä. Sen ainoa huono puoli on käyttöliittymä, joka ei todellakaan ole niille jotka ovat uusi tiedostonjakoon. Se kuitenkin on saanut SpywareInfo.com:n suosituksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062591Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.65960