Tykkääkö kiinalaiset tytöt suklaasta vai millä niitä voisi hemmotella?
(Se toinen ketju taisi tulla täyteen. Ilmeisesti yhteen ketjuun mahtuu vain 200 viestiä...)
Neuvoja kiitos
202
3182
Vastaukset
- Glasshanded
Suklaa on elämäni.
- sonderkommando
"Tykkääkö kiinalaiset tytöt suklaasta?"
- Kyllä, riisisuklaasta
Hehe... Hitto olen hauska... - YksinäinenVaeltaja
Jatketaan sitten täällä ( näin ohimennen mitenkäs tämä liittyy rakkauteen, taitaa vain olla hyvä kun ei täällä ole seriffiä tai olisi tämäkin poistettu aikoja sitten)
" Käännä toki asiat minulle pienelle ja heikolle tietämättömälle tyttöselle. : D Mutta ainahan sinulla on se mahdollisuus, että hieman muutat viestin kulkua minun tietämättäni. :D
Ehket uskaltaisi olla niin julma pahalle Glasu-tädille. ;>"
Pieni kenties mutta heikko ja tietämätön niin tuota epäilen. Enhän minä nyt uskaltaisi niitä viestejä muuttaa muutenhan paha Glasu-täti saattaisi tulla ja tehdä jotakin ilkeetä ja jos se vahingossa tapahtuisi niin luulenpa että JJK korjaisi minun virheeni nopeasti vai?- Glasshanded
Hyvinkin mahdollista. ^___^ Saattaisin toki syödä sinut ihan tuossa ohimennen, jos jotain niille viesteille tapahtuisi. :) Mutta harvemmin syön mitään, kouluruoka riittää minulle, kiitos vain.
Pysykää silti kiltteinä, aina voi tulla mörkö jostain pusikosta ja ärjäistä. - YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Hyvinkin mahdollista. ^___^ Saattaisin toki syödä sinut ihan tuossa ohimennen, jos jotain niille viesteille tapahtuisi. :) Mutta harvemmin syön mitään, kouluruoka riittää minulle, kiitos vain.
Pysykää silti kiltteinä, aina voi tulla mörkö jostain pusikosta ja ärjäistä.Se mörkö luultavasti lähtisi pakoon vähän ajan kuluttua, olen aina halunnut tavata mörön..Olen aivan liian utelias heh
- Glasshanded
YksinäinenVaeltaja kirjoitti:
Se mörkö luultavasti lähtisi pakoon vähän ajan kuluttua, olen aina halunnut tavata mörön..Olen aivan liian utelias heh
Sänkyni alla niitä on tuhat ja yksi, mutten juurikaan ehdi tapaamaan heitä kun ne liikkuu siellä niin pimeässä ja ovat niin kiireisiä. Harmi.
Joskus tapaan ihan oikean mörön. Lupaan sen. Örr. - sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Sänkyni alla niitä on tuhat ja yksi, mutten juurikaan ehdi tapaamaan heitä kun ne liikkuu siellä niin pimeässä ja ovat niin kiireisiä. Harmi.
Joskus tapaan ihan oikean mörön. Lupaan sen. Örr.Kannattaisi ehkä imuroida välillä.
- YksinäinenVaeltaja
sonderkommando kirjoitti:
Kannattaisi ehkä imuroida välillä.
Tuo oli aika paha kuules..Et sinä sattumoisin ole mörkö?
- Glasshanded
Kannattaisi ehkä imuroida välillä.
Meillä kiinalaisilla on semmoinen tapa ettemme oikein pidä imuroimisesta. ^___^ Siivoaminen on luonnonlakien vastustamista, parenpi antaa luontoäidin hoitaa hommansa.
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Meillä kiinalaisilla on semmoinen tapa ettemme oikein pidä imuroimisesta. ^___^ Siivoaminen on luonnonlakien vastustamista, parenpi antaa luontoäidin hoitaa hommansa.
Tuota... kai edes peset hampaasi?
- Glasshanded
Tuota... kai edes peset hampaasi?
Hampaidenpesu on kulttuurissamme sallittua. :)
Sen rituaalin suoritan joka aamu ja joka ilta. Joskus päivisinkin. - sonderkommando
Tuo oli aika paha kuules..Et sinä sattumoisin ole mörkö?
Itse asiassa olen. Alimörkö tarkemmin sanoen, hieman ylämörköä alemmassa asemassa oleva mörkö.
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Hampaidenpesu on kulttuurissamme sallittua. :)
Sen rituaalin suoritan joka aamu ja joka ilta. Joskus päivisinkin.Hyvä. Olisi hieman oksettavaa, jos antaisit luontoäidin hoitaa hygieniasi... Haisisit varmaan kuin mörkövauva vaipoissaan.
- Glasshanded
Hyvä. Olisi hieman oksettavaa, jos antaisit luontoäidin hoitaa hygieniasi... Haisisit varmaan kuin mörkövauva vaipoissaan.
Olen kyllä kuullut, että möröt tuoksuvat aivan suklaalle... onko tämä asia totta sinun kohdallasi? :)
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Olen kyllä kuullut, että möröt tuoksuvat aivan suklaalle... onko tämä asia totta sinun kohdallasi? :)
Kyllä, se on totta. Tuoksun aivan fazerin siniseltä.
(haha...) - YksinäinenVaeltaja
(haha...)Vai että fazerin siniseltä...
Että on täälläkin järkevä keskustelu tähän aikaan illasta :D - Glasshanded
(haha...)Sittenhän voisin vaikka syödä sinut. :)
No joo, mutta tämä Fazerin sininen häipyy nyt kohti höyhensaaria, voisin syödä Hitlerin taas tuossa matkalla. Kauniita painajaisia kaikille möröille ja ei-niin-möröille. - sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Sittenhän voisin vaikka syödä sinut. :)
No joo, mutta tämä Fazerin sininen häipyy nyt kohti höyhensaaria, voisin syödä Hitlerin taas tuossa matkalla. Kauniita painajaisia kaikille möröille ja ei-niin-möröille.Mjoo... Kauniita unia sinnekin.
