MYYDÄÄN NEITOKAKADUT

Muuttolintu

Kaksi pirteää siipiveikkoa vailla rakastavaa kotia. Linnut takuu terveitä ja kesyhköjä. Mukaan hyvä n.puolivuotta käytössä ollut häkki. Kysy rohkeasti lisää jos kiinnostuit. KIIRE!!!
p.0414708411

7

1348

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut...

Eli minkä värisiä linnut ovat, minkä kokoinen häkki, minkä ikäisiä ja mitä maksaa????
      Haluaisin tietää enemmän jos linnut eivät ole kovin kalliita voisin ottaa/ostaa ne häkin!
      Missä linnut asustelevat????
      Mailaa: Snoopy7luukku.com

• susigirl

moi
      missäs päin asut?minkä ikäisiä linnut ovat?minkävärisiä?miks myyt?minkälainen häkki?

• muuttolintu

Moi! Linnut asustaa Helsingissä, Pikku-huopalahdessa. Ikää kolme vuotta. Toinen on (harvinaisempi)helmiäinen ja toinen harmaa. Häkki metallinen holvikaaren muotoinen. Alusta muovia.Syy myyntiin on ajanpuute ja muutto kuun lopussa, tuleva kämppä on aika pieni joten tilaa on vähän. Soittele jos kiinnostuit ja haluat nähdä nää hemmot.

• susigirl
        muuttolintu kirjoitti:

Moi! Linnut asustaa Helsingissä, Pikku-huopalahdessa. Ikää kolme vuotta. Toinen on (harvinaisempi)helmiäinen ja toinen harmaa. Häkki metallinen holvikaaren muotoinen. Alusta muovia.Syy myyntiin on ajanpuute ja muutto kuun lopussa, tuleva kämppä on aika pieni joten tilaa on vähän. Soittele jos kiinnostuit ja haluat nähdä nää hemmot.

moi
        harmi ku itse asun kuopiossa.Muuten kyll ois kiva

• Dina**
        susigirl kirjoitti:

moi
        harmi ku itse asun kuopiossa.Muuten kyll ois kiva

minkä hintaisia ovat yksin vai erikseenkä myytkö minulla jo ennestään kaksi neitokakadua ja asun kuopiossa

• moij :)))))))
        muuttolintu kirjoitti:

onko ne vielä vapaat

• myydään neitokakadut
        moij :))))))) kirjoitti:

onko ne vielä vapaat

Hei!
        Myydään kolme neitokakadua.Kaksi niistä on 4.5 vuotiaita ja valkoisia.Yksi on 5 vuotta ja harmaa.Yksi näistä täysin käsikesy ja kaksi muuta syö siemeniä kädestä ja muutenkin kaikki linnut oikein ihania!Hintaan kuuluu isohko häkki ja tarvikkeita.Linnut on oulussa.Hinta 190e.Puh nro 050 410 5859

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe