Hei kaikki bi-miehet/homot!
Olen tutkinut paljon eri seksuaalista suuntautumista mutta bi-miesten ja homojen juttuja en ole löytänyt jopa tästä netistä paitsi bi-naisten ja lesbojen juttuja on löytynyt...
Vastauksena on näin:
*rakastelua naisen kanssa saatetaan kuvata helläksi, vähemmän pakottavaksi, hitaammaksi, intensiiviseksi matkalla olemisen nauttimiseksi.
*miehen kanssa rakastelu kuvataan usein fyysisemmäksi, nopeammaksi ja dominoivammaksi.
Nämä vastaukset ovat naisten näkökulmista naista ja miestä kohtaan.
Olisittehan ystävällisiä vastaamaan yhteen kysymykseen:
Millaista teillä bi/homoilla on miestä kohtaan?
-Kiitoksia paljon vaivannäöstä!-
Mukavaa joulun odotusta ja hyvää joulua!
-tutkija-:)
yks kysymys
1
387
Vastaukset
- homo
Minun näkemykseni homomiehenä heteroista on kyllä sellainen että kun lapset on menneet nukkumaan niin pimeässä makkarissa mies rojahtaa naisensa päälle ja hoitaa hommat muutamassa minuutissa. Kun mies on lauennut niin kääntää kylkensä ja alkaa kuorsaamaan...
Että eipä näitä juttuja oikein voi yleistää...
Jokaisella ihmisellä on erilaiset seksuaaliset tarpeensa ja mieltymyksensä.
Olen sekstaillut monen ukkomiehen kanssa jotka omasta mielestään ovat niin heteroita ja pebaansahan ne vaan yleensä tyrkyttävät. Sitä mitä ei kotoa saa niin haetaan sitten muualta.
Itse nautin pitkäkestoisesta seksistä, enkä tykkää että heti mennään niin sanotusti asiaan. Kaikista parasta hyvässä seksissä on se läheisyys, suukottelu, esileikki. Eikä ne peppupanot automaattisesti kuulu miestenväliseen seksiin. Mahtavaa seksiä voi harrastaa muutenkin.
Eli kysymykseesi vastaten olen sitä mieltä että tunteet kuuluvat ainakin meikäläisen kohdalla seksiin, vain miestä jota oikeasti rakastan, voi antaa sen täydellisen kokemuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3976871Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483966Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa01600Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava431558Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t941403Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard621343Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2531330- 991138
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221066- 631062