- JJK90
Näpit irti mun Glasustani
- Glasshanded
Tällä hetkellä kahvikuppi on ainoa johon otan fyysista kontaktia. :)
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Tällä hetkellä kahvikuppi on ainoa johon otan fyysista kontaktia. :)
Mee sähköpostin puolelle :)
Herra kahvikuppi,kädet irti rakkaasta Glasustani :D - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Mee sähköpostin puolelle :)
Herra kahvikuppi,kädet irti rakkaasta Glasustani :DMutta kahvikuppi ei hellitä. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Mutta kahvikuppi ei hellitä. :D
......tilanteessa naiset tekevät ja potkaise sitä kahvikuppia munille :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
......tilanteessa naiset tekevät ja potkaise sitä kahvikuppia munille :D
... kahvikuppinihan onkin nainen! No, sattuipas hyvin kun olen kinuskinaamainen lesbo. :D
Kahvikubbi on sitten kahvinaamainen lesbo. 8D - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
... kahvikuppinihan onkin nainen! No, sattuipas hyvin kun olen kinuskinaamainen lesbo. :D
Kahvikubbi on sitten kahvinaamainen lesbo. 8DVoiko pahemmin enää käydä,kahvinaamainen lesbo kahvikuppi hyökkää perjantaina kimppuun :D
Täytynee muuten minunkin hakea kahvia :) - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Voiko pahemmin enää käydä,kahvinaamainen lesbo kahvikuppi hyökkää perjantaina kimppuun :D
Täytynee muuten minunkin hakea kahvia :)Mahdollisuuksiakin on rajattomasti. :D
Minäkin taidan hakea lisää, aww, weekend. - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Mahdollisuuksiakin on rajattomasti. :D
Minäkin taidan hakea lisää, aww, weekend.Viikonloppuhan on mukavaa,harmi vaan että huomenna täytyy tehdä joulusiivous,no,ainakin sen jälkeen on taas mukavaa nörtätä täällä :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Viikonloppuhan on mukavaa,harmi vaan että huomenna täytyy tehdä joulusiivous,no,ainakin sen jälkeen on taas mukavaa nörtätä täällä :D
Nno juuj, kaipa sitä pitäis meidänkin vähän siivoilla. :D Jos sitä jaksaa, kahden päivän aikana oon nukkunu yhteensä 8 tuntia. :o
Vois jossain vaiheessa kohta mennä jopa nukkumaanki. :D Univelat pois. - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Nno juuj, kaipa sitä pitäis meidänkin vähän siivoilla. :D Jos sitä jaksaa, kahden päivän aikana oon nukkunu yhteensä 8 tuntia. :o
Vois jossain vaiheessa kohta mennä jopa nukkumaanki. :D Univelat pois.........ittekään nukkunu paljoa :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Vois jossain vaiheessa kohta mennä jopa nukkumaanki. :D Univelat pois.Juu, mennään vaan kaikki nukkumaan. Glasu voi tulla kainalooni nukkumaan ja vaikka JJK varmasti tahtoisi käpertyä toiseen kainalooni, niin se ei käy. Njet njet.
- JJK90
Juu, mennään vaan kaikki nukkumaan. Glasu voi tulla kainalooni nukkumaan ja vaikka JJK varmasti tahtoisi käpertyä toiseen kainalooni, niin se ei käy. Njet njet.
.........kun se jo koisii tuossa mun kainalossani :D
- sonderkommando
JJK90 kirjoitti:
.........kun se jo koisii tuossa mun kainalossani :D
Höpöhöpö. Vasemmistolaisten kainaloissa on vain täitä ja valheita :)
- JJK90
Höpöhöpö. Vasemmistolaisten kainaloissa on vain täitä ja valheita :)
Niitä ei oo nyt mutta yks nätti kiinalainen on :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Niitä ei oo nyt mutta yks nätti kiinalainen on :D
Nyt stoppaa tuo, minä pysyn kahvikupin tykö ainakin seuraavat puoli tuntia. ; D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Nyt stoppaa tuo, minä pysyn kahvikupin tykö ainakin seuraavat puoli tuntia. ; D
Mitä et kai ole lähdössä pois kainalostani,tule takaisin rakas,tule takaisin,nyyh,hän lähti :(...
:D :D :D LOL
No mutta,okei,lopetetaan pilailu :D
Täytynee munkin varmaan ottaa kahvia kun en oo sitä oikein juonut tässä nyt tänään paljoa :) - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Mitä et kai ole lähdössä pois kainalostani,tule takaisin rakas,tule takaisin,nyyh,hän lähti :(...
:D :D :D LOL
No mutta,okei,lopetetaan pilailu :D
Täytynee munkin varmaan ottaa kahvia kun en oo sitä oikein juonut tässä nyt tänään paljoa :)Kyllä lähdin lämpöisen kahvikubin viereen.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Kyllä lähdin lämpöisen kahvikubin viereen.
........kun olisi voinut netissä lähettää ruokamateriaalia,mulla olis tuolla suklaatakin :(
Itte oon juonu 4 kuppia kanssa vaan että vähäiseksi on jäänyt,no,kohta tulee lisää :)
- sonderkommando
Te kaksi ette sitten puhu muusta kuin kahvista. Olette selvästi pahasti koukussa ja kannattaisi alkaa harkita jo vieroitushoitoa, minkä minä itse asiassa voisin tarjota Glasulle ilmaiseksi. Sulkisin syliini ettei pääsisi kahvinkeitintä näkemäänkään... Jookos kookos?
- sonderkommando
Sitä paitsi kinukkien ei kuulu juoda kahvia, vaan teetä. Argh!
- Glasshanded
Ei, en suostu! Kahvista en luovu, en ikinä! Mutta jos suklaata tarjoat sopivan määrän niin sitten.
- JJK90
.......ettei tykkää teestä laisinkaan tai jotain sinne päin :D
- Glasshanded
Olenkin ernukiinalainen, tahdon tehdä jotain eritavalla kuin muut enkä halua olla kuin massatuotantoa. ^___^ :)
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ei, en suostu! Kahvista en luovu, en ikinä! Mutta jos suklaata tarjoat sopivan määrän niin sitten.
........on tuolla suklaata yllin kyllin,laitanko tulemaan :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Olenkin ernukiinalainen, tahdon tehdä jotain eritavalla kuin muut enkä halua olla kuin massatuotantoa. ^___^ :)
Noh... entä kaakao?
- Glasshanded
Noh... entä kaakao?
Se on miltei yhtähyvää kuin kaffe. Nnam.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Se on miltei yhtähyvää kuin kaffe. Nnam.
