Onko sims 2:n pelaaminen xboxilla yhtä hieno kokemus kuin se on pc:llä? Onko paljon eroja?
Esim. vanheneeko simit? Jostain luin, että xboxilla ne "sivuhenkilösimit" olis kamalan passiivisia, eikä tekis mitään oma-aloitteisesti. Onko totta?
Kantsiiko ostaa siis xboxille, kun koneelle ei oikein mahtuis?
peluu xboxilla?
5
132
Vastaukset
- hihuli
mul on xboxil ja ne on oma alotteisimpia kun pc simssit!
tosi hyvä peli!!
hyvä juoni ja kaikki on tosi aitoa ja isompi screeni tietty =)- ap.
Mutta vanhenevatko simit? Voivatko ne hankkia lapsia, jotka sitten kasvavat? Ja voiko useampikerroksisia taloja tehdä? pc:llä voi kuulemma tehdä ainakin viisikerroksisia taloja, niin olis aika kökkö, jos ei xboxilla vois tehdä edes kahta kerrosta.
- omistaja xbox1
ap. kirjoitti:
Mutta vanhenevatko simit? Voivatko ne hankkia lapsia, jotka sitten kasvavat? Ja voiko useampikerroksisia taloja tehdä? pc:llä voi kuulemma tehdä ainakin viisikerroksisia taloja, niin olis aika kökkö, jos ei xboxilla vois tehdä edes kahta kerrosta.
Omistan xboxille itse ainakin 1 osan siinä ainakin voi saada lapsia ja mennä naimisiin ja
tehdä naapuroston , mutta 1;ses ei ainakaan kerrostaloja voi tehdä , mutta kamulla on 2 ja se on tehny jos oikein muistan...
Xboxilla kaikki on selkeämpää suosittelen ... - omistaja xbox1
ap. kirjoitti:
ja ykköses ne ei ainakaan tietääkseni vanhene!
- xbox
omistaja xbox1 kirjoitti:
ja ykköses ne ei ainakaan tietääkseni vanhene!
mulla xboxilla sims2 mut ei ne kyl vanhene? eikä saa lapsia.. en kyllä oo mikää sims-peluumestari että en sitten tiedä. oon pelannu sinne lemmenlaivalle asti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3716687Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483906Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava341490Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard361256Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2131150- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18976- 56966
Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t80948- 56896