........nyt on jos kerran pidät suklaastakin :)
Itte en kyllä siedä edes kaakaota :D - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........on tuolla suklaata yllin kyllin,laitanko tulemaan :D
Sähköpostilla liitteenä. :D Tunget johonkin cd-asemaan ja voilá! ;)
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........nyt on jos kerran pidät suklaastakin :)
Itte en kyllä siedä edes kaakaota :DPelottavaa. :D Ei meilläkään kyllä kaakaota ole ollut useaan vuoteen, viimeksi join joskus 4-luokalla. o__O
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Sähköpostilla liitteenä. :D Tunget johonkin cd-asemaan ja voilá! ;)
.......otan muistitikun ja alan tunkea siitä USB liittimestä sisään ja lähetän sulle postissa :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Pelottavaa. :D Ei meilläkään kyllä kaakaota ole ollut useaan vuoteen, viimeksi join joskus 4-luokalla. o__O
Semmosta se on :D
- Glasshanded
Glasshanded kirjoitti:
Lukihärö, piti kyllä kirjoittaa ihan "JJK:lle". :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Lukihärö, piti kyllä kirjoittaa ihan "JJK:lle". :D
........ihmettelin että kenelle kummalle se Glasu kirjoittaa,millään ei meinannut selvitä kun noin paha kirjoitusvirhe oli :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
.......otan muistitikun ja alan tunkea siitä USB liittimestä sisään ja lähetän sulle postissa :D
Tosin, miksi sie sen muistikortinki lähettäsit, kyllä se pelkkä suklaakin riittäisi kun muistitikkuja meillä on 2 kappaletta ja 2 mp3-soitinta, eli yhteensä 4. :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........ihmettelin että kenelle kummalle se Glasu kirjoittaa,millään ei meinannut selvitä kun noin paha kirjoitusvirhe oli :D
Ihan hirviä typo, häpeilen kovasti. :D
- sonderkommando
Hieman ennenaikaista ehkä ja onhan meillä pari vuotta aikaa miettiä tätä, mutta kerrohan Glasu mitkä nimet annamme tuleville lapsillemme? Oletko jo miettinyt asiaa?
- JJK90
Hemuli Sonderkommando pojalle ja vaikka Kinuski Kinukki tytölle :D
- JJK90
JJK90 kirjoitti:
Hemuli Sonderkommando pojalle ja vaikka Kinuski Kinukki tytölle :D
Doomipeikko Sonttutonttu tai sitten Lilla-My Mewkahvikinuski :D
- Glasshanded
Olen miettinyt, ja sanon sen, että nimi Aulis on aina kiinnostanut minua. ;> Ja Tatu ja Taneli.
Ja tyttöjen varalta voisi olla... Aamu, Aurora, Josefiina ja Helinä. :D - sonderkommando
JJK90 kirjoitti:
Doomipeikko Sonttutonttu tai sitten Lilla-My Mewkahvikinuski :D
Eihän niille nyt tuollaisia nimiä voi antaa, hyvänen aika sentään.
- JJK90
Eihän niille nyt tuollaisia nimiä voi antaa, hyvänen aika sentään.
........ohan tosissani,kyllä sitten koulussa opettajankin on hyvä sanoa että "ja Doomipeikolla on asiaa,mitä?" :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Olen miettinyt, ja sanon sen, että nimi Aulis on aina kiinnostanut minua. ;> Ja Tatu ja Taneli.
Ja tyttöjen varalta voisi olla... Aamu, Aurora, Josefiina ja Helinä. :D.........tytölle se Himottu jonka kerroi hissantunnilla kuulleeni :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
.........tytölle se Himottu jonka kerroi hissantunnilla kuulleeni :D
Sehän on aivan mahtava. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Sehän on aivan mahtava. :D
........Nuuskapeke :D
Kyl on tullu vähän liikaakin joskus katottua Doomilaaksoja :D - sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Ja tyttöjen varalta voisi olla... Aamu, Aurora, Josefiina ja Helinä. :DIhan hyvältä kuulostavia ehdotuksia. Pitää tosin ottaa huomioon millainen sukunimi sinulla on, ymmärräthän. Olet sukunimeltäsi luultavasti joku Ling tai Pong - kiinalainen kun olet - joten jos annamme lapsellemme jonkun perussuomalaisen nimen kuten Aulis, niin voisi olla parempi että sinä otat minun sukunimeni. Tai voisihan tuollainen erikoisempi yhdistelmä olla hyväkin... Aamu Ling, Aurora Chang :D
- Glasshanded
Ihan hyvältä kuulostavia ehdotuksia. Pitää tosin ottaa huomioon millainen sukunimi sinulla on, ymmärräthän. Olet sukunimeltäsi luultavasti joku Ling tai Pong - kiinalainen kun olet - joten jos annamme lapsellemme jonkun perussuomalaisen nimen kuten Aulis, niin voisi olla parempi että sinä otat minun sukunimeni. Tai voisihan tuollainen erikoisempi yhdistelmä olla hyväkin... Aamu Ling, Aurora Chang :D
Sukunimenihän on Shinan, Aulis Shinan kuulostaakin itseasiassa ihan hyvältä. :)
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Sukunimenihän on Shinan, Aulis Shinan kuulostaakin itseasiassa ihan hyvältä. :)
Montakos lasta hankitaan? Kiinassahan säännöstellään lasten määrää kovasti, vain yksi per perhe, niin haluat varmaan hieman nauttia vapaudestasi täällä Suomessa ja pistetään täysi tusina tulemaan? Juu?
- Glasshanded
Montakos lasta hankitaan? Kiinassahan säännöstellään lasten määrää kovasti, vain yksi per perhe, niin haluat varmaan hieman nauttia vapaudestasi täällä Suomessa ja pistetään täysi tusina tulemaan? Juu?
23 on hyvä määrä. Jos vain sopii? :)
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Huh... Vaikka tuo määrä lapsia jo hieman työtä vaatii, niin teen sen kyllä vuoksesi.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
..........aattelit sitte urakalla ruveta tekeen :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
..........aattelit sitte urakalla ruveta tekeen :D
23 on onnenlukuni.
- YksinäinenVaeltaja
Tehän saatte kohta tämänkin ketjun täyteen :D
- JJK90
Täyteenhän nää tulee :D
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
Täyteenhän nää tulee :D
On se sitten hyvä että täällä ei ole seriffiä, epäilenpä että se ei tykkäisi tästä paljoa
- Glasshanded
On se sitten hyvä että täällä ei ole seriffiä, epäilenpä että se ei tykkäisi tästä paljoa
Viikon kuuma puheenaihe: Glasun pikkuvarvas.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Viikon kuuma puheenaihe: Glasun pikkuvarvas.
Glasun korva :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Glasun korva :D
Ja keskisormen kynsi. :D Huhhuh.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ja keskisormen kynsi. :D Huhhuh.
Oi Glasu,sun keskisormes kynsi on niin ihana
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Oi Glasu,sun keskisormes kynsi on niin ihana
Niin se on.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Niin se on.
Minä en kuule kuin tietokoneen surinan ja tv:stä tulevan äänen
Mutta taidanpa mennä laittamaan kupillisen vanhaa kahvia lämpeemään :D - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Minä en kuule kuin tietokoneen surinan ja tv:stä tulevan äänen
Mutta taidanpa mennä laittamaan kupillisen vanhaa kahvia lämpeemään :DJjoo, ja mie haen kyllä nyt tuota uutta. :D Jjeesnam.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Jjoo, ja mie haen kyllä nyt tuota uutta. :D Jjeesnam.
oon muute miettinyt että kuinka nopeasti tyhjennät pannun kun koko ajan aina on uutta kahvia :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
oon muute miettinyt että kuinka nopeasti tyhjennät pannun kun koko ajan aina on uutta kahvia :D
Joista tosin 1 on armeijassa ja toinen ei juo kahvia. :D Eli 4 kahvinjuojaa, ja kun kahvia keitetään 8 kuppia, niin jokainen saa ~2 kuppia... Jolloin minulle tulee pahoja kohtauksia, joten pitää keittää lisää kahvia. :D Itseasiassa juon enemmän kuin 2 kuppia, jolloin joku saa vähemmän. ;D Olenpa ovela.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Joista tosin 1 on armeijassa ja toinen ei juo kahvia. :D Eli 4 kahvinjuojaa, ja kun kahvia keitetään 8 kuppia, niin jokainen saa ~2 kuppia... Jolloin minulle tulee pahoja kohtauksia, joten pitää keittää lisää kahvia. :D Itseasiassa juon enemmän kuin 2 kuppia, jolloin joku saa vähemmän. ;D Olenpa ovela.
muistaakseni Hiljaliini nickiä käyttäneelle joka kyseli Niinasta niin vaikka olenkin ihastunut Glasshandediin niin on minulla tuota Niinaakin kohtaan tunteita,samoinhan Glasshandedilla omaa ihastustaan kohtaan,mietippä vähän,minä ja Glasshanded asutaan vallan eri puolilla Suomea,meistä nyt ei voisi kuvitella kukaan tulevan mitään. Toisin sanoen olen todella sekaisin tän kaiken johdosta nyt mutta näin on,mutta sait siis vastauksesi,en ole kahden naisen mies,minä ja Glasshanded ollaan ystäviä
huh huh,oonpa minäkin skandaalimainen tyyppi
Se että poistin viestin oli silkka ajattelemattomuuteni ja äkkiarviointini tuote - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
muistaakseni Hiljaliini nickiä käyttäneelle joka kyseli Niinasta niin vaikka olenkin ihastunut Glasshandediin niin on minulla tuota Niinaakin kohtaan tunteita,samoinhan Glasshandedilla omaa ihastustaan kohtaan,mietippä vähän,minä ja Glasshanded asutaan vallan eri puolilla Suomea,meistä nyt ei voisi kuvitella kukaan tulevan mitään. Toisin sanoen olen todella sekaisin tän kaiken johdosta nyt mutta näin on,mutta sait siis vastauksesi,en ole kahden naisen mies,minä ja Glasshanded ollaan ystäviä
Se että poistin viestin oli silkka ajattelemattomuuteni ja äkkiarviointini tuoteYstäviä, ystäviä. Asutaan todellakin ehkä vähän eripuolilla Suomea. :)
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ystäviä, ystäviä. Asutaan todellakin ehkä vähän eripuolilla Suomea. :)
Vaikka todella pidän sinusta Glaashanded niin ollaan vain ystäviä ja jatketaan kahvi- ym. juttujamme jatkossakin :)
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Vaikka todella pidän sinusta Glaashanded niin ollaan vain ystäviä ja jatketaan kahvi- ym. juttujamme jatkossakin :)
Olet ainoa jolle voin puhua kahvista niin ettet herpaannu. : D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Olet ainoa jolle voin puhua kahvista niin ettet herpaannu. : D
Heh :D
- silvianna
JJK90 kirjoitti:
Se että poistin viestin oli silkka ajattelemattomuuteni ja äkkiarviointini tuoteMulla pisti silmään vain tuo kohta että kun asutte eripuolella suomea niin ei voi tulla mitään? En nyt tarkoita teitä vaan yleensä, ootko sitä mieltä että jos asuu eripuolella suomea niin ei vois tulla mitään? Eihän välimatka oli este se on hidaste :D
- JJK90
silvianna kirjoitti:
Mulla pisti silmään vain tuo kohta että kun asutte eripuolella suomea niin ei voi tulla mitään? En nyt tarkoita teitä vaan yleensä, ootko sitä mieltä että jos asuu eripuolella suomea niin ei vois tulla mitään? Eihän välimatka oli este se on hidaste :D
.........musta on,ei pieni matka oo mutta kuvittele että helsinkiläinen seurustelee Nuorgamissa asuvan kanssa
- silvianna
JJK90 kirjoitti:
.........musta on,ei pieni matka oo mutta kuvittele että helsinkiläinen seurustelee Nuorgamissa asuvan kanssa
No pidätkö mua hulluna kun seurustelen ihmisen kanssa joka asuu 750km päässä :D Kestettiin sitä jopa hurjat 4 vuotta ennen kuin muutettiin yhteen ja vieläpä yhessä talsitaan :D
- JJK90
silvianna kirjoitti:
No pidätkö mua hulluna kun seurustelen ihmisen kanssa joka asuu 750km päässä :D Kestettiin sitä jopa hurjat 4 vuotta ennen kuin muutettiin yhteen ja vieläpä yhessä talsitaan :D
Ei siinä mitään,mää en vaan voisi kuvitella itseäni siihen,mutta toki,en pidä sitä pahana tai mitään,onnea teille :)
- silvianna
JJK90 kirjoitti:
Ei siinä mitään,mää en vaan voisi kuvitella itseäni siihen,mutta toki,en pidä sitä pahana tai mitään,onnea teille :)
Kiitos vain :) Ja korjaan edellistä viestiäni, ei hän enää asuu 750km päässä koska nyt asutaan jo saman katon alla, vaan hän asui.
- sonderkommando
- JJK90
Hauskan piirrustuksen olit tehny :D :D :D LOL LOL LOL
- Glasshanded
Ihan näkösiä. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Mullahan lukee paidassa just JJK :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Aivan, onnistuin kauneutesi vangitsemaan taideteokseeni oikein loistavasti.
- Glasshanded
Aivan, onnistuin kauneutesi vangitsemaan taideteokseeni oikein loistavasti.
On kyllä ihan minun näköinen, ja kahvikin kuuluu tietenkin asiaan. :D ja JJK90.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
On kyllä ihan minun näköinen, ja kahvikin kuuluu tietenkin asiaan. :D ja JJK90.
Oikein meni,mutta miksi Sonderkommando teit musta surullisen? :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Oikein meni,mutta miksi Sonderkommando teit musta surullisen? :D
Ehkä siulta loppui kahvi kun juuri ehdin juomaan kaiken. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ehkä siulta loppui kahvi kun juuri ehdin juomaan kaiken. :D
Ei vaan sinä joit mun kupistani kahvit,nyt JJK menee kyllä kertomaan äidille :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Ei vaan sinä joit mun kupistani kahvit,nyt JJK menee kyllä kertomaan äidille :D
;D Äitisihän on poissa, toivon vain ettet vain saa ideaa soittaa hänelle. Sitten hän tulee ja syö minut. o_O
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
;D Äitisihän on poissa, toivon vain ettet vain saa ideaa soittaa hänelle. Sitten hän tulee ja syö minut. o_O
............jo,lähde karkuun jo,nopeasti nyt,vauhtia vauhtia,hän tavoittaa sinut :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
............jo,lähde karkuun jo,nopeasti nyt,vauhtia vauhtia,hän tavoittaa sinut :D
Piilota minut, äkkiä! : D Tai anna edes kahvia mukaan, juoksenpa tästä Timbuktuun. :)
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Piilota minut, äkkiä! : D Tai anna edes kahvia mukaan, juoksenpa tästä Timbuktuun. :)
^^
Jutuistanne päätellen kahvi on vähintään yhtä haitallista kuin liiman imppaus. - Glasshanded
^^
Jutuistanne päätellen kahvi on vähintään yhtä haitallista kuin liiman imppaus.Eheei, ei tietenkään, mitä sinä nyt kuvittelet? :D Kahvi vain vähän virkistää - tosin tällä hetkellä olen kovin väsynyt univelkojeni takia. :)
Pitäisi varmaan alkaa juoda jotain kiinalaista yrttiteetä, jotain mystistä joka jotenkin parantaa. - sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Eheei, ei tietenkään, mitä sinä nyt kuvittelet? :D Kahvi vain vähän virkistää - tosin tällä hetkellä olen kovin väsynyt univelkojeni takia. :)
Pitäisi varmaan alkaa juoda jotain kiinalaista yrttiteetä, jotain mystistä joka jotenkin parantaa.Vain vähän virkistää? Niin niin, käyt kuitenkin varmaan kahvihöyryissäsi potkimassa mummoja ja ties mitä... Glasu, kyllä minä tiedän!
- JJK90
Vain vähän virkistää? Niin niin, käyt kuitenkin varmaan kahvihöyryissäsi potkimassa mummoja ja ties mitä... Glasu, kyllä minä tiedän!
Sonderkommando on tarkkaillut :D
- JJK90
JJK90 kirjoitti:
Sonderkommando on tarkkaillut :D
Mul on joku riippuvuus kun mun piti lopettaa koneella istuminen tältä päivältä ja nyt jo palasin,ei helvetti :D
- Glasshanded
Vain vähän virkistää? Niin niin, käyt kuitenkin varmaan kahvihöyryissäsi potkimassa mummoja ja ties mitä... Glasu, kyllä minä tiedän!
Ties vaikka käynkin. :D Yöllä unissani.
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Mul on joku riippuvuus kun mun piti lopettaa koneella istuminen tältä päivältä ja nyt jo palasin,ei helvetti :D
Muttet kyllä ole ainoa. :D
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Ties vaikka käynkin. :D Yöllä unissani.
Nämä teidän jutut ovat kyllä aian niin piristäviä :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Muttet kyllä ole ainoa. :D
............niin :D
Siirretäänkö dialogimme sähkärin puolelle :D - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
............niin :D
Siirretäänkö dialogimme sähkärin puolelle :DViimeset 45 minuuttia oon ollu ihan jäässä ja kahtonu jotain Totoro-elokuvan nettisivuja. : D
Ei helvetti, siinä on elokuva jonka tahdon nähdä! - Glasshanded
Nämä teidän jutut ovat kyllä aian niin piristäviä :D
Muttei varmana yhtä piristäviä kuin kahvi. n___n''
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Muttei varmana yhtä piristäviä kuin kahvi. n___n''
Mutta melkein
*menee tekemään kahvia vasta jauhetuista pavuista*
:) - Glasshanded
Mutta melkein
*menee tekemään kahvia vasta jauhetuista pavuista*
:)Kohta olet sinäkin aivan kahvihuuruissa siinä. :D
- sonderkommando
Et ole vielä nähnyt Totoroa? No no, nopeasti hipsit elokuvateatteriin katsomaan sen. Sonderkommando suosittelee.
- JJK90
.......sittei Glasu ainakaan mee kattomaan jos sä sitä suosittelet,sun suositukset on nähty :D
- Glasshanded
Mutta sinähän lupasit viedä minut elokuviin, etkö vain? ^___^'' :)
- sonderkommando
JJK90 kirjoitti:
.......sittei Glasu ainakaan mee kattomaan jos sä sitä suosittelet,sun suositukset on nähty :D
Pää kiinni :D
- JJK90
Pää kiinni :D
.......on kiinni,ei se auki ainakaan ole :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Mutta sinähän lupasit viedä minut elokuviin, etkö vain? ^___^'' :)
Lupasin toki. Otatko pop cor... Tuli kesken lauseen mieleen, että et todellakaan tuo kahvia sinne elokuvateatteriin!
- Glasshanded
Lupasin toki. Otatko pop cor... Tuli kesken lauseen mieleen, että et todellakaan tuo kahvia sinne elokuvateatteriin!
Mitään en lupaa, mitään en lupaa. ;> Ehkä pienen termospullon... tai vähän suuremman... 8)
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Mitään en lupaa, mitään en lupaa. ;> Ehkä pienen termospullon... tai vähän suuremman... 8)
........oman kahvinkeittimen ja perkeleesti jatkojohtoa :D
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Koko kahvinkeitin vain mukaan
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
........oman kahvinkeittimen ja perkeleesti jatkojohtoa :D
Me ajatellaan liian samallalailla :D
Se ei muuten tarvitse jatkojohtoa, sen pystyy muuttaan paristo käyttöiseksi ;) - Glasshanded
Koko kahvinkeitin vain mukaan
Kahvinkeitin sitten.
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Kahvinkeitin sitten.
Mutta on Totoro oikeasti ihan hyvä elokuva, vaikka mielestäni jotkut muut Miyazakin ohjaamat elokuvat ovat parempia.
- Glasshanded
Mutta on Totoro oikeasti ihan hyvä elokuva, vaikka mielestäni jotkut muut Miyazakin ohjaamat elokuvat ovat parempia.
Nettisivujen ja ihmisten mielipiteiden perusteella se on aivan ihana. Todellakin tahdon nähdä joskus.
- YksinäinenVaeltaja
Olen jo niissä kahvi huuruissa, ei tänään töissä ollut oikein mitään tekemistä joten istuttiin porukalla kahvinkeittimen ympärillä "ryyppämäässä" kahvia ja jutellen heh
- Glasshanded
Kolme kahvihuuruista. Tai ainakin kaksi. Tai yksi. Tai ehkä ei yhtään. : D
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Kolme kahvihuuruista. Tai ainakin kaksi. Tai yksi. Tai ehkä ei yhtään. : D
Tai sitten kaikki?
- Glasshanded
Tai sitten kaikki?
Kyllä varmaan kaikki on joskus impanneet kahvintuoksua, joten kaikki ovat koko loppuelämänsä kahvihuuruissa. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Kyllä varmaan kaikki on joskus impanneet kahvintuoksua, joten kaikki ovat koko loppuelämänsä kahvihuuruissa. :D
.......oon miettinyt että kun joku ei juo kahvia niin miksi ei,kahvihan on aivan saatanan hyvää,liialisena se sekoittaa pään,se on tässä kyllä jo huomattu :D
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Kofeiini virtaa suonissa veren sijaan jo...
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
.......oon miettinyt että kun joku ei juo kahvia niin miksi ei,kahvihan on aivan saatanan hyvää,liialisena se sekoittaa pään,se on tässä kyllä jo huomattu :D
Eräs ystävänikin sanoo aina, ettei pysty juomaan edes puolta kupillista kun sitä alkaa oksettaa. o_O
Hän ei varmaan osaa ajatella positiivisesti sitä juodessaan, tai hän ei pitele kuppia oikein tai hän ei osaa keittää oikeanlaista kahvia. Niin on oltava.
Nnojoo, ehkä se on makuasia. :D - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Eräs ystävänikin sanoo aina, ettei pysty juomaan edes puolta kupillista kun sitä alkaa oksettaa. o_O
Hän ei varmaan osaa ajatella positiivisesti sitä juodessaan, tai hän ei pitele kuppia oikein tai hän ei osaa keittää oikeanlaista kahvia. Niin on oltava.
Nnojoo, ehkä se on makuasia. :DMakuasiahan se tietysti on :)
- YksinäinenVaeltaja
Vielä semmoiset 60 viestiä ja tämäkin ketju on täynnä
- Glasshanded
Helvetti niinpä tosiaan. :D
- JJK90
.......sitten alkaa taas uusi,uusi ja uusi.........jatkuu loputtomiin
Sitten Glasu saa taas uuden ihailijan joka tekee samanlaiset viestiketjut pari tuhatta kertaa ja niin se sitten jatkuu :D - YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
.......sitten alkaa taas uusi,uusi ja uusi.........jatkuu loputtomiin
Sitten Glasu saa taas uuden ihailijan joka tekee samanlaiset viestiketjut pari tuhatta kertaa ja niin se sitten jatkuu :DLoputon kierre
- Glasshanded
Loputon kierre
Sen seuraavan ihailijan minä syön. :B
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Ihmis syönti ei ole mukavaa.. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Murr itsellesi,vai että tuli sinulle nälkä,villikissalla on nälkä :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Murr itsellesi,vai että tuli sinulle nälkä,villikissalla on nälkä :D
... miten nälkä. :D Maha ölisee siihen malliin että voisin syödä vaikka... hmm... no jos vaikka ensin söisin sonderkommandon.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
... miten nälkä. :D Maha ölisee siihen malliin että voisin syödä vaikka... hmm... no jos vaikka ensin söisin sonderkommandon.
Sitten syöt kaikki vanhat häiriköt joita tällä palstalla on ollut,sitten syöt minut ja YksinäisenVaeltajan,sitten Iltasateen,sitten Lolon ja sitten jos aikaa jää niin vaikka itsesi :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Erinomainen valinta neidillä! Sonderkommando on parasta mahdollista vuosikertaa ja jälkimaku jotain sanoinkuvaamattoman hyvää. Suositellaan kalaruokien kanssa.
- JJK90
Ihmis syönti ei ole mukavaa.. :D
...Glasu onkin naispuolinen Hannibal Lecter :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Sitten syöt kaikki vanhat häiriköt joita tällä palstalla on ollut,sitten syöt minut ja YksinäisenVaeltajan,sitten Iltasateen,sitten Lolon ja sitten jos aikaa jää niin vaikka itsesi :D
Ja sen jälkeen Rakkaus-palstalla oleilee iankaikkinen hiljaisuus. :D
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Ja sen jälkeen Rakkaus-palstalla oleilee iankaikkinen hiljaisuus. :D
Ei minua kannata syödä, vanha ja kitkerä :)
- Glasshanded
Erinomainen valinta neidillä! Sonderkommando on parasta mahdollista vuosikertaa ja jälkimaku jotain sanoinkuvaamattoman hyvää. Suositellaan kalaruokien kanssa.
Maistutkos hyvältä kahvin kera? Mitenkäs olisi suklaa?
Sonderkommandoa suklaakuorrutuksella, nam! - sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Maistutkos hyvältä kahvin kera? Mitenkäs olisi suklaa?
Sonderkommandoa suklaakuorrutuksella, nam!Tai mitä jos joisin pari litraa kahvia ja sitten söisit minut? Olisin kuin munkkipossu hillotäytteellä.
- JJK90
"Tarjoilija mitä tämä päivän erikoisuus Sonderkommando on"
"Se on kiinalaisista kiinnostunut animfriikki flambeerattuna kahvin kera"
"Se kuulostaa oikein hyvältä,otamme sen"
"Kypsänä vai mediumina"
"Onko mahdollista saada raakana"
"On,hetkinen vain,haen sellaisen tuolta katuojasta"
"tämä yksilö on katsonut liikaa Totoroa,sopii erityisesti punaviinin kanssa,hyvää ruokahalua"
:D - Glasshanded
Tai mitä jos joisin pari litraa kahvia ja sitten söisit minut? Olisin kuin munkkipossu hillotäytteellä.
Aina vaan parantuu! :3 Juo toki kahvia ja paljon.
Tosin, enhän minä aviomiestäni tahtoisi syödä. - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Aina vaan parantuu! :3 Juo toki kahvia ja paljon.
Tosin, enhän minä aviomiestäni tahtoisi syödä.......kovassa nälässä menee vai :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
"Kypsänä vai mediumina"
"tämä yksilö on katsonut liikaa Totoroa,sopii erityisesti punaviinin kanssa,hyvää ruokahalua"
:DNaureskelen täällä kippurassa mahani öristessä hulluna. Mutta vielä hullunpana minua pitävät vanhempani. o_O
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
"Kypsänä vai mediumina"
:DKiitos tuosta :D *nauraa kippurassa*
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Naureskelen täällä kippurassa mahani öristessä hulluna. Mutta vielä hullunpana minua pitävät vanhempani. o_O
.......valkotakkiset miehet hakevat Glasu-neidin,pukevat hänet pakkopaitaan ja vievät jonnekin epämääräiseen paikkaan :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
.......valkotakkiset miehet hakevat Glasu-neidin,pukevat hänet pakkopaitaan ja vievät jonnekin epämääräiseen paikkaan :D
No varmasti! o_O :D Täytyy kuitenkin kysyä valkotakkisilta että olisko heillä antaa kahvia. Muuten saatan syödä heidätkin.
- JJK90
JJK90 kirjoitti:
....valkoiseen pyöreään huoneeseen etsimään nurkkia pakkopaita päällä
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
....valkoiseen pyöreään huoneeseen etsimään nurkkia pakkopaita päällä
Ja ei kahvia? o______o
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ja ei kahvia? o______o
........kerran se on aiheuttanut tämän hulluuskohtauksen niin ei ainakaan sitä :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........kerran se on aiheuttanut tämän hulluuskohtauksen niin ei ainakaan sitä :D
Saattaisin tehdä itsemurhan. Söisin itseni.
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
"Monet tuontitavarat, kuten kahvi, tee, kaakao ja tupakka, loppuivat moneksi vuodeksi kokonaan. Alkoi korvikkeiden aika ja ehkä tunnetuimmaksi nousi kahvin korvike. Alkujaan siinä oli vielä neljäsosa oikeaa kahvia ja lisänä esimerkiksi paahdettua viljaa, hernettä tai voikukan juurta. Lopulta jouduttiin käyttämään kahvinvastiketta. Se sisälsi 85 prosenttia viljaa, loput sikuria ja sokerijuurikasta. Vastikkeen saattoi myös valmistaa kuivattua, paahdettua ja jauhettua punajuurta, juolavehnää tai valvatin juurta, lanttua ja perunankuoria sekä hiukan suolaa.
Kahvinvastike kaipasi myös selvikettä ja monet käyttivät siihen tarkoitukseen kalansuomuja. Myös erityistä kahvinselvikettä oli myynnissä.
- Kaikkea muuta kokeiltiin vastikkeeseen paitsi villalankaa, koska siitäkin oli puute, totesi Terttu Kraemer." Siinä teille pula-ajan kahvin juonnista..Miltäköhän tuokin mahtoi maistua... - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Saattaisin tehdä itsemurhan. Söisin itseni.
........Mew pelastaisi,saat etsiä sitä nurkkaa pakkopaidassa Mewin soidessa :D
- Glasshanded
"Monet tuontitavarat, kuten kahvi, tee, kaakao ja tupakka, loppuivat moneksi vuodeksi kokonaan. Alkoi korvikkeiden aika ja ehkä tunnetuimmaksi nousi kahvin korvike. Alkujaan siinä oli vielä neljäsosa oikeaa kahvia ja lisänä esimerkiksi paahdettua viljaa, hernettä tai voikukan juurta. Lopulta jouduttiin käyttämään kahvinvastiketta. Se sisälsi 85 prosenttia viljaa, loput sikuria ja sokerijuurikasta. Vastikkeen saattoi myös valmistaa kuivattua, paahdettua ja jauhettua punajuurta, juolavehnää tai valvatin juurta, lanttua ja perunankuoria sekä hiukan suolaa.
Kahvinvastike kaipasi myös selvikettä ja monet käyttivät siihen tarkoitukseen kalansuomuja. Myös erityistä kahvinselvikettä oli myynnissä.
- Kaikkea muuta kokeiltiin vastikkeeseen paitsi villalankaa, koska siitäkin oli puute, totesi Terttu Kraemer." Siinä teille pula-ajan kahvin juonnista..Miltäköhän tuokin mahtoi maistua...Noita me selviteltiin vielä viime vuonna historiantunneilla. Eipä ole ikävä muuta kuin KAHVIA! :D
- JJK90
- Kaikkea muuta kokeiltiin vastikkeeseen paitsi villalankaa, koska siitäkin oli puute, totesi Terttu Kraemer." Siinä teille pula-ajan kahvin juonnista..Miltäköhän tuokin mahtoi maistua...Glasu vapauttaa itsensä pakkopaidasta,rupeaa hankaamaan seinästä sitä kivijauhoa ja leikkiin sen olevan kahvia :D :D :D :D D: oho :D :D DDD :D:d.ASF.SDFA lol
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........Mew pelastaisi,saat etsiä sitä nurkkaa pakkopaidassa Mewin soidessa :D
... muttei ainakaan silloin jos kappale nimeltään Coffee Break soisi, sitten tulisin hulluksi ja söisin hiukseni.
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Glasu vapauttaa itsensä pakkopaidasta,rupeaa hankaamaan seinästä sitä kivijauhoa ja leikkiin sen olevan kahvia :D :D :D :D D: oho :D :D DDD :D:d.ASF.SDFA lol
Saattaisin noin tehdäkin. : D
- sonderkommando
Glasun kaltainen tyttö tulee halvaksi. Ei kaipaa koruja tai kalliita vaatteita, riittää kun syntymäpäivänä ostaa paketin kahvia sille. Uu mama.
- JJK90
......ole hyvin vähääntyytyväistä kansaa :D
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
......ole hyvin vähääntyytyväistä kansaa :D
...vähän mielikuvitusta, kaulakoru kahvi pavuista :D
- Glasshanded
Mutta pitää sitä suklaatakin olla!
- sonderkommando
Se tukehtuisi siihen...
- JJK90
..........semmosta voi Glasulle antaa kun se kaulakoru on jo heti sen suussa :D
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
..........semmosta voi Glasulle antaa kun se kaulakoru on jo heti sen suussa :D
Tuo on kyllä totta...
- JJK90
Tuo on kyllä totta...
Onhan se hiljaa tosi
- Glasshanded
Tuo on kyllä totta...
Mitään en myönnä! :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Mutta pitää sitä suklaatakin olla!
No joo, mutta tuskin kahvihuuruissasi edes huomaat mitä ruskeaa aaltopahvia sinulle syöttäisin suklaana. Onko Glasulla muuten mitään lemmikkejä? Pidätkö eläimistä? Koira- vai kissaihminen? Sonderkommando on kyselyiässä.
- Glasshanded
No joo, mutta tuskin kahvihuuruissasi edes huomaat mitä ruskeaa aaltopahvia sinulle syöttäisin suklaana. Onko Glasulla muuten mitään lemmikkejä? Pidätkö eläimistä? Koira- vai kissaihminen? Sonderkommando on kyselyiässä.
Kahvihuuruissa ollessani käyn aina vain vilkkaammaksi, ja huomaan pienetkin asiat joita en normaalisti huomaisi. ;>
En omista lemmikkejä (paitsi kahvinkeittimen), mutta oli meillä joskus kaaauan sitten kissa. Kissa jonka nimi oli Pöksy. :D Ja sitten se jäi auton alle ja kuoli. :<
Mutta eläimistä pidän kyllä, vaikken enää ehkä niin paljoa kuin vielä pari vuotta sitten.
Ja kissaihminen olen, kurnauskis. - YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
Mitään en myönnä! :D
Myönnä pois vaan, kyllä me se sinun kahvi addiktiosi tunnetaan jo
- JJK90
Munki piti tota kysyä mutta ilmeisesti erikoiskomennuskunnan mies ehti ensin? :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Kahvihuuruissa ollessani käyn aina vain vilkkaammaksi, ja huomaan pienetkin asiat joita en normaalisti huomaisi. ;>
En omista lemmikkejä (paitsi kahvinkeittimen), mutta oli meillä joskus kaaauan sitten kissa. Kissa jonka nimi oli Pöksy. :D Ja sitten se jäi auton alle ja kuoli. :<
Mutta eläimistä pidän kyllä, vaikken enää ehkä niin paljoa kuin vielä pari vuotta sitten.
Ja kissaihminen olen, kurnauskis.Pöksy :D
- Glasshanded
Myönnä pois vaan, kyllä me se sinun kahvi addiktiosi tunnetaan jo
Mistäs tiedätte etten huijjjaa, kuitenkin olen oikeasti kahvin vihaaja, ja suostun juomaan vain vettä. ;D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Ja kissaihminen olen, kurnauskis............sen testin mukaan villikissa :D
- sonderkommando
Glasshanded kirjoitti:
Mistäs tiedätte etten huijjjaa, kuitenkin olen oikeasti kahvin vihaaja, ja suostun juomaan vain vettä. ;D
Joo, ja kohta varmaan sanot ettet oikeasti ole kiinalainen! Älä viitsi, Glasu.
- Glasshanded
Pöksy :D
Älähän nyt naura niinkin mainiolle nimelle. :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Älähän nyt naura niinkin mainiolle nimelle. :D
........sitä nimeä Himottu :D
Tai joku oli antanut koiran nimeksi Kullervo ja sitä sanottiin Kulliksi,nyt sää ainakin sekoat :D - Glasshanded
Joo, ja kohta varmaan sanot ettet oikeasti ole kiinalainen! Älä viitsi, Glasu.
GLASU ONKIN JAPANILAINEN JA ON JUKSANNUT TEITÄ KAIKKIA. Ja eikun kahville, olipas tylsä Seiska tällä kertaa.
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........sitä nimeä Himottu :D
Tai joku oli antanut koiran nimeksi Kullervo ja sitä sanottiin Kulliksi,nyt sää ainakin sekoat :D: D ei voi olla totta. No mie annan kissani nimeksi sen Hemulin sitten.
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
GLASU ONKIN JAPANILAINEN JA ON JUKSANNUT TEITÄ KAIKKIA. Ja eikun kahville, olipas tylsä Seiska tällä kertaa.
........piloilla,heitin kaiken tuon kiinalaisen vuoksi ja hän onkin japanilainen,kohta hän ei ole sitäkään sillä hän on korealainen :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........piloilla,heitin kaiken tuon kiinalaisen vuoksi ja hän onkin japanilainen,kohta hän ei ole sitäkään sillä hän on korealainen :D
Jaakko, älä paljasta salaisuuksiani!
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
: D ei voi olla totta. No mie annan kissani nimeksi sen Hemulin sitten.
........se joka me keksittiin erään palstan keskeisen henkilön koko nimeksi :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
........se joka me keksittiin erään palstan keskeisen henkilön koko nimeksi :D
... olisi aika mahtava. :D
- YksinäinenVaeltaja
Glasshanded kirjoitti:
...Salaisuuksia..mitäs muuta olet piilotellut meiltä? :D
- JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Petra,paljastin jo salaisuutesi :D
Ei nyt,oikeasti Glasu on Vietnamista,Thaimaasta,Burmasta,Laosista,Kamputseasta tai mitä kaikkia maita siellä taas onkaan - Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Petra,paljastin jo salaisuutesi :D
Ei nyt,oikeasti Glasu on Vietnamista,Thaimaasta,Burmasta,Laosista,Kamputseasta tai mitä kaikkia maita siellä taas onkaanSyön sinut tuon johdosta. :D
- JJK90
...Salaisuuksia..mitäs muuta olet piilotellut meiltä? :D
........hän on oikeasti suuri Mewin vihaaja :D
- Glasshanded
JJK90 kirjoitti:
Tuota en ole paljastanut vielä sinullekaan. :D Auts.
- YksinäinenVaeltaja
JJK90 kirjoitti:
Vai semmoisia paljastuksia :D
Tila alkaa muuten loppua tästä ketjusta... - JJK90
Glasshanded kirjoitti:
Syön sinut tuon johdosta. :D
Joo,nyt kun sait sen ensimmäisen jalan syötyä niin toinen kannattaa syödä dijonsinapin kanssa,varo sen käden kanssa se on helvetin kovaa,noniin,mä varotin sua,nyt meni hampaat :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010506
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404070Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323612Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352664Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591582Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386